Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Rebelu

Ajutor, am nevoie de o mica garnitura

12 posts in this topic

Dragi colegi

Am reusit sa bag masina in service, pentru a-mi rezolva problema cu fumul alb si cu functionarea motorului dupa scoaterea cheii din contact. La service mi-au zis ca problema mea e de fapt din cauza unei garnituri de la o electrovalva de langa pompa de injectie Lucas, piesa care imi dozeaza combustibilul. Daca nu am ales termenii adecvati, va rog sa ma iertati dar nu le am cu mecanica auto.

Pentru a intelege mai bine ce am nevoie va atasez imaginile preluate cu aparatul foto (motiv pt. care nu sunt clare). Garnitura de care am eu nevoie este cea aflata in capatul electrovalvei. Daca aveti si o electrovalva exacta cu cea din imagine va rog sa ma instiintati.

Va multumesc pentru orice informatie utila.

post-264-070939400 1288374305_thumb.jpg

post-264-018908300 1288374322_thumb.jpg

post-264-016865100 1288374333_thumb.jpg

post-264-043211100 1288374345_thumb.jpg

post-264-070939400 1288374305_thumb.jpg

post-264-018908300 1288374322_thumb.jpg

post-264-016865100 1288374333_thumb.jpg

post-264-043211100 1288374345_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal

Nu ai gasito dupa part no. pe care ti l-am trimis?

Acum, ca vad pozele mai bine, garnitura nu e la fel ca cea care mi-a trebuit mie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi colegi

Am reusit sa bag masina in service, pentru a-mi rezolva problema cu fumul alb si cu functionarea motorului dupa scoaterea cheii din contact. La service mi-au zis ca problema mea e de fapt din cauza unei garnituri de la o electrovalva de langa pompa de injectie Lucas, piesa care imi dozeaza combustibilul. Daca nu am ales termenii adecvati, va rog sa ma iertati dar nu le am cu mecanica auto.

Pentru a intelege mai bine ce am nevoie va atasez imaginile preluate cu aparatul foto (motiv pt. care nu sunt clare). Garnitura de care am eu nevoie este cea aflata in capatul electrovalvei. Daca aveti si o electrovalva exacta cu cea din imagine va rog sa ma instiintati.

Va multumesc pentru orice informatie utila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cod ? Daca nu da-mi dimensiunile ei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci frumos cu electrovalva la un magazin de piese auto din zona ta(unul mai bun-ca de eu am unul bun :blink: )si o sa te coste cam 70 ron toata electrovalva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci frumos cu electrovalva la un magazin de piese auto din zona ta(unul mai bun-ca de eu am unul bun :blink: )si o sa te coste cam 70 ron toata electrovalva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Am si eu o problema asemanatoare cu cea a lui Rebelu, masina este un s40 din 98, D4192T, 66kw, de ceva timp imi curge motorina pe la 'alectrovalva avans motorina' ( asa cred ca se numeste, am atasat si poze sa vedeti despre ce este vorba), am cumparat alta electrovalva de la cineva de pe forum care avea acelasi motor , dar cand montez electrovalva cumparata motorul nu merge corect " clantzane" scoate si fum, nu pot sa-mi dau seama care ar fi problema :( orice forma de ajutor si orice idee este bine venita!

Am fost la Raiman si mi-au spus ca aceasta electrovalava vine cu tot cu pompa de injectie!!

Multumesc!

post-2125-004165200 1300535463_thumb.jpg

post-2125-092538100 1300535541_thumb.jpg

post-2125-088551000 1300535580_thumb.jpg

post-2125-099348100 1300535625_thumb.jpg

post-2125-095399500 1300535650_thumb.jpg

post-2125-004165200 1300535463_thumb.jpg

post-2125-092538100 1300535541_thumb.jpg

post-2125-088551000 1300535580_thumb.jpg

post-2125-099348100 1300535625_thumb.jpg

post-2125-095399500 1300535650_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca difera fie lungimea (ai pus vreo garnitura in plus sau mai groasa?)si probabil nu ajunge sa etanseze sau daca are 3 fire inseamna ca are mai mult de 2 pozitii de lucru,caz in care ar putea sa difere polaritatea adica sa trebuiasca schimbate firele intre ele.Asta ar fi o idee.Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca difera fie lungimea (ai pus vreo garnitura in plus sau mai groasa?)si probabil nu ajunge sa etanseze sau daca are 3 fire inseamna ca are mai mult de 2 pozitii de lucru,caz in care ar putea sa difere polaritatea adica sa trebuiasca schimbate firele intre ele.Asta ar fi o idee.Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat până la urma și eu pompa. Am schimbat iar acea electrovalva buclucașă. Am acum una care curge și tot nu am rezolvat problema fumului. Ba chiar de ceva vreme am fum negru la accelerare și fum alb la relanti.

Plus că, de o luna două, se aude un zgomot ciudat undeva lângă motor, pe partea șoferului. Și s-a scurs și din lichidul de frână.

Cred că am acum și belea cu cutia și discul de ambreiaj (intră greu returul). Prin urmare probabil o voi introduce la o reparație de durată și costisitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Am si eu o problema asemanatoare cu a lui viorel .AS VREA SA STIU DACA A REZOLVAT CEVA PANA LA URMA.ELECTROVALVULA MEA E CA CEA PE CARE AI CUMPARAT-O TU.SI MIE IMI CURGE MOTORINA TOT PE LA CABLUL ACELA.

MULTUMESC!

Share this post


Link to post
Share on other sites