Posted 7 Nov 2007 · Report post M-a gandit si eu ca tot omul gospodar, acu cand intru in iarna sa-i schimb uleiul si filrele. Proble3ma e ca dupa ce i-am schimbat filtrul de ulei, (in service, bineinteles), nu mai vrea sa porneasca deloc. Au pus testerul baietii pe ea, dar nu dau erori. Pur si simplu ne uitam toti la ea si nu stim ce sa-i facem. Am venit cu ea pe roti, si de la un banal schimb de ulei+filtre, nu mai porneste. Stie cineva ce ar putea fi, ati mai patit asa ceva?Este prima data cand mi se intampla si mie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2007 · Report post Pai din moment ce ai umblat la filtru de benzina si acum nu mai merge... Pare clar, nu ? Nu inteleg de ce nu ati pornit de acolo...Da filtrul jos, da la automat si vezi daca vine benzina pana acolo (atentie sa nu imprastii benzina peste tot, no good!), vezi daca filtrul nou nu este vre-un rebut, eventual scoate-l din punga ( nu te superi, ok? )...Poti sa il pui un pic pe cel vechi, sa vezi daca porneste. A, si inca ceva ce m-a invatat Alex, daca totul e ok pana aici, verifica presiunea in rampa de injectoare. Un punct slab la masina asta este regulatorul de presiune de acolo. Trust me, I know . Am exact aceeasi masina ca tine, am facut si eu de curand exact aceleasi operatii, si nu s-a intamplat nimic "nenatural" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2007 · Report post AceeaÅŸi părere am ÅŸi eu. Din moment ce s-a umblat la filtrul de combustibil ÅŸi maÅŸina nu mai porneÅŸte trebuie făcută amorsarea sau eventual verificarea celor amintite de muadDib Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Am reusit intr-un final s-o pornim, insa abia pe la 12 azi-noapte.Filtrul era ok, de la MANN FILTER. Oricum am pus din nou si filtrul vechi, dar tot nu pornea, deci nu filtrul era de vina. Am verificat daca vine benzina la filtru, era ok. Mai departe, daca vine si la injectoare, era ok. Verificat daca injectoarele lucreaza - totul ok. Benzina in rezervor, aproape plin. Atunci unde era problema?? Pai dupa ce ne-am scarpinat bine dupa urechi, hai sa mai verificam odata presiunea in rampa ( cred ca a 5-a oara). Surpriza: de data asta nu mai vine benzina, apoi mai dau la automat - vina cu intermitente. deci problema e la pompa care impinge benzina din rezervor. Am extras-o afara din rezervor si vreau sa va zic ca in loc de alba cum ar fi trebuit sa fie era cenusie spre negru. Asta e benzina de la noi, ce sa-i faci. Cu namol!! Alimentez de la rompetrol, omv sau petrom. Chiar nu fac exceptie. Persoana de la care am cumparat masina, la fel, om cu staif. Dar luati de curiozitate benzina de la omv intr-o canistra sa vedeti ce rau pute a sulf (ca sa nu zic rahat). Si ce depuneri de gudron veti gasi pe peretii canistrei.Filtrul din capatul pompei era opac si impermeabil, l-am suflat cu aer ca sa mai apara niste pori.Si uite asa ne stricam bunatate de masini. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post As vrea sa va intreb: stie cineva unde pot gasi pompa asta, eventual sh, cred ca noua costa prea mult.Apropos, tot de la pompa (mai mult ca sigur) avea momente cand dadea in nas daca acceleram brusc. Asa ca abia astept s-o schimb.Oricum va mutumesc pentru ajutor. Ma bucur ca am cui adresa o intrebare, si ca de fiecare data am primit raspunsuri ce pot rezolva problema. Numai bine, tuturor!! : Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Ai verificat presiunea in rampa DUPA regulator sau INAINTE de regulator ? Pompa inainte sa cedeze fluiera de zici ca ai un reactor in spate.Te intreb pt. ca si eu bag de la OMV si multi s-au laudat ca merge cel mai bine masina cu benzina de-acolo (Carrera 95 bag eu, alt prieten cu T4 baga exclusiv Carrera 100). Dupa ce ai suflat filtrul de la capatul pompei nu si-a revenit ?!Pompa SH nu merita sa iei, iar nou poti gasi doar motorasul la cateva milioane, fara carcasa + senzor de nivel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Totusi, ciudat sa mearga perfect inainte si la schimb de filtru sa cedeze pompa... Mai degraba ceva mizerie a intrat pe circuit in timpul schimbarii filtruluiO pompa noua este de la ~350 de euro in sus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Ce pot sa spun este ca inainte de a schimba filtru benzina, am tot avut senzatia ca da in nas daca o accelerez brusc, de aceea am zis ca sigur o fi infundat filtrul si se impune schimbarea lui. Totusi sunt sigur ca e ceva cu pompa, chiar daca nu scoate nici un sunet. Anume, cand am legat-o la curent (de fapt baietii din service, nu eu), scoasa fiind din rezervor, am vazut ca lucra cu intermitente, adica se simtea presiune la iesire, insa nu constant, erau momente in care efectiv nu lucra. Nu-mi dau seama ce anume din corpul ei poate fi defect!Sigur s-o fi defectat acum putin timp in urma cand eu credeam ca e doar filtrul colmatat.Am dat cateva ture azi, mai in forta, sa vad ce zice. Acelasi simtom: da in nas daca o accelerez brusc! Daca o accelerez treptat, merge fain, nici o problema. Erori pe tester nu sunt. Motorul merge bine, chiar imi place, fara zgomot, dupa schimbul de ulei (10w60 rs castrol) nu bat tacheti sau altceva.Asa ca cred ca tot deranjul e din jucaria aia din rezervor.Intrebare: se pote desface pe componente? Sau am intrebat o prostie mare cat mine. @Midnight Caller : nu stiu cum e cu verificatul presiunii in rampa inainte si dupa regulator. O sa-i rog pe baieti sa-mi arate si mie si o sa le spun si despre punctul asta slab @ muadDib beton masinuta, nu-i asa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Daca masinuta ta e fabricata pana in luna a 7-a 1999, pompa costa 422RON. Daca ai noroc si e facuta dupa (desi nu cred, pt. ca versiunea de 160 de cai s-a fabricat pana in luna a 7-a inclusiv), scapi cu 200RON. Desfa motorasul dinauntru si vezi daca seamana cu asta :[attachimg=1]Sau cu asta[attachimg=2] Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post merci mult de tot @Midnight Caller . Fotografiile ma ajuta. Cred ca e prima versiune din cate am vazut ieri, dar voi da un raspuns precis peste cateva zile cand o voi desface. Pun si foto despre metodologia facerii in bucati. . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Neaparat foto, ca trebuie sa umblu si eu pe acolo... A mea merge bine, nu am nici un fel de problema la acceleratie, dar parca o aud un pic fluierand, si as vrea sa ii curat filtrul din cap. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Daca masinuta ta e fabricata pana in luna a 7-a 1999, pompa costa 422RON. Daca ai noroc si e facuta dupa (desi nu cred, pt. ca versiunea de 160 de cai s-a fabricat pana in luna a 7-a inclusiv), scapi cu 200RON....preturile astea sunt doar pentru motoras separat sau pentru pompa intreaga? Eu cea mai ieftina am vazut-o pe la ~11 mil si arata cam asa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Nov 2007 · Report post Citez : "Desfa motorasul dinauntru si vezi daca seamana cu asta :"Pretul e doar pentru motoras. Pompa intreaga intr-adevar costa mai mult deoarece contine si tank sender-ul (indicatorul de nivel), carcasa, moatze, etc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Mar 2008 · Report post Revin cu detalii asupra "metodologiei" de schimbare a pompei de benzina din interiorul magaoaiei alea mari si albe (nu's cum sa-i zic - in engleza e 'tank sender'). As fi pus si poze dar dupa al doilea shoot m-au last bateriile la aparat , asa ca doar text fara desene. Deci pt amatori de home work: se rabateaza bancheta spate (pleonasm, ma rog), se da la oparte mocheta, la maxim. Pe miloc vedeti un patrat metalic negru, bombat. Scoateti holtzsuruburile de pe colturi si sub el e un capac metalic cu ceva gauri rotunde in el. Asta se trage cu mana in sus, nu e prins de pompa, doar e pozitionat pe ea. Acum se poate vedea capatul magaoaiei albe (in care se afla pompa propriuzisa) care e conectat la doua furtune (tur-retur) si o mufa electrica.Mufa e usor de scos, iar la furtune e in felul urmator: prindeti de insertia metalica de pe furtun si trageti-o catre pompa, astfel incat sa acopere cat mai mult extremitatea de plastic cu care se termina furtunul. Apoi impingeti-le pe amandoua (eventual cu varful unei surubelnite postata intre extremitatea de plastic si pompa -magaoaia- cu grija; insa merge si cu mana). Furtunele odata iesite de pe mogaoaie incap in spatiul lateral de langa aceasta, astfel incat sa nu va incurce la desurubarea capacului care o tine prinsa. Capacul asta (de culoare neagra) e ca la butoiu de varza, numa' ca-i mai mic. Nu veti reusi sa-l desurubati cu mana (trebuie o cheie speciala), dar daca proptiti un capat de lantete din lemn intr-unul din umerii de pe margine si bateti usurel cu un ciocan, o ia din loc. Eu asa am procedat. Se desface normal, in sensul acelor de ceasornic. Trageti capacul afara, prindeti de magaoaia alba si cu mare grija o scoateti din rezervor, are plutitorul dupa colt si sa nu riscati sa-l deteriorati. Dupa ce v-ati innodat bine mainile la scoaterea din rezervor o faceti bucati astfel: impingeti cu degetul cele trei clipsuri de pe margine si deconectati doua fire care vin de la plutitor sub capacul magaoaiei. Acum s-a deprins capacul de galeata in care e pompa de benzina; insa pompa ramane conectata la capac printr-un furtun si o mufa electrica. Mufa se scoate usor prin indepartarea in prealabil a unei "sigurante" din plastic verde (la mine). Cu furtunul e putin mai problematic din cauza unui colier capsulat. Aveti grija cum il scoateti, si aveti grija mereu la plutitor. Eu am facut urmatoarea chestie: cu patentul am indreptat limbuta ce impiedica marginile colierului sa se desprinda una de alta, apoi cu varful unui cutit le-am cracanat si am scapat de el. Partea distractiva a fost ca l-am pus tot pe ala la loc, si nu cred ca imi dau spatiu administratorii de pe forum sa povestesc cum am reusit. Asa ca sfatul meu e sa va inarmati cu un colier micut, de buna calitate pe care sa-l puneti in loc, in caz ca nu veti reusi sa-l mai reanimati pe primul. Se trage furtunasul, si pompa e pe-afara. Acum veti observa ca galeata e pina degudron din benzina noastra rafinata - pacura cu diluant trecuta prin ciorapi murdari. Ca sa curat prima sita , aia din talpa magaoaiei, am bagat-o in apa calduta cu detergnt. Dupa 2 ore a iesit aproape alba si am fost foarte multumit. Fiind din plastic m-am ferit de diluanti sau alti solventi, sa nu risc sa scap de ea, sau sa-i fac vreo gaura la mijloc ca sa trec dup-aia provizoriu pe cioarpi. Am curatat galetusa bine cu o carpa moale, la fel si gradatiile metalice de la plutitor. Am inchis magaoaia, am bagat-o in rezervor - atentie, mai intai fixati garnitura pe gaura (fara s-o scoateti de tot de pe pompa) apoi bagati pompa bine pe ea, pe pozitia ce permite conectarea furtunelor, puneti capacul de butoi, il rotiti bine, conectati apoi furtunele si mufa, si gata, job's done. Puneti contactul pentru amorsare de 2 sau 3 ori, cand auziti ca nu mai amorseaza dati la automat. La a 3-a cheie la mine a pornit. Iar acum merge excelent cu noua pompita. Timp de lucru aprox 3 ore. Multa bafta!!! Share this post Link to post Share on other sites