Posted 27 Nov 2012 · Report post De Webasto, din câte ştiu. Mulţumesc pentru răspuns! chiar eberspacher este A păţit cineva să i se ardă în mod repetat siguranţa de la aerotermă (cea de la panoul de sub capotă, de 25A)? Aţi identificat cauza? A mea se arde înainte să pornească pompa de motorină, imediat după (sau în timpul) pornirii "de probă". nu cred ca a patit nimeni dar se pare ca n ai noroc de masina asta ... in principiu ar trebui sa ai un scurt undeva sau poate ca ai siguranta prea mica . din cate mi aduc aminte trebuie sa fie de 25 sau 30 amperi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post sau pompa fura curent mai mult decat a fost proiectata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post Din cate imi aduc aminte eu aveam putin topita mufa din interior de la alimentarea motorasului, firele usor topite la "ochiul" de flacara...si cam atat Incearca totusi sa nu ai apa in mufa aia din exteriorul webasto-ului. ps: Pana la urma dracia asta de incalzitor de cine este facut? de webasto, eberspacher sau care o mai fi... Raspuns corect: eberspacher si ardic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post Pana la urma care este?!?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post eberspacher De 25A e siguranţa. Am urmărit momentul când se arde, e la o secundă după ce începe să se audă (sunetul e normal). atunci trebuie dat jos si verificate componentele sau mers la o diagnoza sa ti porneasca pe rand ventilatorul si pompa de apa sunt singurii consumatori mari din heater si pornind pe rand poti sa ti dai seama la care din ele se arde Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post Având în vedere că nu a fost curăţat probabil niciodată (de când e la mine, sigur nu), presupun că e colmatat motorul şi, din cauza efortului suplimentar, să ardă siguranţa. E plauzibil? Normal! Sau poate ti-a picat elicea! Desfa si verifica! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post Decat sa butonezi pe forum, mai bine dai din degete sa desfaci si sa vezi unde este problema! Asa noi dam cu presupusul mult si bine! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post Pentru ca siguranta este destul de mare si probabil ca nu e scurt ci un consumator mare dar nu suficient cat sa arda siguranta imediat... eu asta as banui, ceva consuma mult, vezi daca poti sa introduci mufele pe rand... vezi cand o arde, poate sa arda si cumulat (se aduna consumul) La apartament, imi sare siguranta de la prize cand folosesc in acelasi timp televizorul, masina de spalat si aspiratorul...si asta nu se intampla imediat ci dupa un timp... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 (edited) · Report post E facut de eberspacher iar anumite componente de exemplu ventilatorul e ardic. 1,Cel mai bine fa o diagnoza si vezi codurile de eroare .2 Il demontezi si vezi in ce stare e .(elice cazuta poate fi axul blocat de la calamina ,ventilator, senzor flacara , termostat bujie , ultimul fiind injectorul) . Pana nu faci diagnoza nu te baga sa-l dai jos. Edited 29 Nov 2012 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post A ,am uitat varianta 3 s-a topit tot heaterul asta e cea mai nasoala varianta asta n-o doresc la nimeni ,eu am patit-o e dureroasa . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 (edited) · Report post La tine nu e cazul de varianta 3 . La tine arde siguranta . Adica ceva e in scurt , Edited 27 Nov 2012 by adrian mangalia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 (edited) · Report post Nu cred ca are nimic pompa aia de apa. E pe baza de magneti . Am desfacut-o si erau prea putine depuneri ca sa merite desfacuta. Sa nu ai mufa topita de la motoras. Helm...poate faci si niste poze eventual sa-mi zici ce scrie pe motoras. Vreau sa gasesc unul aftermarket pe ebay...pe undeva ca nu dau 15 milioane pe unul nou aici in Romania. Edited 28 Nov 2012 by zack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post nu e 15 milioane , eu l am luat de la midnight cu vreo 7 mil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Musashi,tu ai luat picuratorul parca... Galaxy S on IceCream Sandwich Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Motorasul e intre 1200- 1300lei. pn 30730716 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Vorbesc de motorasul din incalzitor...cel de baga aer pentru amestec. Ala cred ca este dus la mine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Vorbesc de motorasul din incalzitor...cel de baga aer pentru amestec. Ala cred ca este dus la mine. Da de acel motoras e vorba .Eu am unul care nu merge probabil s-au tocit carbunii ,il vede ca eroare pe dice pentru ca lucreaza prin impulsuri dar daca il alimentez la 12v merge. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2012 · Report post Si la mine ii da eroare pe dice. Or fi carbunii? Si totusi...are carbuni sau perii? Nu am reusit sa il desfac de tot...decat doar l-am "cracanat" si i-am dat cu spray de curatat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post Asta am patit-o anul trecut . S-a intamplat ca mi-a fost lene sa curat heaterul si s-a blocat axul de la mototras din cauza calaminei .Dar am avut noroc cu electricianul de la volvo ca avea un motoras si l-am achizitionat la mana a doua .Cred ca e de unica folosinta . Cum scoti elicea? Este turnata pe ax.Eu sunt dispus sa fac bucati motorasul car il am dar sunt sigur ca n-am sa reusesc sa-l repar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post Incalzitorul este Ardic Heating Systems AB Suedia pana in 2001, aceasta firma Suedeza a fost achizitionata de Eberspacher Group in 2002 iar numele oficial a devenit Eberspacher Nordic AB .La Diesel toate sunt produse de Eberspacher Nordic iar modelul este 912D . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post Daca intri pe catalogul de piese Eberspacher nu gasesti nimic pentru modelul asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post Rămâne să o dezmăţ cândva iarna asta, cât de repede, sper, pentru o curăţare şi, eventual, lubrefiere... Nu prea ai ce sa lubrifiezi acolo! Mai cunoastem noi pe cineva care a folosit wd40 sa lubrifieze motorasul!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2012 · Report post Helm se auzea ceva cand ai pornit motorasul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2012 · Report post HEIMDALLR te intreb pentru ca la mine aparea ca "on" si nu se auzea deloc. Asta acum un an. ps: Un nume mai scurt nu aveai si tu....daia tot scriu "HEIM"... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Dec 2012 · Report post Ia incearca RAUL si vezi ce-ti iese Daca apare ON si nu face nimic inseamna ca are eroare stocata pe CEM de "blower fan " si nu mai porneste ventilatorul.Sau daca are stocat CEM-5F4F Start attempt. Too many unsuccessful attempts . Share this post Link to post Share on other sites