BogdanG

Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

424 posts in this topic

Ai facut calibrare injectoare ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai încearcă după care mergi și fa alta calibrare .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era un artcol foarte elaborat cu teste de laborator in care se demonteaza beneficiile folosirii uleiului 2T in motorina.Rezultatele erau o scadere a puterii cu 2-3% si depuneri mai mari in sistemul de recirculare.

O chestie mai romaneasca de atat nu exista,mi se pare o prostie.Cred ca exista un sambure de adevar cu motorina asta noua care e mai "uscata" dar pentru asta exista aditivi de ungere eventual.Dar sa bagi ulei de motocositoare sau de scuter in motor Volvo.....mi se pare de tota jena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Era un artcol foarte elaborat cu teste de laborator in care se demonteaza beneficiile folosirii uleiului 2T in motorina.Rezultatele erau o scadere a puterii cu 2-3% si depuneri mai mari in sistemul de recirculare.

O chestie mai romaneasca de atat nu exista,mi se pare o prostie.Cred ca exista un sambure de adevar cu motorina asta noua care e mai "uscata" dar pentru asta exista aditivi de ungere eventual.Dar sa bagi ulei de motocositoare sau de scuter in motor Volvo.....mi se pare de tota jena.

Ne dai si noua un link sa ne mai informam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

din articol ,citire:

  • At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel lubricity.

:huh:

  • No measurable effect on all other regulated diesel properties was measured at a 200:1 dose of 2-stroke oil in diesel.

:angry:

  • 2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.
  • Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.

:(

aoleu....pai ce-am facut....?!

 

  • Vehicles fitted with a diesel particulate filter (DPF) in the exhaust system could experience reduced DPF life due to the collection of ash and metal based contaminants in the filter over time with the continued use of 2-stroke oil.

:wacko:

Edited by IulianE

Share this post


Link to post
Share on other sites

A citit cineva cartea mașinii? Eu am citit și scrie să nu pui in nici un caz aditivi in motorină.

A mea este un V50 din 2011 cu motor D4.

Mă gândesc că uleiul 2T nu are cum să facă bine la filtrul de particule. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce te complici!!!... sfaturile anterioare  erau de un mic ajutor dar pentru motorizari mai vechi E4  si poate ca erau spuse ca urmare a faptului ca informativ si altii de prin lumea asta au considerat ,recurs la asa ceva ....combustibilul  de factura ceva  mai slaba  in RO  poate altera un pic generatiile de motoare E4,concret  pompa de inalta presiune si injectoarele  ar avea de suferit ,...stii cum este cind vine cineva cu o idee insa daca tehnic nu are argumentat si  prin probe ,sint doar niste consideratii subiective....In fine

Nu te complica ca  nu vei ajunge la 1.ooo.oookm cu acest model...:) volvo for life ,dar totusi ..

Exista 2T cu un continut de cenusa mai redus ...

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

...sfaturi anterioare = aproape de la inceputul topicului de vreo 6-7, ani ,sa zic!:)..

Doar ca  ce ai descoperit acum  se cam stia si anterior un pic fie in sens ca trebuie sau nu trebuie folosit Jaso( norma c,d ,x,y,z ) insa la E4 insa era doar o idee lansata ca urmare a nu stiu carui articol....unii erau contra altii pro ..asta a fost fara vreo referire ca nu ai dreptate legat de E5....polemici destule au fost ,long time ago ,etc. 

Bine ca ti-ai dat seama de o chestie..Foloseste motorina  de care trebuie si atit.

.. te-ai pierdut singur..

 

Daca tot careva incearca minunatii cu ulei 2T in motorina  ,macar sa fie cu un continut redus de cenusa la ardere...:)

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu un pic in acest topic, dupa ce l-am citit cap-coada (ma rog, cu siguranta am mai scapat unele postari).

Am masina de la semnatura, cu uleiul am tras o concluzie (sper eu ca buna), nu e cazul fiind un model mai nou (fata de modelele despre care se vorbea la inceputul topicului) si fiind un D3. Cam acelasi lucru cu aditivii de motorina...nu este nevoie.

 

Dar, am tot vazut spunandu-se, inclusiv in postarea de mai sus a colegului "1984", sa se foloseasca motorina de care trebuie (eventual de care trebuie pentru motorizarea masinii).

Unde pot gasi care este acea motorina "de care trebuie" pentru masina mea?

 

Din obisnuinta (dar si dpdv al costurilor), alimentez la Petrom, motorina standard (iarna mai scap cate un extra). Asa m-am obisnuit cu masina ce o aveam inainte, un Golf 6, asa am continuat si cu S60-ul (pe care il am de o luna si ceva).

Daca ar fi o varianta mai buna, as adopta-o. Am inteles faptul ca am trecut la o masina mai costisitoare si as vrea sa o intretin cat mai bine cu putinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu un pic in acest topic, dupa ce l-am citit cap-coada (ma rog, cu siguranta am mai scapat unele postari).

Am masina de la semnatura, cu uleiul am tras o concluzie (sper eu ca buna), nu e cazul fiind un model mai nou (fata de modelele despre care se vorbea la inceputul topicului) si fiind un D3. Cam acelasi lucru cu aditivii de motorina...nu este nevoie.

 

Dar, am tot vazut spunandu-se, inclusiv in postarea de mai sus a colegului "1984", sa se foloseasca motorina de care trebuie (eventual de care trebuie pentru motorizarea masinii).

Unde pot gasi care este acea motorina "de care trebuie" pentru masina mea?

 

Din obisnuinta (dar si dpdv al costurilor), alimentez la Petrom, motorina standard (iarna mai scap cate un extra). Asa m-am obisnuit cu masina ce o aveam inainte, un Golf 6, asa am continuat si cu S60-ul (pe care il am de o luna si ceva).

Daca ar fi o varianta mai buna, as adopta-o. Am inteles faptul ca am trecut la o masina mai costisitoare si as vrea sa o intretin cat mai bine cu putinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu un pic in acest topic, dupa ce l-am citit cap-coada (ma rog, cu siguranta am mai scapat unele postari).

Am masina de la semnatura, cu uleiul am tras o concluzie (sper eu ca buna), nu e cazul fiind un model mai nou (fata de modelele despre care se vorbea la inceputul topicului) si fiind un D3. Cam acelasi lucru cu aditivii de motorina...nu este nevoie.

 

Dar, am tot vazut spunandu-se, inclusiv in postarea de mai sus a colegului "1984", sa se foloseasca motorina de care trebuie (eventual de care trebuie pentru motorizarea masinii).

Unde pot gasi care este acea motorina "de care trebuie" pentru masina mea?

 

Din obisnuinta (dar si dpdv al costurilor), alimentez la Petrom, motorina standard (iarna mai scap cate un extra). Asa m-am obisnuit cu masina ce o aveam inainte, un Golf 6, asa am continuat si cu S60-ul (pe care il am de o luna si ceva).

Daca ar fi o varianta mai buna, as adopta-o. Am inteles faptul ca am trecut la o masina mai costisitoare si as vrea sa o intretin cat mai bine cu putinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu un pic in acest topic, dupa ce l-am citit cap-coada (ma rog, cu siguranta am mai scapat unele postari).

Am masina de la semnatura, cu uleiul am tras o concluzie (sper eu ca buna), nu e cazul fiind un model mai nou (fata de modelele despre care se vorbea la inceputul topicului) si fiind un D3. Cam acelasi lucru cu aditivii de motorina...nu este nevoie.

 

Dar, am tot vazut spunandu-se, inclusiv in postarea de mai sus a colegului "1984", sa se foloseasca motorina de care trebuie (eventual de care trebuie pentru motorizarea masinii).

Unde pot gasi care este acea motorina "de care trebuie" pentru masina mea?

 

Din obisnuinta (dar si dpdv al costurilor), alimentez la Petrom, motorina standard (iarna mai scap cate un extra). Asa m-am obisnuit cu masina ce o aveam inainte, un Golf 6, asa am continuat si cu S60-ul (pe care il am de o luna si ceva).

Daca ar fi o varianta mai buna, as adopta-o. Am inteles faptul ca am trecut la o masina mai costisitoare si as vrea sa o intretin cat mai bine cu putinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pentru posturile multiple, cred ca este o eroare a forumului.

Pur si simplu am dat sa posteze, a durat mult timp pana s-a incarcat pagina, intr-un final a dat o eroare si cand am intrat acum pe topic vad ca sunt vreo 5 postari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pentru posturile multiple, cred ca este o eroare a forumului.

Pur si simplu am dat sa posteze, a durat mult timp pana s-a incarcat pagina, intr-un final a dat o eroare si cand am intrat acum pe topic vad ca sunt vreo 5 postari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pentru posturile multiple, cred ca este o eroare a forumului.

Pur si simplu am dat sa posteze, a durat mult timp pana s-a incarcat pagina, intr-un final a dat o eroare si cand am intrat acum pe topic vad ca sunt vreo 5 postari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pentru posturile multiple, cred ca este o eroare a forumului.

Pur si simplu am dat sa posteze, a durat mult timp pana s-a incarcat pagina, intr-un final a dat o eroare si cand am intrat acum pe topic vad ca sunt vreo 5 postari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folosind masina modesta din semnatura-MB,dupa 6 luni de Ro,constat ca motorul e mai zgomotos.Am folosit doar diesel standard Petrom.Asadar,in urma constatarii am trecut la motorina scumpa de alta marca,si dupa un plin ,motorul nu mai e zgomotos.Sper sa nu fie doar o parere,dar nu mai revin la motorina ieftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugestie: baga un plin Rompetrol efixs de la iesire spre Selimbar, nu de la iesirea spre Medias (acolo nu e bine) - povestim dupa. Ar trebui sa scapi de zgomot si masina chiar sa mearga lin ca una pe benzina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugestie: baga un plin Rompetrol efixs de la iesire spre Selimbar, nu de la iesirea spre Medias (acolo nu e bine) - povestim dupa. Ar trebui sa scapi de zgomot si masina chiar sa mearga lin ca una pe benzina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugestie: baga un plin Rompetrol efixs de la iesire spre Selimbar, nu de la iesirea spre Medias (acolo nu e bine) - povestim dupa. Ar trebui sa scapi de zgomot si masina chiar sa mearga lin ca una pe benzina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugestie: baga un plin Rompetrol efixs de la iesire spre Selimbar, nu de la iesirea spre Medias (acolo nu e bine) - povestim dupa. Ar trebui sa scapi de zgomot si masina chiar sa mearga lin ca una pe benzina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now