vciorici

Geamul se ridica sus si coboara 1-2cm

9 posts in this topic

Salut, dupa ce am skimbat usiledin stanga, deoarece un biker mi le lovise, am oproblema. Cand ridic geamul de sofer in regim automat, in momentul cand ajunge sus, vede parca un obstacol si coboara inapoi cam 1-2cm. Acum pot sal ridic doar in regim normal, adica sa nu apas de tot butonul de la geam, si incet ridic pana e sus-sus. De asemenea am obserat ca cand e coborat jos se mai observa 1 cm de geam, pe cand la pasager coboara de tot. Sa fie problema electrica sau mecanica. Atrag atentia ca am skimbat usa fara sa pun in ea ridicatorul meu de geam, deoarece la servis lea fost lene ca cica se scoate greu, eprins cu nituri etc. Usa veche o mai am u tot cu mecanism. Ce credeti? Elctrica sau mesteri slabi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu se lasa pana jos e ceva cu macaraua de la geam.Dupa ce il faci sa mearga pana jos e posibil sa mearga.Daca tot nu merge si se deschide trebuie initiat geamul cu Vida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa incerci intai o recalibrare cu Vida ! Daca nu se rezolva probabil e de natura mecanica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau cu Launch/Bosch KTS si alte testere profesionale care mai au functia de calibrare geamuri :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema identica la S60, cand geamul sofer e coborat de tot ramane ceva mai in afara iar la ridicarea pe auto-up cand ajunge la cheder o ia inapoi, mai mult sau mai putin. Doar fortandu-l treptat din buton ramane inchis dar "peria" mobila nu se mai reaseaza. Cred ca nu ii convine cursa si simte chederul ca pe un obstacol. Am incercat procedura de reset de dar fara succes.

Intrebarea mea e: ca sa "il faci sa mearga pana jos" inseamna ca trebuie repozitionat pe macara sau e suficienta o recalibrare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu vrei sa intre pana jos este mai greu fara tester, din tester se poate seta 15mm sus sau 0 . La toate standard este 15mm sus ca sa nu joace geamul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat si eu de curand problema cu auto-up la geamul fata parte sofer, mai exact urca la maxim si apoi cobora la ultima pozitie memorata. La mine a functionat in felul urmator: am pus contactul(poz 1 sau 2 indiferent), am lasat geamul jos, am ridicat manual si in momentul cand geamul a ajuns la maxim sus am scos siguranta nr 5 aflata in cutia din partea soferului. Am oprit contactul si am asteptat cateva secunde dupa care am reintrodus siguranta. Am pus iar contactul si am coborat si urcat manual geamul prima oara(nu a mers automat la prima incercare, pare sa fie pentru memorare deschidere si inchidere). La a doua coborare si urcare automata a functionat perfect! Asta a functionat la xc90 fabricatie 2005! Bafta celor care mai au aceasta problema. Drumuri bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte interesant si bun de stiut. Eu incercam o varianta cu cheie pe pozitia 1 si tinut apasat 5 secunde la maxim sus si tot atat cu geamul jos si maxim jos . La unele a mers la altele nu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ridic geamul de sofer in regim automat, in momentul cand ajunge sus, vede parca un obstacol si coboara inapoi cam 1-2cm. Acum pot sal ridic doar in regim normal, adica sa nu apas de tot butonul de la geam, si incet ridic pana e sus-sus.

Am avut si eu problema asta, s-a rezolvat la service (cu ocazia reviziei) cu o recalibrare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now