Sign in to follow this  
Followers 0
sergiu440

turatie ridicata si consum marit

6 posts in this topic

salut

m-am gandit sa scriu acest subiect pentru ca vreau sa aud si eu niste pareri despre ce ar putea fi in neregula cu motorul masinii mele

am un 440 1.6 din 96

acu vreo 2 luni am schimbat distributia, toate bune si frumoase...... motorul mergea perfect inainte sa fac treaba asta......... imediat dupa, s-a marit relantiul de la 1000 la 1800........ sta constant la 1800, numai dupa ce se incalzeste motorul

bineinteles m-am dus inapoi la mecanic si i-am zis, am crezut ca o fi pus cureaua aiurea decaland un dinte ceva...... a desfacut si a pus cureaua de fatza cu mine...... la fel facea si dupa aia

am verificat codurile de eroare........ mi-a dat doua coduri 112 si 121, nu le mai tin bine minte, ........ am inlocuit senzorul de temperatura la motor, la fel

am inlocuit unitatea de vacum, la fel,

am curatat clapeta, la fel

am inlocuit senzorul de aer, la fel

singura chestie care face ca turatia sa scada este atunci cand deconectez mufa de la senzorul de temperatura al motorului, ala de pe bloc....... insa se aprinde martorul de la sonda lambda.....

acum intreb si eu......... e sonda lambda sau e calculatorul de vina ....... ca sincer nu stiu ce sa mai schimb si dupa ce am mers o zi cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa, am facut de 50 de lei benzina 60 de km si am ramas ca boul in drum

astept, daca vreti si stie cineva ce ar fi, sa ma luminati si pe mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

rezolvat problem....... ;D ......... sonda lambda si epurator crapat, vacum marit ................. marea masii de viata!  :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari , poate reusesti sa pui si niste poze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa pun poze, cu ce?

Ma gindeam ca ai facut singur operatia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut singur dar nu am pozat nimic....... m-am uitat intr-unul din manualele de pe site sa vad cam pe unde e sonda lambda, m-am dus la un parc de dezmembrari, mi-am luat alta si am pus-o in locul aleilalte

de verificat sonda veche am fost la un service si am dat 25 de lei

am identificat problema si m-am apucat de treaba

epuratorul de gaze era ala care marea relantiul pentru ca tragea motorul aer fals

am inteles ca are o valva de sens in el care e bulita la mine

pur si simplu am anulat epuratorul, am obturat furtunul care trage aer din el, nu se intampla nimic daca e asa

daca vreti sa mai aflati si altele .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0