Posted 3 Nov 2007 · Report post Salut! Cateodata se aude un zgomot ciudat cand virez stanga sau dreapta, doar la plecarea de pe loc. suna ca ABS-ul. a mai patit-o cineva? mentionez ca nu conteaza ca este ud sau uscat. masina este VOLVO 460, an '96, cc 1.8, 90 hp. are ABS. Va multumeste GEORGE 460 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2007 · Report post O "caraiala" ? O simti si in volan ? Ai verificat pivotii ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2007 · Report post am verificat tot, la o statie ITP, si la service. pivotii,amortizoarele si bieletele sunt noi. ma gandesc sa nu aiba ceva grupu din cutie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2007 · Report post La capetele de planetara te-ai uitat ? Nu seamana cu cloncanitul de Dacie cand plecai de pe loc cu rotile virate ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2007 · Report post sunt si alea schimbate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2007 · Report post stai linistit sunetul acela ciudat care se aude cand iei viraj stanga sau dreapta este de la servo se intampla in momentul cand virezi la maxim si se aude ca si cum ar rasufla ceva...parca ai pierde lichid?nu?....inca o data iti spun sa stai linistit ,ca si masina mea a facut la fel de cand am luat-o si nu am avut absolut nici o problema cu servo-directia...din cate am vazut acest sunet este prezent si la alte marci de masini ca de pilda Nubira care face la fel in viraje stranse Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2007 · Report post Are dreptate Alin, a mea face la fel cand virez total. Asa ca nu mai cauta motive de desurubat masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Nov 2007 · Report post Salut. astazi sa auzit si la drum drept. nu este de la servo, ci de la rulmentul stanga fata, care nu mai avea vaselina. P.S. azi dimineata cand am pornit-o, a stat cam 3-5 min la 1500 rpm, a scazut brusc la 900, dupa care a inceput sa oscileze intre 900 si 1500 rpm, pana am accelerat-o brusc si sia revenit. Se tot vorbeste de probleme la motorasul de relanti. nu inteleg despre ce motoras este vorba, din moment ce motorasul de relanti primeste comanda din calculator.(a fost demontat , si nu este decat un motoras si o tija. nu vad ce se poate curata.) problema este o sonda care citeste temperatura si o transmite la calculator. Share this post Link to post Share on other sites