Roberto

Test frane si ciudatenie alternator !

4 posts in this topic

Am facut ITP-ul si franele au iesit 48 - 52% pe ambele axe, nu cumva e cam slab ? Am auzit la altii valori de 70 - 80%, sau cum se calculeaza ?

La alternator cica e problema ca scade tensiunea odata cu acceleratia, asta daca au stiut si au legat bine aia de acolo firele pe motor ca erau cam sceptici, avand in vedere ca si computerul ala al lor tot dadea erori pe masina mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Franele sunt slabe. Mie, la ultimul itp mi-a iesit cea mai mica eficacitate 55% la frana de mana si pe o parte cablul era cam intepenit.

Pe fata am avut 85% (discuri Ate cu placute Ate, inspre batranete... uzura ~2/3la placute dar cu discuri noi) si pe spate 65% cu placutele neschimbate de cand a fost adusa in tara (discuri originale din fabrica, cu placute "no-name", banuiesc TRW, maxim ~1/2 uzura)... ceva ani buni de tot. :)

La alternator, nu stiu ce sa iti spun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum planuiam sa schimb tot kit-ul, dar m-a surprins sa fie doar la nivelul ala, avand in vedere ca am frane, ingheata bine si intra imediat ABS-ul daca le pisc, cine stie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ate cu Ate, te tine la perfectie pana aproape de fier pe fier.

Am scos Ate, care mai duceau minim 2000-3000km, inlocuite cu Trw noi... ghici ce? Frana e mult mai proasta.   ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now