BogdanG

Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

424 posts in this topic

Nu inteleg dece sunti uni revoltati cand aud de ulei?! Motoarele diesel la inceput au fost concepute sa mearga cu ulei de rapita si nici decum cu motorina! Motorina nu este nimic altceva decat "mizeria" ce ramane dupa ce se obtine benzina din petrol! Si-au dat seama ulterior ca dieselurile functioneaza si cu motorina si dece sa nu faca bani si din asta?! Nu stiu daca va aduceti aminte, prin 93 benzina ajunsese la 2000 de lei/ litru pana ce motorina nu era doar 500 lei /l (adica 50 de bani). Asa a fost normal si asa ar fi normal si in momentul de fata, parerea mea!

Intrebarea mea ar fi daca Volvo V40 1.9 diesel 102 cp, are pompe duse sau nu?! Daca are pompe duse e mai naspa cu uleiul, daca nu are, poti sa torni uleiul cu galeata si va functiona impecapil!

Am prieten care foloseste ba ulei ars, pe care il filtreaza cu foarte mare atentie, ba ulei de floarea soarelui direct din flacon si masina lui merge impecabil, desi o "forjeaza" asa si de 15 ani. E vb de un fiat tipo cu km f f multi, facand romania-ungaria lunar!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu-ti inteleg indignarea, dar poti incerca sa postezi pe tema "uleiului" aici:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e pompe-duse. E commonrail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit in trecutproduse de la Lm, dar nu am fost multumit! De aceea am apelat la wynns, care estemult msi bun.Crc e iar ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La motorul tau AEL face bine pt ca acest motor nu este facut sa functioneze cu motorina foarte subtire cum este cea EURO5 .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un cod motor de Volkswagen. Motorul acela e un motor de VW pus pe S80

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit la MOL ulei Dynamic Sprint si Dynamic Garden. Ambele aveau norma JASO FD. Am luat Sprint, presupun ca e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. foarte bine detaliat. si ideea lui bogdan este buna, numai ca pe la inceputul topicului tot el a spus ca e mai bine cu fc pt cei cu filtru de particule, iar acum spune ca trebui fd. norma fc este mai recomandata pt cei cu dpf are mai putin sulf. eu asta inteleg. va multumesc la amindoi. numai bine :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu fd am testat la ambele masini la v70 o mare diferenta la v50 in schimb nu am observat nimica sii am renuntat la idee

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut din nou. chiar sunt nedumerit. pt dpf care este mai bun? la acest ulei am gasit 2 fise tehnice diferite.

la ambele la cenusa sulfatata da doua valorii diferite. totusi daca ai dpf care este mai bun jaso-fd s-au jaso-fc?

TDS_MOL Dynamic Moto 2T_GB.pdf

TDS_MOL Dynamic Garden 2T_GB.pdf

Edited by cosminel24
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bun cel cu cenusa sulfatata cea mai mica.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. multam mult. cum zicea si bogdan.g la cele 2 tipuri de castrol este invers norma de cenusa, intre fc si fd. nmai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica cel de gradina, eu pe ala il recomand . Singura problema este ca are numai 600ml dar are avantaj si anume faptul ca este gradat bidonul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Deci Bogdane,pt noi,cei cu filtru de particule,asta de gradina e mai recomandat decit celalalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate observ, dann, cel de gradina are depuneri de sulf mai mici deci e mai potrivit la DPF (compara fisele tehnice).

Abia astept sa ajung si eu in tara si sa trec la tratament cu ulei 2T :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

topicul asta m-a facut curios sa incerc si eu uleiul 2T la volvouri, am mai citit si pe alte forumuri si m-am decis sa incerc.

Am ales uleiul Castrol Power 1 scooter 2T JASO FD ulei semi-sintetic.

Am adaugat 250 ml la cate un rezervor plin, combustibil shell V-power.

La motorul D5 mi se pare ca motorul a devenit mai silentios

La motorul D2 diferenta minora la sunet (mai ales cand ii fortat motorul) dar parca parca tremura mai putin (probabil dar placebo).

La D5 in mod definit o sa continu sa folosesc.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.mondotrad...95-detalii.html

http://www.mol.hu/im...c_sprint_2t.jpg

Sa revenim :smile:

La noi pe piata eu l-am gasit pe asta, cred ca am scapat un pic mai mult (vreo 300ml la 35l motorina), nu am apucat sa golesc rezervorul dar parca e un pic mai silentios motorul. :D

Sunt curios daca imi mai intra in regenerare asa des (500km, din care mers prin oras :| vreo 50 cu viteza 1 si 2) (am gresit un pic la inceput, o conduceam pana in 2200rpm si nu i-a placut, am schimbat placa, am trecut la 2500rpm+)

PS: a fost 20RON 1 litru

Edited by Claudiu T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now