Maris Flaviu

Ghinioul ghinioanelor....sau prostia mea....

3 posts in this topic

Am ghinion.....Dupa prima mea problema cu volvoul meu S60 d5 cu pompa de inalta dupa schimbarea filtrului de combustibil care s-a rezolvat in cel mai ieftin mod posibil pt mine...am creat din nou. Azi dimineata in timp ce ma deplasam linistit am auzit un tacait la motor pana sa imi dau seama ce se intampla motorul s-a oprit brusc...am mai dat o data la automat dar s-a invartit in gol si atunci am stiut ca e problema la cureaua de distributie.Dar de unde a inceput,o tabla de deasupra curelei de alternator a ajuns in mod inexplicabil pe cureaua de alternator,rupand fasii din ea,fasii care au intrat la distributie si mi-au facut ziua buna ;).Daca a mai patit cineva asa ceva as avea nevoie de un mic ajutor niste sfaturi costuri,etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry 4u inca odata man .  Cine ti-a umblat ultima data la cureaua de accesorii ?  mai mult ca sigur a uitat sa puna cele 2 suruburi de la tabla ce tine furtunul cu ulei de la servo. 

Desfa luni motorul si vezi exact ce a apucat sa se rupa ..  dupa parerea mea ti-am mai zis in cel mai fericit caz sa fie doar 4 supape indoite dar miram'as sa scape chiulasa ....  D5 este un motor foarte usor, foarte firav din punct de vedere al rezistentei materialelor ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marius imi pare rau sa aud asta, din pacate refacerea unui motor D5 costa mai mult decat un D5 second hand, reparat ca la carte un D5 costa ~5500RON si tot pe la banii astia poti lua un motor fara accesorii si injectoare, adica exact ce te intereseaza pe tine (blocul motor+chiulasa) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now