sorin

Parking heater

383 posts in this topic

Va salut,

mai intreb si eu inca odata cine poate furniza piese pentru parking heater ARDIC AH2 - Diesel, Volvo part no: 8633299 (montat pe volvo s60 D5 2002), arata ca in poza atasata:

http://imageshack.us/photo/my-images/827/0900c8af8059337d.jpg/

caut sa cumpar:

-bujia incandescenta cu flama -noua

si/sau

-un parking heater la fel second-hand

multumesc

Edited by mxdady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mxdady, ai PM...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am heater defect vand racordurile din aluminiu carcasa si caldarina

0743336088

Share this post


Link to post
Share on other sites

am heater defect vand racordurile din aluminiu carcasa si caldarina

0743336088

Salut! Ce pretentii materiale ai pt. racodul de aluminiu, mai exact cel pt evacuare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 lei

Ti l dau cu 50 lei pentru ca il cauti de ceva timp si nu sunt asa scump ca reprezentanta din constanta kamsas care repara heaterul cu 400 manopera si arzatorul cu 2800lei la negru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci! Ma gandesc si te anunt! Momentan si al meu da cu rest, e dus egalizatorul de presiune (injectorul)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egaliztoru este 480 lei la midnight caller si e ok se merita sa l faci ca vine vaju eu am shimbat la fel egalizatorul si ventilatorul si sfatul meu in fiecare toamna dat jos curatat ca se blocheaza cu calamina injectorul 300 lei si strica ventilatorul 1200lei nou sh 400 lei mai bine cumperi arzator 1500 lei

Dar isi merita iarna toti banii asta e patania mea sper sa n o mai pateasca si altii . l am dat jos de 3 ori : 1 data l am curatat nu a mers 2 am schimbat egalizatorul 3 am schimbat ventilatorul si ura a mers il visez si noaptea de schimbat pese in el e simplu trebuie sa ai rabdare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Momentan nu ma indur sa dau 480 lei pe egaizator ;D

Am desfacut unul si problema este garnitura, care este din panza imbracata in cauciuc! Din cauza motorinei, cauciucul se macina si permite trecerea unei cantitati mai mari de motorina! De aici si fumul alb datorat motorinei nearse :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este e simplu poti sa ii faci proba daca e bun simplu ii bagi foarte putina apa sau saliva tii degetul pe unde pulverizeaza si suflii aer cu gura pe teava de alimentare motorina si daca e defect trebuie sa dea apa prin lateral prin cerculetul cu alb daca e bun da si face vacum poti testa si fara apa daca stii cum trebuie sa pulverizeze unul bun fata de unul stricat . Sunt foarte stricacioase .

Eu am reusit am desfacut heaterul de 3 ori prima runda l am curatat a doua runda egaliztor si a treia si ventilatorul care l am luat de la cineva si avea mufa cod de audi am incercat sa gasesc piese pe net mai ieftine si nu am gasit pe codurile de audi doar in finlanda sunt mai ieftine dar nu poti sa cumperi si transportul este 47 de euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egaliztoru este 480 lei la midnight caller si e ok

Salut.

Te rog îmi poți spune dacă egalizatorul de care vorbeai mai sus este aceea supapă ce îndeplinește un rol asemănător unui injector (nu știu dacă termenii sau denumirile alese sunt cele mai potrivite și îmi cer scuze anticipat). Dacă răspunsul este da, se poate cumpăra/comanda separat?

Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Te rog îmi poți spune dacă egalizatorul de care vorbeai mai sus este aceea supapă ce îndeplinește un rol asemănător unui injector

Cel din poza de jos este vinovatul? Poti comanda orice piesa care alcatuieste incalzitorul, toate sunt consumabile :smile:

post-1775-0-43522100-1328561402_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că da, nu mai rețin exact forma, dar seamănă foarte mult cu ce este în fotografie.

Mi l-au desfăcut băieții la reprezentanță, am stat lângă ei și inițial ei bănuiau că trebuie doar curățat. Numai că nu a fost deloc așa. Nu am găsit mizerie cum m-aș fi așteptat în interior, ci doar puțină funingine. Bujia aia mi-au verificat-o și au zis că e ok, de fapt se aprindea asemănător cu cele incandescente. Iar ventilatorul ăla, la fel, funcționa. Pe tester ieșea aceea eroare ”no flame” (cu toate că bujia e în regulă), așa că singura vinovată a rămas această supapă sau egalizator, care nu ar mai împrăștia motorina cum trebuie. De fapt pe eșapamentul încălzirii auxiliare scotea picături de motorină.

Problema e că acolo la reprezentanță nu se pot comanda și nu vin separat componentele. Vine numai un kit de reparație, ce înlocuiește aproape toate componentele și care nu e deloc ieftin. De aceea v-am întrebat, în speranța că mă puteți îndruma către un magazin de unde să le achiziționez separat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti piesa la Alex (Midnight Caller)!

ps: Acum am vazut ca ai Audi ;D ;D ;D, daca aveai volvo te ajutam cu schimbatul piesei :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mașina mea e un Audi, dar din câte am citit pe net, acest model de încălzire auxiliară fabricat de către cei de la Ardic a fost montat pe Volvo și Audi. La Audi majoritatea sunt fabricate de webasto și sunt mai rare modelele cu încălzire staționară de la Ardic.

Mulțumesc frumos pentru răspunsuri. Am să-l contactez pe Midnight Caller.

Noapte bună.

Edited by Alimănescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mașina mea e un Audi,...

Ca idee, cat te costa manopera schimbarii egalizatorului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am incercat anul trecut sa repar egalizatorul de presiune si mi-a reusit, insa nu a mers decat un sezon.

Daca nu ar fi capsulat s-ar putea repara cu conditia sa gasiti o membrana similara ca si grosime (pe vremuri se gaseau membrane pentru pompele de benzina la vechile Dacii).

Dupa ce l-am decapsat, cu greu, am confectionat dintr-o astfel de membrana una similara cu cea originala. Am desfundat apoi injectorul cu presiune de aer. Partea grea a fost la recapsare ca imi tot curgea. In final am reusit.

Ar mai fi o varianta de reparatie care-mi vine in cap, insa pe care, din cauza lipsei de timp, n-am apucat sa o aplic. Poate o incearca cineva.

1. se decapseaza injectorul cu grija

2. se desfunda toate subansamblele cu presiune de aer, retrograd curgerii motorinei si se degreseaza cu diluant.

3. se procura o membrana similara celei originale ca si grosime (asta e parte grea), se taie in forma

4. pe marginile membranei se aplica in pelicula fina silicon rezistent la hidrocarburi (e.g. Victor Reinz cu grafit)

5. se asambleaza prin presare si recapsulare injectorul

O a doua varianta ar fi folosirea membranei originale si impregnarea ei cu silicon rezistent la hidrocarburi dupa o prealabila si temeinica degresare. Pasii care urmeaza sunt la fel.

Asta e ceva ce asteapta pe "to do list-ul" meu de ceva vreme.

Nu stiu cat va tine, insa ma roade tare sa incerc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cata munca e si nu stii daca tine mai bine unu nou .... :P

Clar unul nou se simte diferenta

Practic nu va costa nimic sa incercati schimbatul garniturii. De la schimbatul garniturii pana la 480 lei cat este egalizatorul este cale lunga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee, cat te costa manopera schimbarii egalizatorului?

Nu aș putea să-ți spun un preț corect. Eu am plătit 100 de lei, pentru demontare/curățire/montaj, dar în cazul meu a fost vorba despre un preț preferențial, tocmai pentru că sunt un client fidel acolo. Absolut toate operațiile de întreținere sau reparație pe care le-am făcut la mașină au fost la ei și am devenit prieten foarte bun cu inginerii și mecanicii de acolo. Iar atunci le-a fost oarecum jenă să mă taxeze, tocmai pentru că nu au reușit să-l facă să meargă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles! Merci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate imi aduc aminte eu aveam putin topita mufa din interior de la alimentarea motorasului, firele usor topite la "ochiul" de flacara...si cam atat Incearca totusi sa nu ai apa in mufa aia din exteriorul webasto-ului.

ps: Pana la urma dracia asta de incalzitor de cine este facut? de webasto, eberspacher sau care o mai fi...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now