Posted 3 Jan 2015 · Report post legat de postul meu de mai sus, any ideea cu siguranta aia? 10x Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2015 · Report post Siiii... Paunionutz, ziceai ca e motor cu ardere interna preincalzitorul asta afurisit? Hmmm, mde...so fi schimbat definitia motorului termic... poti baga si gaz lampant, si atunci cu s.ar mai numii.. Prietene...? Prietene vorbesti numai prostii! In prima ta postare pe acest topic ai scris cu litere mari, ca Webasto este o "AEROTERMA ELECTRICA" si acum imi spui ca nu este un motor cu ardere interna si este un motor termic! Si motorul termic, cum mama dracu functioneaza? "Prin definiție, un motor termic transformă căldura produsă prin arderea unui amestec combustibil în lucru mecanic. Se spune ca este cu ardere internă deoarece arderea combustibilului utilizat se face în interiorul motorului, produsele arderii intrând în componența amestecului combustibil." Deci in teoria ta, este o aeroterma electrica, dar in acelasi timp si un motor termic, care nu are ardere interna? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2015 · Report post Oricum ar fi, nu produce niciun fel de lucru mecanic, deci nu poate fi numit motor, ci... SOBA 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2015 · Report post legat de postul meu de mai sus, any ideea cu siguranta aia? 10x Salut, Eu stiu ca webasto-ul are o siguranta in compartimentul motor, una de 25A. Ridica capota, scoate capacul de la sigurante si vezi la legenda ca scrie care este siguranta lui. Nu stiu si nu cred ca are siguranta pe fiecare componenta in parte, adica pompa motorina, pompa apa, bujie, etc! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2015 · Report post Mda, nici in manual nu zice nimic de vreo siguranta anume pentru fuel pump-ul heater-ului, am crezut ca este dupa ce am citit un post anterior in care @heim zicea ceva de genul Am sa ii fac o diagnoza, si ..de acolo totul va fi mai clar, probabil. Pana una alta, maine am sa masor pe firele ce alimenteaza pompa buclucasa, daca vine tensiune in momentul in care pornesc heater-ul. Daca este....atunci e clar pompa. Multumesc pentru ajutor! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2015 · Report post Scuze , credeam ca vei gasi siguranta in user manual Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2015 · Report post Bun, pus testerul pe masina, si da, da eroare pe pompa. am dat-o jos, am tinut-o la cald, dar nu cred ca e cazul sa fie apa prin ea, sau condens. am gasit : http://www.ebay.de/itm/NEW-EBERSPACHER-FUEL-PUMP-3-1-5KW-12V-/221655056882?pt=UK_Campervan_Caravan_Accessories&hash=item339babc1f2&autorefresh=true Ce parere aveti ? sa iau una SH sau cea de pe ebay ? Multumesc, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2015 (edited) · Report post am atasat o poza cu pompa mea : ( ce se mai vede ) L-am si intrebat pe seller : Details about the item: sent a message about NEW EBERSPACHER FUEL PUMP 3,1-5KW...12V #321635715452 Hello. I have a Eberspacher 912D auxiliary heater, (the car is an volvo xc90 diesel). Can you tell me please, if this fuel pump is the right one for me ? Mi-a raspuns ca: Hi so that the pump is edited for this model Regards Singurul dezavantaj ar fi ca dureaza vreo o saptamana pana ajunge. ( in sensul ca cea SH ar ajunge maine poimaine la mine ) Si pe ce temperaturi sunt dimineata cand plec la Brasov.. Edited 7 Jan 2015 by sizan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2015 · Report post Exact, esti sigur ca este aceeasi ? Pare cam micuta... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2015 · Report post Pai si pompa de pe masina, e tot micuta Ca idee, cea de pe skandix: http://media.skandix.de/pimg/1036024.jpg si cea de pe ebay : http://i.ebayimg.com/00/s/MzczWDQ5OQ==/z/DjUAAMXQrhdTStD3/$_12.JPG nu vad diferente. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2015 · Report post Ia-o ! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2015 · Report post Pai si pompa de pe masina, e tot micuta Ca idee, cea de pe skandix: http://media.skandix...img/1036024.jpg si cea de pe ebay : http://i.ebayimg.com...dTStD3/$_12.JPG nu vad diferente. La IonutLup ai incercat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2015 · Report post Da, la el e SH, si e 200 ron asa cu cea de pe ebay care e noua, ajung la 300. Alegerea e evidenta... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2015 (edited) · Report post Bun, si ca sa inchei povestea mea cu heaterul : ieri dimineata cu -22 de grade afisate pe bord cand am plecat de acasa, heaterul nu mergea. La pranz cand am mers la masa, cu -15 grade pe bord dupa ce pornesc masina, constat ca si heaterul a inceput sa porneasca in conditiile in care nici nu l-am mai bagat in seama. Si..merge si acum. Acum partea "proasta" este ca deja am comandat si am platit una bucata pompa ( pozele atasate ) de la un tip de aici din .ro, pret 350 ron, pompa e noua, acum 10 minute mi-a ajuns:) Am sa o pun pe masina ...daca tot o am, si pompa veche o tin de spare. Deci probabil ...ceva pe furtunasul de la pompa inspre heater. Aer, condens, gheata...who knows. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor! L.E. Am uitat sa atasez poznele.. Edited 9 Jan 2015 by sizan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2015 · Report post Cand ai dat pompa veche jos nu ai pus curent pe ea sa vezi daca merge? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2015 · Report post Nu..... pare-se ca e comandata in impulsuri modulate in 5.7 hertzi ( sau cel putin asa mi s-a explicat, si in vida cu testerul pe pompa se vedea ). Cu aparatul de masura pe cablul de tensiune, nu masoara nimic, caci am incercat Insa cu un bec de 12 volti se vede ( din ce am inteles ) cum pulseaza.. Tocmai de aceea nu am pus curent, sa nu dea in altele. Bine ca merge, copiii sunt cei mai fericiti acum ca e mega cald in masina 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2015 · Report post Salutare, Am o problema ciudata la un Volvo V70 D5 2002. Am heater din fabrica, care functioneaza (are si soft din fabrica). Dau drumul la heater si dupa un timp (aproximativ 30-40 de minute in functie de cat e de frig afara) impinge afara senzorul de temperatura (vanntemp sensor pe imaginea atasata) si incepe sa curga antigelul din masina. Din pacate problema se manifesta din cand in cand si in timpul mersului cu masina, FARA sa fie pornit heaterul. Imi dau seama pt. ca pe board imi apare semnul exclamarii in rosu si textul Kühlmittel niedrig sicher anhalten sau Kühlmittel niedrig motor abstellen. Singura rezolvare pe moment este sa pun inapoi acest sensor si sa adaug antigel. Destul de neplacut Are cineva idee ce ar putea fi problema? Ma gandesc ca odata cu cresterea temperaturii antigelului creste si presiunea din sistem si impinge afara acest sensor... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2015 · Report post Cu termostatul cum stai? Poate este blocat pe inchis! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2015 · Report post Nu cred că la heater e problema, cred că ai presiune prea mare în sistemul de răcire. Garnitura de chiulasă cum e? Mesajul îţi spune că e scăzut nivelul antigelului şi să opreşti motorul. Da, si eu cred ca cumva creste presiunea in sistemul de racire. Cum verific garnitura de chiulasa? Motorul trage bine, nu scoate fum (nici fum alb la pornire). Cu termostatul cum stai? Poate este blocat pe inchis! Cum verific termostatul? Nu ma prea pricep. Nici nu stiu unde se afla. Masina baga caldura dupa ce se incalzeste motorul chiar daca nu folosesc heaterul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2015 · Report post Cum verific termostatul? Nu ma prea pricep. Nici nu stiu unde se afla. Masina baga caldura dupa ce se incalzeste motorul chiar daca nu folosesc heaterul. Daca era blocat pe dechis, nu-ti baga caldura. Dupa ce mergi cu masina, acul ce indica temperatura unde sta? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2015 · Report post Daca era blocat pe dechis, nu-ti baga caldura. Dupa ce mergi cu masina, acul ce indica temperatura unde sta? Dupa ce se incazeste motorul acul sta la mijloc. Nu urca mai mult. Cred ca indica 90 de grade. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2015 · Report post Salut daca ai garnitura ciupita face presiune in vas si o vomita pe la buson daca nu merge heaterul!. Daca merge heaterul si face presiune din cauza lui e pompa de recirculare de pe el , asta se poate testa simplu fara motor pornit pornesti heaterul sa faca cald si urmaresti daca face presiune pe furtune. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Mar 2015 · Report post Cand am heaterul pornit, dupa un timp, imi curge antigelul din el (insa face caldura in interior). Deci, conform observatiilor pertinente, pompa de recirculare de pe heater este defecta. Insa cateodata pierde antigelul si in timpul mersului (mi s-a intamplat pana acum de doua ori: odata pe autostrada la peste 3500 rpm, si odata in oras). Tot din heater curgea, fara ca acesta sa fi fost pornit. Termostatul l-am testat dupa descrisa de Bogdan G, si se pare ca functioneaza normal. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2015 · Report post Heaterul porneste si in timpul mersului pana se incalzeste motorul. Share this post Link to post Share on other sites