paunionutz

Cateva idei puse in practica :D

177 posts in this topic

Bafta Ionute!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte tare ce-ai lucrat pana acuma !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am terminat cu incalzirea in bancheta spate! A fost o munca destul de nasoala si anevoioasa. Cel putin la spatar/e a fost crima si pedeapsa, cu inchisul fermoarelor la loc. Rezultatul este satisfacator. La prima proba facuta astazi, nu am fost foarte incantat (era bateria slaba si am facut proba doar cu contactul), insa pe seara am facut a doua proba, am lasat-o 5-7 minute cu motorul pornit si s-a incalzit bine si bancheta. Minusuri: incalzirea nu este decat pe cele doua locuri din laterale si sunt puse pe mijlocul "scaunului" (se vede in poze), iar "aripioarele" banchetei raman neacoperite

post-259-0-29892900-1389804404_thumb.jpg

post-259-0-56659100-1389804405_thumb.jpg

post-259-0-73088300-1389804406_thumb.jpg

post-259-0-95925800-1389804407_thumb.jpg

post-259-0-58725800-1389804409_thumb.jpg

post-259-0-10244100-1389804411_thumb.jpg

post-259-0-70530100-1389804412_thumb.jpg

post-259-0-29878600-1389804414_thumb.jpg

post-259-0-79993800-1389804415_thumb.jpg

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat o sa tina Ionele pt ca in zonele unde vin tijele ce tin pielea nu trebuia sa ai incalzire . Acolo flexeaza mereu si se rupe incalzirea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vom trai si vom vedea :D. Alta varianta nu aveam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum imi plac butoanele de cafetiera, zici ca e XC90 Executive :D

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar ca XC-ul nu are leduri albe :D

In plus este posibil sa tina, ca nu sunt la fel ca cele de volvo. E o sarma de cupru, destul de serioasa prin ele :))

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal, fiind de dacie trebuie sa tina . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam sa iau vreo 10 kituri sa-mi fac un aparat de sudura din ele :smile:))

Si vezi ca au venit in punga originala RENO

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

My bad, Dacia by Reno am vrut sa scriu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionute ,eu am desfacut de 3 ori m-am saturat,intelegi dc nu vroiam sa pun aftermarket!Si imi acopera si aripioarele cea originala...

Sa stapanesti sanatos :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am terminat cu incalzirea in bancheta spate! A fost o munca destul de nasoala si anevoioasa. Cel putin la spatar/e a fost crima si pedeapsa, cu inchisul fermoarelor la loc. Rezultatul este satisfacator. La prima proba facuta astazi, nu am fost foarte incantat (era bateria slaba si am facut proba doar cu contactul), insa pe seara am facut a doua proba, am lasat-o 5-7 minute cu motorul pornit si s-a incalzit bine si bancheta. Minusuri: incalzirea nu este decat pe cele doua locuri din laterale si sunt puse pe mijlocul "scaunului" (se vede in poze), iar "aripioarele" banchetei raman neacoperite

@Ionut: rezistentele sunt cuplate in serie sau in paralel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sezutul este legat in serie cu spătarul. Stânga/ dreapta sunt in paralel. Se vede in poze că am pus 2 butoane separat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi trebuit sa legi paralel sezut /spatar intrucit daca cedeaza una din rezistente sa functioneze cealalta .Oricum este laudabil efortul tau de a face asa ceva tinind cont ca nu este simplu sa decopertezi tapiseria.Doar sfat nu este repros :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi trebuit sa legi paralel sezut /spatar intrucit daca cedeaza una din rezistente sa functioneze cealalta .Oricum este laudabil efortul tau de a face asa ceva tinind cont ca nu este simplu sa decopertezi tapiseria.Doar sfat nu este repros :smile:

Nu aveam cum sa le leg in paralel, pentru ca termostat nu are decat sezutul. Deci spatarul functioneaza pe acelasi termostat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrebat deoarece kiturile afternarket sunt de obicei in paralel legate, la Volvo in schimb rezistentele sunt in serie (cele originale). Daca pui in serie cele afterket care sunt gandite pentru paralel ele nu se vor incalzi pentru ca rezistenta e prea mare (asa am patit cand am montat un set "carbon"), abia dupa aia am vazut ca ele erau gandite sa fie puse in paralel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt de fapt incalziri OEM Renault si astea sunt montate din fabrica la Logan. Cred ca asa le-au gandit francezii sa functioneze! Cablajul original, avea 2 mufe, una pt alimentare si una pentru buton (asta ca fapt divers)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan, nuca schimbator, trimuri usi si torpedou :D

post-259-0-96761500-1391276110_thumb.jpg

post-259-0-01818800-1391276124_thumb.jpg

post-259-0-77349300-1391276138_thumb.jpg

post-259-0-86778300-1391276152_thumb.jpg

post-259-0-99859000-1391276168_thumb.jpg

post-259-0-03807700-1391276191_thumb.jpg

post-259-0-34379200-1391276206_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm, elegant volan, sa te bucuri de ele :D

La cat te-a dus toata povestea, daca se poate? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte putin aproape gratis :D. 300 lei, daca iti vine sa crezi! DAAA volan cu airbag si cu comenzi RTI (nu-mi trebuiau, insa avea volanul gaura in el :D), nuca schimbator si trimuri.

PS: am dat volanul meu la schimb

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna treaba ionut bravo

Se vad bine lupele xeno fata de cele originale de fabrica (calitate lumina ,dispersie)? As dorii si eu sa-mi pun dar nu stiu ce calitate au.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupele lumineaza foarte bine. Sunt multumit 100%, insa nu pot compara cu cele de fabrica, pt ca la S60, nu au lupe decat cele facelift cu xenon OEM si nu am mers noaptea cu nici una. Faza scurta este suficienta (lumineaza uniform si creaza acea linie de delimitare), iar faza lunga este mai mult decat este nevoie (la faza lunga nu se mai disting semnele de circulatie, se vede o pata alba :D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci se merita fata de un bec normal.

Am mai vazut lupe pe o masina cand am mers noapte luminau mai bine farul normal decat lupele alea (lupele faceau linie ,nu dispersa lumina dar nu vedeau bine nu stiu dece aaaa erau cu bec normal nu xeno dar erau lupe cica.):-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motive pot fi multiple:

Becuri halogen: montate prost, calitate proasta, cu sisteme de prindere rupte, sau de 24v in loc de 12v

Lupe after market: montate prost, de proasta calitate, murdare, afumate, cu sisteme de prindere rupte

Lupe OEM: murdare, afumate, cu sisteme de prindere rupte

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Prima idee a fost sa montez semnalizare si pozitii in sticla oglinzii si eu cred ca a iesit super. Nu deranjeaza cu absolut nimic noaptea, se vede perfect in oglinda, iar cand sunt stinse nu se vede absolut nici un semn

2. Xenon pe marsarier si cu mici modificari a iesit si asta super (tot parerea mea si a catorva prieteni :D)

Daca mai imi vine vreuna, probabil ca ma voi apuca de ea

Dar alea 3 leduri de jos ( albe se vad in filmulet de pe oglina ) se aprind odata cu semnalul ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now