BogdanG

Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

424 posts in this topic

Exista efect placebo pt unele motoare :smile: .

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites
:)) daca eu ma simt bine, si masina mea se simte bine, o conduc mai cu drag :)) si simte si ea cand am grija mai mare :)
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Or fi placebo altele, asta cu onctuozitatea motorinei e o realitate.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim ,in cazul motorului tau (pompa de generatie mai veche)este o realitate.Banuiesc ca suna ca un benzinar :smile: In fine fiecare isi trateaza si intretine masina cum doreste fara suparare. :smile:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai perfectă dreptate, dar eu zic că o motorină mai onctuoasă ajută şi o pompă de generaţie mai nouă. Ce zici, nu-i aşa?

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce e nou e facut sa se strice repede...iar consumabilele sunt tot mai proaste (inclusiv carburantii "ECO friendly...")...tot solutiile batranesti tin mai bine. Merg TDI-urile pe ulei de mancare de zici ca is noi si scot mai putin fum decat cu dizal.

Scuzati offtopic-ul :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur ca poate ajuta la o adica insa nu este o conditie impusa pt buna functionare in parametrii ai pompei ,implicit a motorului pt un E5 sau E6 ,ce alimenteaza cu motorina E5.

Pompele noi oricum cedeaza si cu sau fara acest "aditiv" intrucit asa sint proiectate pt masinile din `ziua de azi.Economic vorbind bagi niste bani lunar in ceva ce oricum "cade" programat.

Repet ,nu am nimic impotriva si fiecare face cum crede.O perioada scurta de timp , citeva luni (3,4,) am pus si eu ,"jaso" in D5(vreo 38-40k km aveam) insa nu am observat nimic.Am avut si o belea cu dpf-ul in acea perioada si efectiv ca a fost ceva intimplator sau nu insa am renuntat.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

In acelasi d5(adica fostul v50 a dl. saphir) la 80 k a primit ulei jaso fd vreo 4k ... nici o diferenta (de tonanitate a motorului) , sau regenerari mai frecvente .

In schimb d5-ul vechi de pe v70 a scos fum substantial mai mult dupa utilizarea jaso fd (exact acelasi ulei castrol 2t) dar si tonalitatea motorului a scazut substantial

acum in oras m-i se regenereaza fix la 500 km (ultimele 2 ori ) si am sa incerc si cu ulei 2t sa vedem cere o regenerare mai devreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai foloseste cineva 2T(FC/FD) in motorina la motoarele euro 4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu

Nu simt nici o diferenta

Share this post


Link to post
Share on other sites
EuNu simt nici o diferenta

Cate rezervoare?

Sent from my iPhone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am folosit si eu acest ulei aproximativ 7oookm (cam 1rezevor si jumatate la 1000km) si nu am sesizat nimic, doar fum mai mult decat normal pe sarcina....si vorba lui Heim, simte buzunarul.

Am renuntat la acest obicei, incomoda sticla din portbagaj si la fel de incomode privirile aruncate in benzinarii cand vedeau ce fac.

Placebo exista.

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm vreo 10 , de multe ori am uitat sa pun , sau a fost frig , sau eram obosit.

Eu nu am observat sa faca regenerari mai frecvente (mai mult fum)

Dar asta depinde de vant , si altele

Uleiul l-am cumparat la bax ... deci mai am 3 sticle +una in portbagaj , l-am cumparat cu 4 euro l , a simtit odata buzunarul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, baieti! Si eu folosesc de ceva timp, cam de un an jumate mai exact, ulei Mol garden 2T. Nu prea-mi permit sa fac plinul, ci alimentez cam 20L de 2 ori pe luna si atunci pun si ulei cam 100ml la fiecare alimentare. Nu pot sa zic ca s-a schimbat sunetul motorului, desi am urechile sensibile la orice zgomot; imi place cum toarce. Si chiar ieri am schimbat filtrul de motorina si am gasit span in carcasa, 2 fasii maricele si mai multe fine ca si granulatie. Ultima oara cand am schimbat filtrul a fost prin martie anul trecut, cand am inlocuit si regulatorul de presiune inalta. A trecut ceva timp, desi am abia 8-9mii km facuti de atunci, poate si din cauza asta s-a adunat mai mult span intr-un interval atat de lung. Na, nu stiu ce sa zic. O sa incerc si eu sa fac plinul, sa pun si ulei, si dupa vreo 2-3 plinuri sa desfac filtrul sa vad cum se prezinta. Acum masina trage de rupe, are si motorina de 55 de la Rompetrol, am pus de cand cu gerurile astea. Apropo, a pornit la a doua cheie si asta din cauza bateriei.

S-auzim de bine si drumuri uscate!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

Despre motorina de la ARAL stiti ceva ? Din cate am observat e cea mai ieftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am folosit motorină Aral şi mi-a plăcut cum a mers motorul cu ea. Am pus sortimentul ieftin; 1,19 euro/litru (în Luxemburg).

Edited by HEIMÐALLR
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo, dintre cei care ziceati ca adaugati ulei 2T, sunt curios cati inca mai faceti asta si cu ce rezultate? . Mersi!

Edited by Calin Paunescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pun la fiecare alimentare, de aproape cinci ani. Rezultate? Nu sunt semne că injectoarele sau pompa de înaltă presiune ar vrea să moară.

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu compara motorina din Luxemburg , de acolo poti pune de la orice peco (si alea cu nume greu de retinut unde se plateste cu cardul) ca tot va merge super masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, n-am comparat... cu ce-am comparat?! A întrebat dacă am pus Aral şi care au fost impresiile iar eu i-am răspuns, n-am comparat nimic cu nimic. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aralul din Luxemburg cu cel din Bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' nu le-am comparat. Nici n-am pus din Bucureşti.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Credeti ca e vreo diferenta ?

Aralul din Luxemburg cu cel din Bucuresti

Crezi ca e diferit cel din Bucuresti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sper că sunt mituri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da' nu le-am comparat. Nici n-am pus din Bucureşti.

intuitie :P

Eu sunt 99% convins ca e o mare diferenta , cel putin dpdv al puterii dezvoltate de motor

e prea mare diferenta sa fie vorba despre placebo .

E diferita fata de cea din Fr, A , Ro in rest nu am testat

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now