anita

dilema

26 posts in this topic

Buna,

sunt noua in club si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta: detin un volvo s40 din 2002 si masima cica merge perfect, ca am fost cu ea la tester, dar nu are demarajul cum promit cei 120 de CP, desi e pe benzina. S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fuge?

Ce masina ai avut inainte?Cumva diesel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@anita: tu ai motor aspirat... care prinde "viata" dupa 3000-3500rpm. Ia stai matale cu pedala calcata la fund si dupa turatia asta si spune-ne daca se schimba lucrurile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este 1.8i si MC are mare dreptate daca stai pe acc.este alta treaba,eu aveam senzatii ca V-ul meu nu mai tragea dupa ce mergeam cu un diesel,dar dupa 3000 rpm era alta treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

la al meu (ii de 1.8) daca vreu sa depasesc trebuie sa-l tiu de la 4200 pana in 5500 acolo trage mai jos ii vai de capul ei(am cutie automata av 50-51 sn acesta in modul sport la 5500 schimba deci stie unde ii puterea maxima )

motoarele aspirate  nu te lipesc de scaun; macar un 2,0 t(sau t4 8) 8)) daca as avea sub capota ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă tot eÅŸti nou-nouÅ£ă,

Fii binevenită, AniÅ£ă !  :D

Cât despre maÅŸină, are dreptate Alex ( Midnight Caller ), mergi un pic mai bărbăteÅŸte ÅŸi vei fi uimită de ce demaraj are. Pentru antrenament, recomand o NaÅ£ională pe serpentine, cu un T5 în faÅ£ă, după care să vrei să te Å£ii  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă tot eÅŸti nou-nouÅ£ă,

Fii binevenită, AniÅ£ă !  :D

Cât despre maÅŸină, are dreptate Alex ( Midnight Caller ), mergi un pic mai bărbăteÅŸte ÅŸi vei fi uimită de ce demaraj are. Pentru antrenament, recomand o NaÅ£ională pe serpentine, cu un T5 în faÅ£ă, după care să vrei să te Å£ii  8)

Si cu un 2.0 D pe urmele tale :D:smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu un 2.0 D pe urmele tale :D:smile:

Hai domnu' ca dupa ce am trecut de drumul bucsilor(rupte) abia de iti mai vedeam farurile  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ÅŸi bun venit! ;D

[...] benzina [...]

Depinde ÅŸi de aceasta. Calitatea benzinei influenÅ£ează semnificativ performanÅ£ele.

Pe urmă, uleiul, filtrele... Când le-ai schimbat?

PS: Mă aÅŸteptam la ceva mai palpitant când am văzut titlul. M-a derutat...  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi fiecaruia pt lamuriri, doar ca mie mi-e mila sa il turez asa (4500-5500 rpm).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e dacia @anita, tureza-l si te vei lamurii. Motorele masinutelor noastre sunt concepute in asa fel sa reziste la turatii, asa ca calca-l fara grija si vei fi surprinsa. Si eu asa am intrat in club, cu aceeasi problema, dar m-am lamurit.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina ta nu are nicio eroare asta nu inseamna ca merge perfect. La ce tester ai fost? Poate sa are debitmetrul obosit, poate sa are filtrul de aer imbacsit, poate ai probleme la clapeta de acceleratie. Astea nu apar ca erori pe tester. Sau poate chiar n-are nimic si ai condus tu masini mai puternice inainte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

latester am fost la reprezentanta in Cluj, debitmetru si filtrul le-am schimbat, ar amane clapeta de acceleratie. O sa merg la un service sa imi spuna...totusi sper sa nu fie nimic, ci doar retinerea mea in a o tura. mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ambreiajul e ok, e cu cutie manuala, sa incerc metoda metoda babeasca cu masina turata la 4500?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam la 6500 ii limitat electronic ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anita, 0-100 ca sa-l scoti in timpul dat de carte trebuie sa fii piloata ;D. Du-te intr-a doua usurel pana la 3500rpm, tine-o acolo si calc-o brusc. Vezi daca-ti place ce se intampla. Si vezi ca intr-a doua poti ajunge pana la 110km/h inainte sa-ti taie injectia.

Ca idee, cu fostul meu V40 cu motor de 1.6, ca sa fac o depasire mai in "forta", la 90-100km/h dadeam a 3-a si o calcam... Asta inseamna ca plecam de pe la 4000rpm pana la aproape 6000rpm. Nu-ti fie frica sa o turezi in depasiri, ideea e sa nu mergi 30km cu a doua la 100km/h, ca atunci da, o sa crape ceva.

Cu clapeta n-ai ce sa cureti, dai bani degeaba, ca nu e responsabila pentru "trasul" prost de care te plangi. Aia e buba daca trepideaza relantiul sau chestii de genul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu prea vad unde e dilema, atata timp cat cuplul maxim de numai 170Nm este la 4000rpm iar puterea maxima este de 122cp @5800rpm si numai 80cp la 3500rpm si cum masina asta vede rar 3500rpm este clar ca merge doar intre 2000-3000rpm unde are 50-68Cp si la 50cp cum ar trebui sa se miste un fier de 1300 kg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@anita: here you go... iti e pe intelesul tau raspunsul ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@midnight caller: inteles, mai pe limbajul meu...thx

doar ca azi am fortat-o probabil cu motorul rece dupa cum mi s-a spus mai sus sa NU fac  ;D (am vazut doar dupa ce am calcat-o) si mi s-a aprins in mers, in bord becul de la eroare la sistemul electronic al motorului, sau ceva de genul, dupa cum am citit in carte ei. offfffffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un benzinar nu este rece decat 5 minute, asa ca nu din cauza aia ai tu eroare, vezi ce eroare ai si pune aici pe forum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se aprinde nimic daca o calci cand e rece. Numai ca nu-i face bine in timp. Ce-ai mai condus inainte?  Sa stim si noi cu ce faci comparatia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heim: are S40 modelul vechi, nu are DSTC, nu umple fata de griji in plus !

Share this post


Link to post
Share on other sites

beculetul are culoare portocalie si o forma aproximativ dreptunghiulara, una din laterale fiind ca un gat de sticla....daca ajuta cu ceva explicatiile mele stangace  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Check Engine-ul... ca un "robinet"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now