sergiu1207

ANTI-SKID SERVICE REQUIRED

137 posts in this topic

salut, cine imi poate aduce si mie un EGR nou, si la ce pret ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight Caller de pe forum, daca vrei varianta asta.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou !....In timp ce faceam Bucuresti - Constanta, mi-a aparut un check engine, cu limitarea puterii motorului....dar fara nici un fel de eroare....am facut o diagnoza si mi-a rezultat in felul urmator :

ECM-2A30 Particulate trap - Blocked (cu rosu, adica activa)

si

ECM-240 Particulate trap - signal too high (cu galben, inactiva)

P.S : a 2-a poza NU a fost facuta in sarcina .....ce e de facut ?....regenerare fortata si mers turat ?

10423958_10202873700665056_4860076895412028019_n.jpg?oh=64dba2ed76c85e99ae800c31b3baf328&oe=54112569&__gda__=1410411846_762df7beeceef422f5382e67c4ecf53e10696334_10202873700825060_812444046784345596_n.jpg?oh=2378a847db2b15a1a943216520cd4e30&oe=54118322&__gda__=1410423209_b384d22b921ae480799a2d47d016f09c

Edited by alexska

Share this post


Link to post
Share on other sites

A doua eroare este mai exact: ECM-2A40 Particulate trap - signal too high care a disparut dupa stergerea ei...

Un "Resetting the odometer particle trap " ar putea ajuta?

La o regenerare fortata cam care ar fi temperatura maxima in care ar trebui sa ne oprim ca sa nu ia foc?Caci am vazut ca procedura se poate opri prin apasarea ambreiajului/franei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nivel aditiv?

daca e ok alt dpf sau off :smile:

daca te lasa vida sa faci regenerare fortata

oricum nu are viata lunga

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivelul aditivilui e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blueazimut, trebuie sa mergi cu masina si sa faci un test in mers, daca in sarcina mare (4-a 3500 rpm) ai peste 160hpa, inseamna ca ai nevoie de DPF nou .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca spune clar la prima eroare ca DPF-ul este blocat, adica infundat la maxim. Cred ca stiti ca in mod normal DPF-ul se schimba la 120000 de km. Cati km are masina acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica DPFul a fost schimbat de fostul proprietar...Iar km sunt teoretic vreo 160.000...Cat de reali Dumnezeu stie...

Maine o sa facem un test si in mers.

Dar de ce acel SIGNAL TOO HIGH a disparut acum?Nu ar fi trebuit sa ramana?Sau sa imi dea o valoare foarte mare chiar si pe liber/relanti?

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe liber sau la ralanti nu ai incarcare mare pe DPF, de aceea trebuie facut testul in sarcina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blueazimut, trebuie sa mergi cu masina si sa faci un test in mers, daca in sarcina mare (4-a 3500 rpm) ai peste 160hpa, inseamna ca ai nevoie de DPF nou .

motorul e limitat la 3000 rot/min....cum altfel ne putem da seama ?

@volvo 244, o sa incercam, daca nu, ii fac dpf off

@paunionutz, stim stim....filtrul de particule cu siguranta a fost schimbat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca s-au mai ieftin dpf-urile la reprezentante :)

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cam 3400-3500RON cu piesa veche la schimb, NOU. Sau mai pui 1700RON daca al tau e spart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am pornit cu ea la teste ,fiind in modul de protectie.Erori: ECM-2A30 Particulate trap - Blocked ---activa si ECM-2A40 Particulate trap - signal too high (cu galben).Inainte de a pleca la teste,presiunea pe loc era 8-9,fata de 2 cat era zilele trecute.

Am plecat la drum sa vedem ce obtinem:asa chinuita in limp mode,in max 3000 de ture,treapta 4, am scos la un moment dat presiune de max 150.

Apoi ne-am hotarat sa incercam o regenerare.Dar mai intai am mers sa alimentam de la Rompetrol(motorina care se termina era de LukOil),caci becul de combustibil era aprins.

Inainte de a incepe regenerarea zic sa mai dau o resetare a erorilor pe ECM.Si surpriza:a disparut ECM-2A30 Particulate trap - Blocked si limp mode.Dar acum e cu rosu ECM-2A40 Particulate trap - signal too high...

Acum cu motorul mergand normal am zis sa vedem iar presiunea la DPF.Asadar de data asta am ajuns la 260 presiune in DPF ,in treapta 4 pe la 3300 rpm iar temperatura DPFului ajungea si la 540 grade.Insa testul nostru a fost intrerupt de o pana,fiind nevoiti sa mergem cu max 80km/h si usor usor temperatura DPFului a scazut la 200-300 grade.

intrebari:

1.o fi facut regenerare de a ajuns la +500 grade?Sau e normal sa ajunga la temperatura respectiva cand e forjata?

2.ECM-2A40 Particulate trap - signal too high . Eroare asta apare in mod normal inainte de a se infunda DPFul?

3.cum suna 260 presiune in DPF? :D

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.cum suna 260 presiune in DPF? :D

@Blueazimut, trebuie sa mergi cu masina si sa faci un test in mers, daca in sarcina mare (4-a 3500 rpm) ai peste 160hpa, inseamna ca ai nevoie de DPF nou .

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Errmh... Stimabili,

Oare nu se muta discutiile despre dpf in topicul dedicat?

Seriously, dudes, nu-i sacaitor sa vedem ca primim notificari ca s-a raspuns pe "Anti-skid service required" si se discuta despre DPF?

Forum-forum, da' nu-i reddit... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut , astazi am vrut sa plec la cumparaturi , dupa ce am pornit motorul surpriza: ANTI-SKID (si inca ceva in olandeza) am lasat-o putin , apoi am oprit motoru , l-am repornit eroarea a aparut din nou .Dupa ce am plecat de pe loc in 500 m a disparut .

Chestii care mi s-au parut ca au cauzat : erau -5 gr afara (dar si cu 3 zile in urma au fost -6 si nu a aparut nimica) , Am mers pe zapada si m-am jucat un pic cu masina a intrat DSTC de vreo 3-4 ori (superba scula de-altfel)

A 3 chestie a fost faptul ca am fost nevoit sa golesc rezervorul de apa (ca pusesem o solutie care imi ingheta pe geam , si apoi si duzele) si am golit-o pe loc spaland geamu continuu , si cand am deschis capota sa pun alt lichid am observat ca picura lichid pe DPF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Vezi ca e undeva pe aici pe forum un fisier cu semnificatia erorilor din bord.

ANTI SKID SERVICE REQUIRED poate avea mai multe semnificatii din ce-mi amintesc eu.

Verifica incarcarea pe baterie. Aparat de masura pe borne setat pe 20V. Trebuie sa indice 14.7 -14.8 v la inceput cand pornesti motorul si dupa cateva minute de functionare scade treptat. Sa nu fie mai jos de 13.2v, caz in care ai alternatorul bulit.....cost de reparatie aprox 400 lei cu demontat si montat inclus.

Mai poate fi eroare ANTI SKID si de la Egr si de la ABS si probabil de la multe altele, dar verifica intai incarcarea de la alternator ca sa elimini problema cea mai frecventa in general.

Bafta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc , am sa verific si revin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am dat o cheie la -10 gr , n-a aparut anti-skid ... dar nici nu am aparat de masura :( abs/ dstc mergeau bine ieri dimineata . Am testat cu dice masina acum 2 saptamani (parca) si nu avea erori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Azi de dimineata cand am pornit masina, mi-a aparut si mie eroarea "Anti Skid Service Required". ! Am mers vreo 300m, am oprit motorul, iar dupa repornire aparea mesajul 'Anti Skid Temporary Off' ! Dupa alte cateva sute de metri, a disparut si acest mesaj, iar DSTC-ul functiona normal! Masina nu era in Limp Mode, avea doar aceste mesaje pe ecran! Precizez ce am spalat masina in urma cu vreo doua zile, iar de atunci nu am mai pornit-o si de dimineata cand mi-au aparut erorile erau -5 grade!

Sa fie un semn ca bateria e pe duca(cu toate ca masina porneste fara probleme) sau sa fie din cauza de apa + frig = ceva senzori inghetati??

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi si vezi ce zice testerul ca pot fi o gramada de cauze (inclusiv senzori murdari, inghetati - ca tot e frig). Bateria cand moare, moare...Nu prea imi amintesc sa fi vazut baterie cu semne de duca, ci pur si simplu nu a mai pornit masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut firele de masa din compartimentul motor(doua in partea dreapta si vreo 3-4 in partea stanga), le-am curatat, le-am gresat si le-am strans bine inapoi!

De cateva zile bune nu mi-a mai aparut eroarea, cu toate ca temperaturile au fost destul de scazute!

Si alta chestie, nu stiu daca are legatura, nu mai tin luminile pe pozitia ON permanent, astfel ca nu se mai aprind cand pun contactul, deci o sarcina mai mica pe baterie!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

ma bag si eu in seama

DPF OFF scurt si la obiect, facut cum trebuie ! asta cam off topic 

cat despre anti skid, la mine la - ceva grade apare in bord, ii dau cald la motor, merg, start/stop si isi da "self heal" vba unui Guru :) stie el cine 

n-am dureri de cap, nu mai schimb filtre, masina nu scuipa fum

happy camper

ps: nu mai iau curbe cu 140 si nu mai merg cu 180 cu 1.6 d :)

Noroace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now