BogdanG

Accident cu noul S60

48 posts in this topic

Il mai pune sa mai conduca o data dar muuult ma agresiv  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai a vrut sa vada cat de rezistent e ..probabil ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se vede clar ca a uitat sa traga dreapta de volan, restul e can can ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io am inteles ca avea un copilot meserias. Sa-l fi ignorat?

Oricum asa se intampla cand dai masina pe mana prostului. Da cu ea in gard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa-i mai faca titi aur ? i-o fi spus el ceva acolo, insa soferul s-o fi pierdut cu firea. daca ciobanul pune frina la fund, sau accelereaza la fund , nici masina , nici ingerul pazitor nu te mai apara....

s-a "bucurat" compania de asigurari....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parbrizul este crapat ca si cum ar fi dat cineva cu capul in el. Oare a facut-o cineva?  :blackeye:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Airbag-ul  a dat cu "capul" in parbriz .

Share this post


Link to post
Share on other sites

clar numai soferul poate fi vinovat, dar calculatorul de airbaguri al masinii a functionat DEFECTUOS, de la un accident minor au sarit toate airbagurile(frontale,laterale,cortina stg+dreapta)wtf? deci e cam dauna totala masina.......sau asa e la noul s60? .... pai in cazul asta te poti astepta sa dai intr-o groapa mai adanca si sa te alegi cu dauna de cateva mii de euro ce naiba?

Edited by Danyx
Atentie la scris

Share this post


Link to post
Share on other sites

darius_x daca te lovesti frontal cu ceva inseama ca nu o sa te rostocolesti sau nu o sa te lovesti apoi cu partea laterala ?

Daca zidul ala era de fapt un gard de lemn si dupa gard o prapastie de 20 de m ? Nu ai fi vrut un airbag lateral? :))

Masina nu isi da seama in ce o sa loveasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Accidentul nu a fost minor deloc, accidentul a fost intr-un unghi, masina iesind dintr-o curba deci este normal sa sara toate airbagurile, au am avut accident la 40km/h si nu a sarit nimic .

Ma gandesc ca Darius are dreptate, este mai ieftina o inmormantare decat 6 airbaguri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Accidentul nu a fost minor deloc, accidentul a fost intr-un unghi, masina iesind dintr-o curba deci este normal sa sara toate airbagurile, au am avut accident la 40km/h si nu a sarit nimic .

Ma gandesc ca Darius are dreptate, este mai ieftina o inmormantare decat 6 airbaguri .

Deci sa inteleg ca noul s60 are doar senzori de impact frontali???...nasol foarte tare.......am avut si eu un accident din pacate si nu as dori la nimeni sa pateasca ce am patit eu...m am rasturnat cu masina la aproximativ 100 km/h si s-a rostogolit de 8-9 ori intr-o propastie, masina avea si airbaguri laterale si frontale si cortina si totusi nu au sarit nici unul, iar in cazul meu a fost mai bine asa desi plafonul s-a distrus de tot de imi erau indoite tetierele de la scaune.........masina nu avea senzori de rostogolire deaceea nu au sarit airbagurile din cortina si cele laterale....iar senzorii pt impact lateral erau la baza stalpilor centrali (zona in care masina nu a suferit soc), fata nu era lovita deloc (nu au sarit airbagurile din bord) ....computerul masinii nu a considerat ca e necesar sa declanseze airbagurile pt a-mi salva viata, probabil daca sareau era mai rau!

In concluzie nu mi se pare normal sa sara airbagurile laterale la un impact frontal mediu, ...in plus s-a mai accidentat si soferul dupa ce ca au sarit toate airbagurile!....Imi cer scuze daca prin lipsa mea de informatie jignesc pe cineva (probabil la noul s60 sunt setate sa sara toate airbagurile odata???)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vina ta ca nu esti familiarizat cu sistemele de protectie Volvo .

La noile Volvo ai 5 nivele in functie de gravitatea accidentului, numai la nivelul 4 si 5 sar airbagurile laterale la impact frontal .

Acelasi sistem a fost copiat si de BMW si MB .

Gasesti pe Youtube teste de rasturnare cu XC90, X6 si alte masini si o sa vezi ca la rasturnare sar toate airbagurile posibile, evident la masinile noi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inteleg ca fordul tau e cel mai tare si ca Volvo nu se poate compara nici in 1000 de ani cu el, dar te rog frumos, lauda-te pe forumul ford cum nu ti-a spart te-a deschis airbagul laterat la arcada neglijand faptul ca ai fi putut musca din asfalt prin geam.

Eu am indoit un volan de dacie cu capul si tare mi-as fi dorit sa-mi sparga nasul un airbag.

Noul 60 face diferenta intre masina, caine si om si dumneata crezi ca doar senzori de impact frontali are ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum e un rahat de masina noul S60, dacia este mult mai buna, 1 la mana se repara la orice colt de strada 2 la mana este mult mai ieftina de reparat si daca nu merge reparat iei alta dacie, unii se pare ca au ramas acolo, adica la era dacia .

A sa nu uit si Focusul pt SUA din 2008 are aceiasi optiune, adica sare cortina pt a tine capul soferului drept .

Sa inteleg ca si Focusul dupa 2008 e tot un rahat de masina :lol:

A sa nu uit aceiasi chestie se intampla si la C4, Swift si care mai sunt modele noi din 2010 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inteleg ca fordul tau e cel mai tare si ca Volvo nu se poate compara nici in 1000 de ani cu el, dar te rog frumos, lauda-te pe forumul ford cum nu ti-a spart te-a deschis airbagul laterat la arcada neglijand faptul ca ai fi putut musca din asfalt prin geam.

Eu am indoit un volan de dacie cu capul si tare mi-as fi dorit sa-mi sparga nasul un airbag.

Noul 60 face diferenta intre masina, caine si om si dumneata crezi ca doar senzori de impact frontali are ?

Imi cer scuze, se pare ca pe forumul volvo doar se lauda marca......miii de scuze, nu mi mai bag nasul in alte topicuri, nu am spus ca e mai bun Fordu, nici nu se compara, din cate stiu eu volvo e marca premium.....nu stiu ce ati vazut d-voastra de lauda!

PS din 2008 era dar nu model SUA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am explicat destul de clar de ce sar toate airbagurile, iar sa spui ca e inutil pt ca sunt scumpe este hilar . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate face cu o fereastra pop-up in care sa te intrebe daca vrei airbag sarit sau diferite adaosuri metalice in organism. E mai bine asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La noi la romani s-ar vrea o masina super sigura dar care in caz de accident serios sa o poti repara si sa nici nu coste mult sa o repari.

Well, surpriza....: Nici un producator auto nu ia in considerare reparatia unei masini la care sar airbag-urile, iar faptul ca romanasu' schimba plansa de bord, manareste airbag-urile lipsa si face becurile si erorile din bord sa dispara ca sa vinda masina in piata la un amarat care isi schimba masina veche cu una mai noua SH ca are si el acuma familie si un copil si vrea ceva mai sigur pentru ei e CU TOTUL ALTCEVA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darius_x

Esti carcotas de pomana. Inainte sa afirmi ceva, documenteaza-te. De exemplu stiai ca si in cazul unui impact frontal te poti lovi de stalpul lateral? Ca sa te convingi ai doua variante:

1. www.youtube.com -> cauti acolo "crash test + ce marca + model vrei tu" si urmaresti frumos unde zboara capul manechinului dupa impactul frontal

2. daca tot nu esti lamurit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

la crash test nu se foloseste impact frontal absolut. nicaieri nu se foloseste impactul frontal absolut. ii zicem noi asa, insa ala nu e impact frontal absolut, ci un impact frontal cu moment de inertie.

un impact frontal absolut este atunci cind obstacolul intilneste toata sectiunea frontala a masinii , iar sectiunea obstacolului e mai mare sau egala cu sectiunea eficace a masinii + ca trebuie sa fie perfect paralela cu aceasta.

motivul pentru care nu se foloseste acest tip de impact este de ordin tehnic si economic. la impactul frontal cu moment de inertie se obtin date si despre componentele impactului frontal absolut (pe linga muuulte alte date despre comportamentul masinii).

un amanunt care si mie mi-a scapat este : se considera ca impactul e FINAL, adica masina SE OPRESTE dupa impact, ceea ce schimba unghiul in care trebuie sa privim rezultatele testului. in cele mai multe accidente din viata reala , impactul NU e FINAL, iar masina trebuie sa recunoasca cind impactul poate fi final sau nu. asta e si motivul pentru care uneori airbagurile nu se deschid.masina vrea sa te protejeze impotriva unui viitor, eventual, impact final, mai periculos.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

totul tine de filozofia fiecarui constructor : volvo te lasa sa suferi la viteze mici, pentru a te proteja la viteze mai mari. totul vine din STATISTICA accidentelor, iar faptul ca uneori se moare la viteze mici nu face decit sa se confirme statistic ceea ce spun.

n-ai vrea sa mori din cauza ca airbagurile S-AU DESCHIS !

(io traiesc cu frica ca se vor deschide airbagurile inainte ca soferul sa poata sa mai faca ceva sa evite ceva mai grav)

d-asta nici nu sint un adept al acestui sistem de protectie.

a compara volvo cu dacia e o mare timpenie.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now