Posted 2 Oct 2010 · Report post salut! am si eu o problema cu masina(volvo v40). nu mai tine la relanti! porneste, se accelereaza, daca o tii accelerata sta, in schimb cand iei piciorul de pe acceleratie se opreste. problema a aparut dupa ce am inlocuit bateria. ma poate ajuta cineva ?pls Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2010 · Report post precizez eu ca este vorba de un V40 1.8 GDI, din acela cu motor de mitshubishi, de 122 CP cred. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2010 · Report post Incearca urmatorul lucru, scoate borna 10 minute, dupa care porneste motorul fara sa atingi acceleratia, daca a pornit asta trebuie sa-l lasi 5 minute, de obicei motoarele japoneze(mai vechi) au autocalibrare la IAC . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2010 · Report post am facut chestia cu bornele, acum sta la relanti cand o pornesti (urca turatia pana la 1100, apoi scade pana pe la 500 si urca iar pana la 750 unde ramane, dar dupa ce plec cu ea in mers pe liber, scade turatia pana se opreste motorul. Nu prea stiu ce sa i mai fac... are careva vreo idee Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2010 · Report post Salut mie mi sa intamplat ce spui tu la mare .....cand am ajuns a murit motoru definitiv nu stiam ce are cand o porneam si o tineam accelerata statea cand luam picioru murea .....am pus alta baterie pe borne tot asa facea .....pana cand am pus alta baterie fara cabluri pe bornele masini masina sia revenit instantaneu....era bateria intrerupta ......vezi sa nu ai aceeasi problema mecanici imi ziceau ca e computeru masinii:)))lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2010 · Report post multumesc, o sa incerc si asta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2010 · Report post poate sa mi zica cineva semnificatia becului portocaliu cu masina si x pe ea ?? pls (volvo v40, motoroul gdi,122cp 2001)Am dat si o poza cu respectivul indicator http://fbx.ro/m5ne2wg0qgzz5gff, se downloadeaza fisierul si o sa l vedeti in partea dreapta jos, sub indicatorul de motor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2010 · Report post Immobilizer-ul nu-ti citeste cheia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2010 · Report post relanti cu probleme..variaza cand mai sus cand mai jos..azi..prima oara..dupa ce am pornit motorul..s-a ridicat acul la 1400 si acolo a intepenit... acceleram si lasam si tot la 1500 dupa ce am plecat si am inceput sa merg..si-a revenit...scoate si ceva fum negru cu miros ciudat.. (catre midnight caller mi-ar trebui planetare..un pret?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2010 · Report post relanti cu probleme..variaza cand mai sus cand mai jos..azi..prima oara..dupa ce am pornit motorul..s-a ridicat acul la 1400 si acolo a intepenit... acceleram si lasam si tot la 1500 dupa ce am plecat si am inceput sa merg..si-a revenit...scoate si ceva fum negru cu miros ciudat.. (catre midnight caller mi-ar trebui planetare..un pret?)eu pe la sfarsitul saptamanii o sa incerc sa curtat mototrasul de relanti si clapeta de acceleratie(cauze probabile si pe la tine din ce am citit aici pe forum), si probabil o sa fac si niste poze p acolo, pe care poate le vei putea folosi si tu, daca ai nevoie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2010 · Report post Salut mie mi sa intamplat ce spui tu la mare .....cand am ajuns a murit motoru definitiv nu stiam ce are cand o porneam si o tineam accelerata statea cand luam picioru murea .....am pus alta baterie pe borne tot asa facea .....pana cand am pus alta baterie fara cabluri pe bornele masini masina sia revenit instantaneu....era bateria intrerupta ......vezi sa nu ai aceeasi problema mecanici imi ziceau ca e computeru masinii:)))lolMai la mine treaba cu bateria n a mers.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2010 · Report post eu am bateria buna...pe masurate.. mai pui ca si pornirea e lunga la cheie..si bateria trage fara probleme.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2010 · Report post Poate sa-mi spuna si mie cineva unde este pozitionat regulatorul de relanti la motorul 1.8 GDI (B4184SJ) ? Am vazut ca la motoarele Volvo este linga clapeta de la acceleratie care este pozitionata in fata insa la Mitshubishi clapeta este in spatele motorului.Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2010 · Report post Vadis zice ca tot pe langa clapeta de acceleratie, undeva pe sub aceasta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2010 · Report post Multumesc frumos!O sa incerc sa o rezolv in viitorul apropiat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2010 · Report post asa am patit si eu mi se oprea din mers daca nu acceleram cand calcam ambreaju si am duso la mecanic si mia sp ca e de la *shoc* (nustiu cum se scrie ) ca ramanea cuplat dupa ce pornea. mie mi sa intamplat de 2 ori in 2ani si numai cand incepea sa vina iarna asa pe vremea asta. acum vad ca nam probleme Share this post Link to post Share on other sites