vciorici

Consum incalzitor autonom?

74 posts in this topic

Multumesc tare mult!

ÃŽmi doresc tare mult să-l pun la treabă în iarnă ca să pot â€simÈ›i†diferenÈ›a.

:salut:  :occasion14:  :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fie o iarna călduroasă dacă rezolvi problema ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tare mult!

ÃŽmi doresc tare mult să-l pun la treabă în iarnă ca să pot â€simÈ›i†diferenÈ›a.

:salut:   :occasion14:   :thumbsup2:

Eu stau intr-o zona depresionara mai friguroasa, iarna trecuta statia meteo arata undeva pe la -32 grade, am avut ceva emotii, dar a pornit la sfert ; si dupa ce opream motorul mai mergea chestia asta cateva minute .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc tare mult pentru ajutor!

Dacă-mi reuÈ™eÈ™te o să va È›in la â€curentâ€

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-s nici electronist, nici electrician dar vazusem niste scheme pt activat webasto-ul cu telefonul dar sunt impractice ca mai poti primi sms-uri aiurea de la operator si ti porneste incalzirea. daca montati una after market fara sa comande si climatronicului pt incalzit habitaclul, puteti sa adaptati un modul chinezesc de inchidere centralizata ( practic doar telecmanda) pt a face doar un singur lucru : apasati ON , inca o data OFF. doar atat, adio timere si alte chestii. sa aiba led de stare pe telecomanda ca sa stiti ca s-a dus semnalul. Un electronist sigur stie sa faca asta. doar o parere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bogdan G user_popup.png

Mutumesc tare mult! Mi-s fost de mare ajutor ”schitele” trimise.

Am reusit sa demontez(operatiune relativ simpla - mai ales daca ai si ajutor), s-a verificat ventiltor, bujie,etc....curatat sistemul auxiliar de incalzire, montat la loc, pornit, functionat dar.... cu o cantitate ”apreciabila” de fum albicios(miros de motorima nearsa). Cel care m-a ajutat, destul de priceput in webasto, a spus ca este normal la prima pornire sa scoata mai mult fum, pina se arde, etc, etc...

Astazi dimineata, a fost destul de rece, cred 4 grade cels., si... surpriza Dupa cee pornesc motorul, porneste si sistemul auxiliar si....... URAAAAAAAAAAAAA! , un nor de fum albicios de nu se vedea capota masinii. Am stat in dubii sa opresc motorul(se opreste inclusiv sistemul aux . de incalzire) sau nu. Am ales sa vad ce se intimpla si surpriza, incet- incet cantitatea de fum era din ce in ce mai mica.

la sfirsitul programului de lucru, iarasi a pornit sistemul, si aceeasi problema, mult fum la inceput apoi usor, usor dispare fumul dar sistemul functioneaza bine.

Voi ce stiti, este normal sa functioneze asa? Cind o fi mai frig si o sa-l programez sa pormeasca dimineata, la o anumita ora, mi-e teama sa nu sara vecinii cu instictoarele la cit fum scoate cind porneste.

Multumesc pentru intelegere si ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa scoata fum deloc.Probleme la egalizatorul de presiune sau(injectorul),nu injecteaza cantitatea necesara de motorina,in cazul tau injecteaza mai multa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Astazi iar am patit-o!

Fiind frig afara, dupa ce am pornit motorul, dupa aproximativ 1 min., a pornit si sistemul auxiliar de incalzire, tot cu mult fum albicios cu miros de motorina nearsa dar... cantitatea de fum nu a mai scazut decit atunci cind temperatura lichidului de racire a motorului a ajun undeva la mijlocul cadranului. Pe linga faptul ca ma avertizau multi in trafic ca iese fum de la motor, a ajuns miros de fum si in masina, aspect foarte neplacut.

Va rog, stie cineva cum se poate remedia acest defect? Se poate regla in vreun fel cantitatea de motorina injectat in sisitemul auxiliar de incalzire?

Multumesc tare mult !

Edited by Adi2727
foloseste marimea default a fontului, pls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se regleaza automat, daca ai curatat bine si nu ai depuneri atunci ai raspunsul mai sus .

Egalizator presiune

Injector

Din cate stiu la noi se vinde tot ansamblul si costa ~2500 RON .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce placut e sa iesi afara la 1-2 grade iar masina sa fie caldut, mai ales cu tapiteria piele pe care altfel iti ingheata fundu. cel mai fericit e copilu care nu mai dardaie de frig. eh daca era si cu telecomanda. m-as fi simtit mai om

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Astazi iar am patit-o!

Fiind frig afara, dupa ce am pornit motorul, dupa aproximativ 1 min., a pornit si sistemul auxiliar de incalzire, tot cu mult fum albicios cu miros de motorina nearsa dar... cantitatea de fum nu a mai scazut decit atunci cind temperatura lichidului de racire a motorului a ajun undeva la mijlocul cadranului. Pe linga faptul ca ma avertizau multi in trafic ca iese fum de la motor, a ajuns miros de fum si in masina, aspect foarte neplacut.

Va rog, stie cineva cum se poate remedia acest defect? Se poate regla in vreun fel cantitatea de motorina injectat in sisitemul auxiliar de incalzire?

Multumesc tare mult !

E posibil sa ai noroc si sa mai gasesti egalizator separat la Primus,anul trecut era numai 500 Ron.Dar e posibil sa fie adevarat zvonul ca nu se mai vinde separat si atunci trebuie kit=2500Ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se gaseste si separat la Midnight Caller sau Mike 1 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Astazi iar am patit-o!

Fiind frig afara, dupa ce am pornit motorul, dupa aproximativ 1 min., a pornit si sistemul auxiliar de incalzire, tot cu mult fum albicios cu miros de motorina nearsa dar... cantitatea de fum nu a mai scazut decit atunci cind temperatura lichidului de racire a motorului a ajun undeva la mijlocul cadranului. Pe linga faptul ca ma avertizau multi in trafic ca iese fum de la motor, a ajuns miros de fum si in masina, aspect foarte neplacut.

Va rog, stie cineva cum se poate remedia acest defect? Se poate regla in vreun fel cantitatea de motorina injectat in sisitemul auxiliar de incalzire?

Multumesc tare mult !

Salutare tuturor!

Am rezolvat problema cu sistemul auxiliar de incalzire(preincalzitor) si este tare placut.

Piesa defecta era Egalizator presiune , piesa gasita in Germania, pe original, la un pret avantajos fata aici.

Cine are preincalzitor, il sfatuiesc sa-l foloseasca, indiferent de cit costa, se merita.

Multumesc celor care m-au ajutat!

Edited by nariam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo-ul meu s80 din 2005 are webasto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo-ul meu s80 din 2005 are webasto?

Nu cred ca ar trebui sa demonteze bara pentru a vedea preincalzitorul. Mergi la un prieten(service), urca masina pe rampa(elevator) si se poate vedea evacuarea preincalzitorului(daca nu chiar tot sistemul). Evacuarea este un tub din aluminiu, ceva de genul tubului de evacuare de la hotele de bucatarie dar cu diametru mult mai mic(4-5 cm).

Edited by nariam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evacuarea aceia am pierdut-o iarna trecuta. :lol: Deocamdata n-am scos masina din service. Din cate imi aduc aminte preincalzitorul meu era un cilindru...(asta daca va ajuta la identificarea lui).

ps: Are 2 furtune (adica avea...mai are doar unul) ca la hota din aluminiu. Unde as putea gasi un furtun dala? Sau sa o las asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evacuarea aceia am pierdut-o iarna trecuta. :lol: Deocamdata n-am scos masina din service. Din cate imi aduc aminte preincalzitorul meu era un cilindru...(asta daca va ajuta la identificarea lui).

ps: Are 2 furtune (adica avea...mai are doar unul) ca la hota din aluminiu. Unde as putea gasi un furtun dala? Sau sa o las asa...

Ar fi bine sa gasesti un furtun,daca este cel de la evacuare ar fi bine sa-l pui ca se incing rau gazele de evacuare si sa nu topesti ceva pacolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ar rupt jumatate din furtunul de evacuare a gazelor de la incalzitor si diametrul lui este de 3-3,5 cm ! am fost la romstal dar cel mai mic furtun in diametru era de 6 cm ! si eu am probleme cu incalzitorul de la un timp, scoate mult fum alb ! Cei care au idee de unde putem cumpara un racord flexibil de aluminiu cu diametrul de 3-3,5 cm sa ne anunte ! Multumim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se regleaza automat, daca ai curatat bine si nu ai depuneri atunci ai raspunsul mai sus .

Egalizator presiune

Injector

Din cate stiu la noi se vinde tot ansamblul si costa ~2500 RON .

Pot sa va spun preturile de la noi:

-egalizator - 578 lei

-injector - 300 lei

-tot ansamblul - 1798 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma unde gasim racord de aluminiu de 3-3,5 cm diametru ??? In afara de volvo si dezmembrari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La AUDI pt ca foloseste acelasi incalzitor pe A4 B6 laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan l-am inadit cu o bucata de teava de aluminiu taiat de la o coada de mop :)) :)) :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut si eu preincalzitorul. Nu este mare filozofie, bara este prinsa doar in 2 suruburi, iar incalzitorul nu este deloc complicat. M-am ghidat foarte bine dupa instructiunile din lincurile postate mai inainte. Ce am constatat: nu era murdar (calamina, funingine sau altceva), in schimb, cand am suflat aer prin egalizator (care mie mi se pare ca ar trebui sa i se spuna injector, dupa functie :Druckregler, Standheizung 3731100), ca sa vad daca este infundat, am observat ca aerul iesea nu numai pe teava aia subtire pe unde ar trebui sa iasa motorina pentru ardere, ci si prin capatul lui, pe langa chestia aia alba, care ar putea fi o supapa. Inseamna ca si motorina iese pe acolo, deci nu poate fi dozata corect, in consecinta, se produce prea mult fum pt ca motorina nu arde complect. Am montat totul la loc, urmeaza sa-mi aduc piesa (dureaza vreo 5 zile), apoi sa o schimb. Are cineva alta parere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now