Sign in to follow this  
Followers 0
HANS

Hatchback 5 usi

20 posts in this topic

'Trebuie sa nu-i mai copiem pe germani. Cautam o noua abordare de design. Avem nevoie de o parte frontala distincta si acesta va fi primul pas la noile noastre modele', a declarat CEO-ul Volvo, Stefan Jacoby, fost sef al Volkswagen America. Declaratia lui a aparut in urma informatiilor conform carora Volvo lucreaza de zor la un hatchback cu cinci usi, care ar trebui sa fie gata in 2012, a carui principala misiune este de 'a-i lua fata' celui mai cunoscut hatch - VW Golf.

In prezent, Volvo nu are o asemenea masina in oferta sa. Doar C30 se apropie , acesta fiind un hatchback cu dimensiunile potrivite, insa este oferit doar cu o caroserie in trei usi.

Noul model ar trebui sa se bazeze pe actuala arhitectura folosita de Volvo pentru a construi S40 si C30 coupe. Segmentul C (cunoscut si dupa denumirea clasa Golf), este cel mai mare segment din Europa, scrie Worldcarfans.com. Iar hatchback-ul cu cinci usi are design-ul preferat in acest segment. Stefan Jacoby, CEO-ul Volvo, considera ca dezvoltarea acestui automobil este prioritatea numarul unu a companiei.

Aceasa stire a fost preluata de pe Antena3.

si link-ul: http://www.newz.ro/stire/113422/volvo-lucreaza-la-un-hatchback-cu-cinci-usi%2C-care-va-rivaliza-cu-vw-golf.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai cunoscut si hulit (hot)hatch nu mai e vw. i-a trecut !

toata lumea vrea sa bata pe altcineva, nu pe vw.

si ma inteapa o idee : nu prea cred ca vor reusi....ca se vor bate cu un motor volvo ce a facut legenda...iar de "ieri" nu mai pot folosi euro 4. deci rasuflu usurat.

cineva trebuie sa dea "reset" la dorintele lui. asta e : nu se mai poate acu'....

abia astept un 8 in v de 2 litri....injectie directa... :D :D :D hibrid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la 850 incoace , volvo a aratat ca poate sa-l faca mai frumos.

si a reusit !

l-a facut si mai frumos si mai sigur. si i-a dat si alt nume.

850= ultima masina serioasa. restul sint exercitii de stil pe diverse teme. unele exercitii reusite, altele nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana si BMW a invatat sa faca hatch-uri asa ca si Volvo trebuie sa invete iar cu noul sef o sa faca treaba buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul e simplu: scot din c30, atat un hatch cat si un sedan.

La fel cum a fost la seria 400.

Din 480, au facut si 440 si 460... acelasi sasiu, aceleasi motoare... aceleasi greseli.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sedan este S40-ul ;D

Lor le mai trebuie la C30 inca 2 usi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le mai trebuie masini populare, de asta au nevoie... sa se incadreze undeva la pretul unui c30 mediu, pana in 20k. Lumea a cam uitat de Volvo. Iar fara un efort de ingenuitate, din care sa reiasa ceva original si competitiv, cam greu.

Ceva care sa ii readuca in piata dar daca renunta la orice element/design de identitate a marcii, ca in cazul noului S60, mai bine proiectantii sa se puna la somn si sa refabrice seriile numerice.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca exagerezi putin, noul S60 tot a volvo arata, spatele este clar in noua linie Volvo la fel si fata, uite Megane 3 de exemplu poti spune ca nu seamana cu nimic reno, mai degraba arata a Opel sau Kia.

Pana la urma cele mai vandute masini in EU eu stiu ca sunt hatchback-urile unde Volvo a pierdut batalia inainte ca ea sa inceapa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare geniala ideea de a scoate un C30 in 4 usi. Daca o sa aiba si motorizari gen T4, T6, adio GTI !

Mi-am schimbat ideile legate de urmatorul Volvo pe care l-as cumpara. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca-i lasa luneta aia in spate , poate vind vreo 200-300 de exemplare....

sa puna t6-le pe el, sa-l faca de 450 cp 4x4 cu cutie secventiala, frine de rs, sub 1400 kg, si il cumpara lumea si daca il vopsesc roz cu buline verzi si chiar daca are numai o usa.(sub 40.000 euro, full)

hh vind adrenalina, nu altceva.

focusul rs s-a vindut in 8000 de exemplare in 6 luni.

rs-ul 500 , toate cele 100 de exemplare, in 12 minute !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo la ora asta duce lipsa de curaj. au tot ce le trebuie sa faca cel mai tare hot - hatch al tuturor timpurilor !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este chiar asa de simplu sa faci un hot hatch, nu este o mașină de tip "american muscle" care are nevoie doar de motor, la un HH ai nevoie de suspensie, direcție, frâne, motorul este ultimul din ecuație .

Hai sa comparam doua HH pe circuit, la aceiași putere C30-ul T5 pierde, iar Golful GTI mai nou si mai puturos (numai 210cp) ucide C30-ul T5 pe circuit.

A sa nu uit, RS-ul de 305CP ia bătaie de la un amărât de Golf R de 267cp, deci motorul este "de design", in realitate contează cum pui puterea jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe unele tipuri de circuite, fara curbe de viteza. pe majoritatea nu ia bataie. nasul rs-ului e meganul , daca ne referim la manevrabilitate.

la vara iti spun personal cit de bine sta fata de R, s 2000, m3, subaru si rs 500. cu astia am intilnire. + ce-oi mai gasi pe circuit.

pe nurburgring n-as crede ca , macar se apropie....

oricum un hh se vinde bine in aproape orice configuratie, sofer sa fie pentru el.

nu pot sa cred ca volvo nu poate face un sasiu si o suspensie, competitive.au divizie sport, ce dracu'....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum vezi este destul de greu sa faci un sasiu, motoare acum toata lumea are .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai..acusi, acusi intra in oferta de S60 T3-ul si T4-ul..Asa ca un cadou de Craciun :)

Deci nu va fi o problema majora sa fie integrat pe viitoarele modele

Best,

H

Edited by Godfather

Share this post


Link to post
Share on other sites

o intrebare cam puerila :

din 850 , prin retehnologizare, micsorare, usurare, etc nu se poate face un hh ? mie 850-ul mi se pare cel mai aproape de masina sportiva.

un fel de remember 850R...adica un 850RS

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit ceva zvonuri ca in sfarsit din 2011 o sa vedem si Volvo (C30) in WTCC in cateva curse, iar din 2012 un sezon complet. In sfarsit le-a venit mintea la cap. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decat sa vad C30 in WTCC alaturi de Chevrolet mai bine as vedea un C30 T5 AWD.

Oricum bine ca au pus motor de Volvo pe C30 ca sa concureze cu Chevrolet/Daewoo Cruze :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca e destul de bine plasat, mai e BMW 320 si Seat Leon TDI pe acolo, adica niste posibili competitori si pe piata. Poate cu experienta castigata or sa faca cate ceva si la capitolul manevrabilitate si sasiu, care e mult in urma motoarelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0