rmi94

ANVELOPE DE IARNA (ca se apropie) :)

126 posts in this topic

Deshid acest subiect ...cald ca zic asa pentru anotimpul rece.

Pana in prezent am folosit DUNLOP WINTER SPORT M2 si M3, acum ma gandesc la GRANTREK M2 sau M3. Sau Pirelli. (Nu stiu nimic insa de aceste anvelope de iarna).

WinterSport foarte bun, dar nu tine decat 3 max 4 ani. In rest...astept pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anu asta se poarta : Michelin Alpin,Dunlop winter sport 3d ,Fulda Kristall Control Hp,Vredestein Snowtrack 3,Goodyear Ulltra Grip,Continental  Wintercontact ts 830,Pirelli w210 Snowcontrol Serie II.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"WinterSport foarte bun, dar nu tine decat 3 max 4 ani. In rest...astept pareri."  :D :D

un cauciuc , si daca il tii in garaj, fara sa mergi cu el nici macar 1 km, NU MAI E BUN DUPA 4 ANI !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o sa-mi iau Dunlop winter 3d chiar saptamana viitoare, sunt fan Dunlop. Pana acum am avut Michelin nu stiu de care (au venit cu masina) dar nu mi-au placut. Nu sunt tocite f tare (au doar 20000 km) dar sunt vechi. Si sunt de acord cu ce spune iulirx, cauciucurile nu tin mai mult de 4 ani chiar daca nu le folosesti.

Eu imi cumpar de pe www.anvelopejantepromotii.ro Au cele mai bune preturi din ce-am cautat eu si sunt si seriosi (am mai luat de la ei).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saluty

Si eu sunt fan Dunlop. Am avut winter sport m2 (pe golf IV) si m3 pe VOLVO V50. Am urcat/coborat pante grele. Sunt acum interesat de  GRANDTREK M3. Dar pentru ca prietenii de la Volvo Ro au doar Pirelli va intreb daca sunt ok. Cele de iarna... Cele de vara, respectiv Pzero Rosso sunt ok, un pic dificile pe ploaie torentiala. In comparatie, Dunlop SportMax are min 3 clase peste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cele mai bune la:

general : michelin Pilot Alpin PA3

tractiune pe zapada mica si mare: dunlop SP Winter Sport M3

tractiune pe gheata (atentie, aceste cauciucuri nu sint facute SPECIAL pentru gheata) : dunlop SP Winter Sport 3D

confort si zgomot : michelin Pilot Alpin PA3

viata (durabilitatea in timp) cauciucului : Michelin Primacy Alpin PA3 si, la egalitate, goodyear Eagle Ultra Grip GW3

hidroplanare,tractiune pe ud,stabilitate in curbe,tractiune pe uscat,raspuns la viraremichelin Pilot Alpin PA3

recomand cu mare caldura : michelin Pilot Alpin PA3 sau dunlop SP Winter Sport M3

la categoriile de pret mediu, michelin sta prost la calitate, insa la preturi mai mari bate fara drept de apel orice alt producator, cu exceptia lui pirelli cind e vorba de raliuri, insa aci nu se pune problema asta, nu ?

ma refer la cauciucuri de iarna performante, nu la altceva.

NU LUATI CAUCIUCURI FACUTE IN TURCIA !!!! indiferent de producator !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru sezonul rece recomand cu incredere Michelin Alpin sau Nokian ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Si optiune calitate/pret, pentru sezonul rece, dupa parerea mea: Vredestein.

Pe orice masina le-am folosit, nu am fost dezamagit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot pe Vredestein am mers de vreo 4 ierni incoace. N-am nici un repros! Se califica la categoria "iarna e ca vara!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot Vredestein - nici o problema in cele 2 ierni, foarte bune. Dupa iarna asta, voi incerca altceva - doar ca diversitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2006, 2007, 2008 Vredestein Snowtrack 2 - am fost foarte multumit, asa ca in 2009 am schimbat doar generatia - de la Snowtrack 2 la 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa ne spuna cineva cu ce viteza a mers pe zapada si ce tip de cauciuc a folosit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

=))  Nenea, nenea... da' cat prinde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

=)) Nenea, nenea... da' cat prinde?

Nu e vorba de asta ;D

Dar anu trecut am folosit Hankook.La 50 km/h fugea masina in toate partile,noroc cu tractiunea pe fata!Si asta pe zapada(nu gheata).

Aaaa...referitor la anvelope de iarna: care sta cel mai bine la franare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa ne spuna cineva cu ce viteza a mers pe zapada si ce tip de cauciuc a folosit?

100 -120 KM/H  si mai mergea, dar nu am vut sa risc.  vorbesc de zapada 7-10 cm, abia asternuta pe sosea. cauciucuri : michelin , nu stiu exact denumirea, dar o sa va spun exact.  se comporta foarte si pe gheata si prin zapada mare. sunt foarte multumit de ele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

100-120 km/h prin zapada de 7-10 cm asternuta pe asfalt ?  stii in cit opresti ? in 250-350m....asta daca esti meserias si poti s-o tii pe drum.

4x4 nu face minuni. mama, mama, mama.....cit de bun poti fi ? si pina cind ?

zapada pe tare la frina e gheata ! daca era zapada  asternuta peste alta zapada batatorita , poate,poate....

Share this post


Link to post
Share on other sites

completez: drum drept, noaptea  - fara trafic, singur in masina, frana de motor folosita la maxim, ca sa ma exprim asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si de la 120km/h  se opreste in aproximativ 150 m, in conditiile mai sus enumerate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica...exact cind crezi ca l-ai vazut pe mos Craciun  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

si de la 120km/h  se opreste in aproximativ 150 m, in conditiile mai sus enumerate.

adica dispui de un coeficient de frecare la alunecare de 0.38 ! (atit trebuie sa-l ai ca sa opresti de la 120 km/h in 150 m)

ia d-aici, cit ai in realitate :

[attachimg=#]

ai 0.2, adica opresti in 285 m. daca esti meserias si ai CELE MAI BUNE CAUCIUCURI DE ZAPADA.

fii atent sa nu te intilnesti cu "mos craciun" asa cum bine a zis si matrixxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intotdeauna tendinta de a aprecia distanta de franare este negativa. In realitate este mult mai mare decat pare si mai bine sa stii teoria inaintea practicii. Datorita miscarii relative a masinii, distanta nu poate fi apreciata corect de sofer, dar e bine de stiut ca nu poti opri in 150m de la 120km/h. Mai ales cu aderenta scazuta. Sau poti opri dar numai cu "boc". ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

posibil sa aveti dreptate, nu am tras cu ruleta sa vad exact distanta, dar sa stiti ca Mos Craciun  chiar exista !! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ar fi bine sa va grabiti cu anvelopele de iarna.  ;)

La ora asta, la Brasov, ninge zdravan de tot.  :occasion18:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau cand temperatura exterioara scade sub 7 grade C .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau cand temperatura exterioara scade sub 7 grade C .

foarte corect!!!

vreau sa va mai mentionez un lucru: caracteristicile unei anvelope se modifica si in functie de dimensiuni; respectiv michelin alpin 3 la marimea 205.55.16 diferit de 195.60.15 asta pe probate. la fel si eagle F1 (comportament diferit la marimi diferite). Ce e important cand va achizitionati anvelope (mai ales cele de iarna) e sa luat 4 nu 2 (pentru ca masina are 4 roti cu care franeaza nu 2) si sa aiba un Dot cat mai proaspat.

spor la mers prin zapada, eu abia astept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now