Claudiu

Clapeta Aer cald si mai ce ?

9 posts in this topic

Datorita unor probleme mai vechi , am desfacut zilele trecute cutia de la filtrul de aer care zornaia ..ciudat ... si ce am gasit !!! clapeta aia mica ce inchide aerul cald de deasupra evacuarii era rupta si nu am inteles daca mai foloseste la ceva , deoarece la mine tot persista anumite tzacaneli de amestec sarac oare clapeta asta mai face si altceva ? am atasat poze am sa pun anunt la partea de pises schimb ca vreau sa cumpara bucata asta din filtrul de aer !!! astept reply-uri merci !

Is curios , daca scriu "tacaneli" oare ce intelegi tu ?

post-101-058677400 1288516401_thumb.jpg

Edited by Danyx
Mircisme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un sistem rudimentar cu un vacum+bimetal, cat este rece iti trage aer din zona evacuarii, adica aer cald dupa care incepe sa-ti traga aer rece direct de afara. Eu am anulat sistemul asta la V70 si nu am observat nici o schimbare in bine sau rau .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un sistem rudimentar cu un vacum+bimetal, cat este rece iti trage aer din zona evacuarii, adica aer cald dupa care incepe sa-ti traga aer rece direct de afara. Eu am anulat sistemul asta la V70 si nu am observat nici o schimbare in bine sau rau .

Salut , vad ca e un sistem rudimentar intrebarea este iarna ce facem ???? sincer acu pe vremea asta nu mi-a venit a crede , cred ca bat recordul absolut la consum , mers normal cu 45km / 11 litri ...ce zici , acu mai e rudimentar ? trebuie sa fac ceva urgent , altfel falimentez ... sau ma apuc sa cumpar de bilete la RATB ? ... exista o schema in vadis unde scrie care e aportul in procente cred si cred ca influenteaza destul de mult ...Vara sa iti bage aer cald la 35grade si iarna sa nu baga cald cand afara e cu minus !!!

selector aer rece si cald.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema ta este in alta parte nu de acolo, consumul mare poate fii din multe cauze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema ta este in alta parte nu de acolo, consumul mare poate fii din multe cauze.

Dl. Bogdan , poate sa fie si din alta cauza , dar si asta cauzeaza , in mod normal cu tzacaneli de avans si toate cele despre care am mai vb vorbit consuma undeva la 10-10,5 pe oras , insa cum a dat frigul , cu 50ron benzina , nu am reusit sa fac mai mult de 45-50km ... Am luat un vag-com de la cineva , am mai facut mai de mult o diagnoza , daca ii pot spune asa , ca vede pe generic obd ceva parametrii motor , sper sa gasesc curand clapeta aia si dupa ce montez totul la loc, o sa dau un ecran cu toti parametrii aia, sper sa ma poti ajuta , contra cost si tone de bere pe langa sa pot sa merg si eu masinaria asta !

Incep sa dau avertizari , vad ca doar atentionarea prin culoare rosie nu are ...farmec.

Edited by Danyx
Scriere urata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta si tu in Pitestiul ala un service cu Bosch KTS sau Launch x431, vezi ce erori stocate ai, daca ai.

Problema la tine este softul, parca citisem ca ai "ciptuning" si la aspirate asa se face, se mareste avansul si timpul de injectie, astea duc exact la problemele tale, care de fapt nu sunt probleme pana la urma daca motorul merge in parametrii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta si tu in Pitestiul ala un service cu Bosch KTS sau Launch x431, vezi ce erori stocate ai, daca ai.

Problema la tine este softul, parca citisem ca ai "ciptuning" si la aspirate asa se face, se mareste avansul si timpul de injectie, astea duc exact la problemele tale, care de fapt nu sunt probleme pana la urma daca motorul merge in parametrii .

De destul timp am pus calculatorul cu softul original al masinii , am avut chip tunning acum destul timp , un an .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci lipeste clapeta la loc si vezi daca mai țăcăne, eu iti garantez ca o sa țăcăne in continuare pt ca nu este de acolo problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci lipeste clapeta la loc si vezi daca mai țăcăne, eu iti garantez ca o sa țăcăne in continuare pt ca nu este de acolo problema .

Te tin la curent cu informatiile ,

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now