Posted 17 Oct 2010 · Report post Vineri m-am "imbogatit" cu inca un "Volvel".Un S40 1,6 benzina din '97 (B4164S), "taticul" lu' ala din 2005 pe care-l aveam.Masina are 117 mii in bord....dar eu zic ca are cel putin 180 k(parerea mea).Ca orice masina second hand(si nu numai) are niste probleme.Cele mai "grave" pe care le-am descoperit(pana acum).......1-geamul de la portiera stanga spate...se deschide de unul singur..."cade" vreo 10 cm in timpul mersului, de la vibratii.Rezolvarea(provizorie...ca afara ploua) .....am bagat intre geam si cheder o bucatica de carton.Problema este ca nici motorasul nu-l ridica pana sus,el invarte dar geamul nu urca....trebuie urcat la mana ca sa se inchida.In jos merge.2-nu-mi functioneaza claxoanele.Am verificat siguranta, este ok. inca nu am demontat goarnele(ca afara ploua)...dar o voi face cat de curand.3-de pe la 3000 ture incepe sa "planga"(ultimul propietar are 75 de ani si a avut-o 3 ani....deci nu cred ca a prea "calcato").Problema este ca de pe la 130-140 km/h incepe sa se simta o vibratie(bataie) in volan.Cauciucurile sunt noi(no name...dar noi).Saptamana viitoare ma duc sa-mi verific convergenta.Acum o rugaminte...vreau sa schimb uleiul in cutie ,ala de la directie si lichidul de frana si nu prea am idee de vascozitati,norme sae si altele.in cartea masinii nu am gasit nimicin privinta asta.Pentru lichid de frana stiu ca trebuie DOT 4.Pentru celelalte Si daca tot ma apuc de schimburi......ce ar mai trebui schimbat,verificat???....asa ca sa ma simt linistit. MULTUMESC !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2010 · Report post Sa-l stapanesti sanatos si pe asta. Dar cat ai dat pe ea ? Si tataia nu ti-a zis de problemele astea ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2010 · Report post Multumesc! am dat 1400 €.Masina am cumparat-o de la fiul mosului.Am fost la un service pentru un test de directie, motorul, noxe...etc(ca o mini revizie)....dar nu m-am gandit sa probez si claxonul.Cand am facut proba nu am trecut de 100...asa ca....nici o vibratie la volan.Sa-mi fie invatatura de minte, data viitoare o sa fac proba la toate butoanele si comutatoarele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2010 · Report post ...pai,da...cand pateste omu' odata, a doua oara e mai precaut. Dar sa fiu sincer, nici eu n-as fi incercat-o, e ultimul lucru la care te gandesti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2010 · Report post cred ca avea ceva masina la pretul asta as lua 10! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Oct 2010 · Report post 10.....ce Eventual 10 dacii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2010 · Report post problema gemului poate fi rola de la motor ( e o rola din plastic pe care vine infasurat cablu) probabil a fost fortata . cat despre bataie poate fi.. verifica presiunea rotilor sa fie toate la fel , echilibrate si convergenta facuta.. daca ai cauciucuri reesapate nu incerca sa le echilibrezi.. schimbale.. daca nici una din astea... vezi discurile ... fiind batran poate a folosit f des frana fara frana de motor..cum au obiceiul cei in varsta.. cat despre ulei la cutie si servo... la orice comerciant de piese iti poate zice.. eu l.am schimbat dar sincer nu retin. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2010 · Report post Sa il stapanesti sanatos!Legat de vibratie boss poate sa mai si de la vreun suport de motor! Ex. eu am avut suportul dreapta fata uzat si vibra in caroserie cand era motorul rece pana se incalzea la viteze intre 120-140, iar cand acceleram pe drum denbivelat mai puternic se auzea o bataie ca de bucsi! In concluzie am schimbat suportul dreapta de motor si gata nu imi vine sa cred cat de silentioasa e acum! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2010 · Report post Salutare, am rezolvat cu "bataia" in volan.Problema era de la "caucioace".Echilibrat rotile si verificat unghiul.A ramas problema cu claxonul.Am demontat goarnele si am facut proba cu un fir direct de la baterie.......FUNCTIONEAZA.Asta inseamna ca am vreun fir intrerupt sau este "dus" contactul din volan.Apropo....stie cineva cum se ajunge la el?Trebuie desfacut airbag_ul?ca daca-i asa nu vreau sa-mi prind urechile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Oct 2010 · Report post - se desface airbagul, cu 2 torxuri, pe dosul volanului- exista un contact rotativ, pe axul volanului, cu spirala pt airbag si claxon. Poate e de la ala? Desi atunci ar trebui sa ai si becul airbag aprins. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Oct 2010 · Report post Multumesc! o sa ma bag sambata sa-l desfac.Poate sunt norocos si este doar vreun alt contact imperfect. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Oct 2010 · Report post pai ce legatura are becul de la airbag cu claxonul? ca la mine s-a aprins mai demult becul de la airbag asa din senin..si clax functioneaza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2010 · Report post Ti-a explicat rand mai sus, airbagul si contactul de la claxon comunica cu masina printr-o panglica. Care se poate smulge sau deteriora. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2010 · Report post Salutare !!! Sambata am reusit sa schimb uleiul, filtrul de ulei si ala de benzina + lichidul de frana.Au mai ramas de schimbat lichidul din servo si uleiul din cutia de viteze.Pe care nu le-am schimbat pentru ca forumul era in reconstructie si nu am avut de unde ma inspira(GLUMESC BINENTELES).Apropo pe carcasa ambreiajului este simbolul de la renault.....sa insemne ca si masina asta este o "corcitura"???Credeam ca uleiul de transmisie trebuie sa fie ceva mai "gros-vascos", dar al meu este mai "lichid" decat apa si asta cu motorul rece.Trebuie sa ma imformez cat intra in cutie ca de la piese auto mi-au zis ca intra 4,2 litri ,iar un "nea" mecanicul zicea de vreo 6 litri. Share this post Link to post Share on other sites