Sign in to follow this  
Followers 0
nicolaeflori

sa cumpar un volvo 340 dl din 1989

11 posts in this topic

am gasit sa cumpar un volvo 340 dl din1989 la cineva in bucuresti

masina a fost adusa de el din Olanda in 1995 si arata binisor

momentan nu am bani de ceva mai scump, ma intreb si va intreb dc merita sa o cumpăr?

rog cine este dispus sa ma sfatuiasca

va sun si pe mobil dc sunteti de acord

luni m-am inteles cu omul sa o iau, practic timpul erstye scurt, la ce sa ma uit,

piesele sunt scumpe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

0745.264.297

0723.264.297

Iti dau un sfat cu placere eu am avut doua modele de 340 : diesel si benzina 1.4.

Acum de o luna am un Volvo 340 cu cutie variomatica.

Sunt masini solide agile dar au o singura hiba : Cardanul.

O seara buna.

Alexandru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, cardanele au obiceiul sa pice (ori bucsile de cauciuc, ori cuplajele). In rest piese gasesti daca esti mai insistent (Alex aka Midnight de pe forum are un magazin si mie mi-a adus niste piese rare el stie de unde  :-*), multe sunt compatibile cu alte modele de la alte marci. De exemplu, motorizarile de 1.4, 1.7 de origine Renault, la fel ca si 1.6 diesel, sa tot gasesti segmenti, garnituri si altele (mai suferind sunt eu, avand motor de 2.0 de origine Volvo). Pe okazii la un moment dat aparusera cateva cardane pentru diferite tipuri de motorizari, faruri si stopuri. Mai apar pe forum anunturi de dezmebrari din cand in cand, sau poti incerca in remat-uri.

In rest sa fii atent la zona podelei in fata, sub covorase atat la sofer cat si la pasager este o zona care este predispusa ruginii, suportii de cric din spate, praguri. Si la oalele de amortizor fata- se vede daca este atinsa zona uitandu-te cu capota ridicata.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-AM CUMPARAT!?!?!

Sunt acum in perioada de acomodare si incepem sa ne cunoastem reciproc.

1.prima problema- curge motorina pe la axul parghiei de acceleratie ,pe partea superioara a pompei de injectie, problema pe care maine sper sa o rezolv la un pompagiu in Ploiesti, cu 50-60 ron cum a zis la telefon.

2.rotile din fata sunt inclinate lateral in forma de ,,A†si incerc sa-mi dau seama de la ce poate fii? bucsi, fivoti??? dc, s-a confruntat cineva cu acest aspect va rog mult........

3.geamurile pe fata merg extrem de greu- trag cu doua maini sa le deschid si la fel sa le inchid

4.faza lunga ,,nu prevede†merge dor sa dau ,,flash†ca nu ramane pe ea revine la faza scurta

5.frana de mana ,,0â€

Cert este ca am la dispozitie 2 luni sa o aduc la un stadiu bun ca sa poata sotia circula cu ea, fiind totodata si prima ei masina pe care normal am ales-o eu.

sa nu credeti ca ma vait de masina-nici pe departe- e preferata mea dar postez aici si va tin la curen si totodata voi tine cont de sfaturile primite de la cei de pe forum

P.S. multumesc mult ,,alexasig†pentru sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.prima problema- curge motorina pe la axul parghiei de acceleratie ,pe partea superioara a pompei de injectie, problema pe care maine sper sa o rezolv la un pompagiu in Ploiesti, cu 50-60 ron cum a zis la telefon.

E o problema usor de rezolvat. Dureaza maxim 30 de minute.

E ok pretul la manopera.

Multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.geamurile pe fata merg extrem de greu- trag cu doua maini sa le deschid si la fel sa le inchid

Demonteaza fetele de usi si curata/unge pe acolo.

4.faza lunga ,,nu prevede†merge dor sa dau ,,flash†ca nu ramane pe ea revine la faza scurta

Blocul de lumini stricat?

5.frana de mana ,,0â€

Cablu rupt?

Placute/Tamburi duse/dusi?

Per total stai bine... la anii ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.rotile din fata sunt inclinate lateral in forma de ,,A†si incerc sa-mi dau seama de la ce poate fii? bucsi, fivoti??? dc, s-a confruntat cineva cu acest aspect va rog mult........

3.geamurile pe fata merg extrem de greu- trag cu doua maini sa le deschid si la fel sa le inchid

2:Flanse amortizoare , amortizoare sau poate fi chiar de la geometrie .

3.Curata bine ghidajele pe care merge geamul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuun...la partea de alimentare nu ma bag.

Ca sa iti dezmortesti geamurile trebuie sa dai fetele de usi jos si apoi sa cureti bine toate ghidajele de vaselina veche plus pamantul care s-a intarit pe acolo si apoi sa ungi cu o vaselina buna tot. Dai cu vaselina si incepi sa urci/ cobori geamul,mai dai cu vaselina ca sa ajunga peste tot pe unde trebuie si ar trebui sa fie ok.

Zici ca nu iti revine comutatorul de lumini. Am patit-o si eu si hai sa iti zic ce trebuie facut (sper sa fie la fel problema): dai jos plasticul care acopera partea inferioara a bordului (plasticul care are incorporata lampa de la contact), si ai putea chiar sa dai jos si volanul. O sa vezi ca si blocul de comanda lumini, si cel de la stergatoare sunt destul de fragile, fiind prinse cu doua suruburi, sus-jos. S-ar putea sa ai o ureche de prindere rupta, si din cauza asta blocul nu mai este fixat rigid, in momentul in care tragi de maneta el miscandu-se. Initial am incercat sa pun doua saibe late, dar nu a tinut, asa ca am pus o bucatica de platbanda, cu suruburi sanatoase si este ok de cateva luni.

Alta problema- frana de mana. Suspenda parte din spate a masinii, scoate rotile, tamburii si asa o sa poti vedea cum se prezinta lucrurile (nu are rost sa te apuci sa cumperi piese inainte). Ca sa dai jos tamburii vezi ca in spatele lor sunt puse niste doape de plastic, care trebuie scoase si apoi impinsi saborii cu o surubelnita. S-ar putea sa te chinui nitel daca tamburii au buza si se opresc sabotii in ea. O sa vezi in ce stare sunt tamburii, sabotii, cilindrii (daca curg), cablurile daca sunt rupte. S-ar putea sa fie rupt doar un cablu scurt care pleaca din maneta si apoi trage mai departe de celelate doua.

Oricum, piese gasesti, nu este o problema.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Nu cardanul e problema !  Trebuie verifite tampoanele de motor si de cutie. Daca sunt rupte si nu mai stau in linie (motorul si cutia).atunci se duce cardanul. La cutia manuala,trebuie avut grija,ca cardanul sa fie strans la suruburi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inceput sa repar la ea.

treaba merge destul de greu.....

i-am rezolvat kilometrajul.. acum merge.Era o problema la roata nu era de la cablu, mai exact cred ca lipsea ceva de la butuc, oricum am adus un usor tununing si merge

am facut o cerere de oferta la Autokarma pentru articulatia fata sa vad ce preturi au.

Ma dispera geometria fata, am aratat-o unor prieteni si s-au cam incurcat si ei, unghiul de cadere al rotilor fata e greu de corectat, in cazul meu nu ne dam seama ce a determinat deplasarea rotilor de pe fata in forma ”A”.Rotile fata sunt singura si marea mea problema.

orice idee e buna, si verific si eu pe masina. Tot de la roti am si directia grea, si zbomot de rulare destul de pronuntat.

Vreau sa o fac sa merg cu ea iarna asta ca am incaltat-o de iarna si consuma impresionabil doar 5%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0