BogdanG

Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

424 posts in this topic

Si mie, mai ales ca, capatul pistolului este din aluminiu, un material moale care se deformeaza si nu se rupe in astfel de cazuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi nu am gasit foarte de multa pilitura DAR am gasit foarte pilitura foarte fina. Dupa ce o sa schimb filtrul ma gandeam sa fac ceva ca sa nu mai harjai stutul pompei de gulerul conductei de la buson ca sa vad daca data viitoare mai gasesc aceasta pilitura. Chiar sunt curios. De provinienta piliturii mi-a spus un om de 4x ani care le are cu masinile...

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heimdallr...este doar o parere. Poate buna poate proasta. Din ce alta parte ar putea proveni pilitura de aluminiu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack Pilitura de aluminiu provine de la pompa de inalta presiune. Pune ulei 2T si cand schimbi filtul de motorina o sa constati cu stupoare ca nu mai este pilitura sau este foarte putina .

@DOC, nu prea ma prind care e faza cu poza, oricum acele componente din poze sunt din aluminiu dar nu sunt supuse frecarii, prin urmare nu pot cauza pilitura si chiar daca sa presupunem prin absurd ca ar face pilitura, aceasta ar ajunge in filtrul de ulei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Practic acea pilitura am inteles de la pompa....dar de la ce componenta mai exact?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack Pilitura de aluminiu provine de la pompa de inalta presiune. Pune ulei 2T si cand schimbi filtul de motorina o sa constati cu stupoare ca nu mai este pilitura sau este foarte putina .

@DOC, nu prea ma prind care e faza cu poza, oricum acele componente din poze sunt din aluminiu dar nu sunt supuse frecarii, prin urmare nu pot cauza pilitura si chiar daca sa presupunem prin absurd ca ar face pilitura, aceasta ar ajunge in filtrul de ulei .

Şi m-ai auzit pe mine spunând ceva de frecare? ;D ... Omu' a întrebat aşa: "Din ce alta parte ar putea proveni pilitura de aluminiu?", erau exemple de componente din aluminiu.

Şi pilitura de la pompa de înaltă presiune cum ajunge, mai exact, în ulei şi, în consecinţă, pe buşon? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la componenta pompa de inalta presiune.

Daca vrei sa afli de la ce componenta a pompei de inalta atunci trebuie sa cercetezi schema atasata .

post-178-0-60087500-1322928251_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesanta abordare, mai ales ca din ce am inteles eu nu se modifica nimic la instalatia de admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu va mai complicati cu uleiul 2T.orice ulei auto ajuta la ungere. poate sa fie cat mai ieftin, pt ca nu va intereseaza aditivarea, ci baza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

le car tu vorbesti serios?

sau

din auzite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

din experienta proprie.

nu vreau sa supar pe nimeni, sunt nou, dar vreau sa fie clar pt toata lumea ca tot ce postez e lucru de care sunt sigur, nu-s genul de m-a lasat mama singur acasa si ma joc la PC.

...asta ca sa se stie...ca deja am fost luat drept ce nu sunt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti luat intr-un fel sau altul conform exprimarii tale. Vino cu documente, cu demonstratii (vezi PDF-ul realizat de BOSCH, nu de Gigi de la service-ul din colt), si vei fi luat drept ceea ce esti, adica CUNOSCATOR. Cat timp arunci cuvinte de genul "voi nu stiti, stiu eu mai bine", nu o sa te creada nici pisica.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight Caller - nu-s aici ca sa supar lumea (mai ales necunoscuti) si nici ca sa creez polemici inutile / gratuite.

"voi nu stiti, stiu eu mai bine" - asa ceva nu am scris eu nicaieri, chiar imi pare nepoliticos sa pui asa o postare fata de colegi de forum.

nu e necesar sa furnizez eu documente, avem toti acelasi acces la net.

in ceeace priveste proprietatile de ungere si posibilele reziduuri de ardere, va puteti informa / consilia cu vreun apropiat care are studii in domeniul petrochimiei, nu am deloc pretentia sa ma credeti pe neverificate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai om bun... tu sustii ca stii DIN EXPERIENTA ca poti pune orice fel de ulei. Daca vrei sa ne impartasesti si noua aceasta experienta, cred ca ar fi mult mai folositor decat ultimele 4 mesaje prezente pe acest topic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu cateva autovehicule diesel care circula cu asa amestec de cand a aparut motorina asta, euro "t'spe", care de fapt este un amestec de motorina normala si gaz (petrol) sau combustibil TH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa... si eu stiu cateva vehicule care circula fara asa amestec... Tot nu inteleg care e concluzia ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

concluzia mea, din ce am vazut la masinile astea, e ca scade usor consumul, mai mult cuplu / putere , 0 pb de "pilitura", pornire mai usoara (evident si daca restul sistemelor sunt ok). si sunt masini care merg, nu 10-15 km servici acasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti despre Aditiv crestere cifra cetanica si Aditiv curatare si lubrefiere injectoare si pompa inalta

Primul este 59 ron pentru 600 litri motorina , al doilea costa 55 ron tot pentru 600 litri motorina.

Ambele sint compatibile cu orice motor diesel, cu dpf, common rail, low sulphure, etc.

Pretul pe litru de motorina (daca le iau pe amindoua) creste cu 0.19 ron ( adica, la un plin de 60 litri ma costa 11.4 ron)

(mi-ar ajunge cam pentru 4-5 luni)

Fac motorina din 51 in 56 (cifra cetanica) si protejez si injectoarele...

O fi adevarat ce scriu astia acolo ? Voi ce parere aveti ? Mie mi-e cam frica....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

iulirx - stai linistit, e un mare fass...ce sa faca 1 ml de produs / 1 litru ?

daca faci o simpla analiza de pret, e clar ca de fapt produsul costa la origine sub 50% din pretul de raft. asa ca, ce mare avion de marfa sa-ti vanda la 20 euros / litru. in fine, e full piata de flacoane d'astea minune. ca ajuta (poate) putin, trb vazut, dar 20 % boost de putere...sincer, am bea d'asta si inainte sa mergem la fete...sa lasam asa cva pt cei cu buretelul de silicon in buzunarul de pe usa soferului si 10 odorizante / amulete / cruciulite pe parbriz...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Le-am incercat eu pe amandoua. De stricat, nu strica... dar cel putin in cazul aditivului de curatare, efectele se vad dupa mai multe plinuri, iar ca produs concurent, prefer Metabond Megasel; e mult mai bun. Megasel chiar merita folosit non-stop.

Aditivul pentru cifra cetanica, atunci cand l-am folosit, adica acum vreo 2 ani jumate... nu prea am inteles ce ar trebui sa faca. Nu am simtit efecte edificatoare.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am citit tot topic-ul m-am decis sa bag si eu ulei in motorina. Avand DPF am bagat ulei cu norma JASO FD. De la primul plin am observat ca motorul este mult mai silentios. Avand in vedere temperaturile de afara (in medie -10 C) sunt sigur ca nu este efect placebo. In jurul craciunului chiar am avut treaba la masina si a trebuit sa stau cu ea pornita pe loc si am putut auzi mult mai bine toate zgomotele decat atunci cand masina e in mers. Am bagat 300 ml la un plin. Nu pot sa ma exprim din alte puncte de vedere, nu am observat alte beneficii, dar sunt sigur ca rau nu poate sa faca.

Edited by wam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am verificat instructiunile din cartea tehnica a masinii, si asa cum imi aminteam, spune foarte clar ca este interzisa folosirea motorinei din domeniul nautic (si VOLVO echipeaza cu motoare in acest domeniu), a uleiurilor de ungere in carburant, cu specificatia ca se pierde garantia.

Sincer, producatorul ar trebui sa indice daca e cazul sau nu sa folosim motoarele astea si in alte aplicatii cum ar fi drujbe, etc.

Rapoartele producatorilor de sisteme de injectie sunt de luat in seama, dar pana la urma producatorul da garantia...sau "ti-o taie", scuzata sa fie expresia.

Fiecare decide pentru masina lui pana la urma ce e bine, nu-i asa?

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate ai verificat ce motorina bagi in rezervor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici cu motorina este ceva mai dificil: fiecare, in functie de motorul lui, trebuie sa bage un anumit tip de motorina, cu anumita cifra cetanica. Diferenta intre motorine este cantitatea de aditiv per parti milion - ppm. Motorina, in functie de zona tarii, provine de la un singur furnizor.

Motivul este unul de ordin economic simplu: costurile de transport. Astfel, toti furnizorii de combustibil, in special primii 2 la nivel national, au acorduri la nivel national pentru combustibil, in forma primara.

Dupa aceea, se adauga aditiv in rezervorul din statie - aici se face diferenta, insa nu neaparat in sensul bun. Deoarece nu cea mai scumpa motorina neaparat este cea mai buna pentru ORICE motor - la fel si cu benzina.

Studiati cu atentie tipul de motor si respectiv tipul de combustibil pentru respectivul motor - cifra octanica pentru benzina si respectiv cetanica pentru motorina - astfel veti afla care tip de benzina / motorina este mai buna pentru fiecare motor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now