sorin

Parking heater

383 posts in this topic

Multumesc 

Cred ca tot la tine o sa ajung ,o sa sun pentru programare,as prefera daca se lucreaza simbata ,as dori si revizie ulei + filtre ,verificare stare generala ...

 

Multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Programul de lucru este de luni pana vineri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continui povestea cu Eberspacher-ul meu D5WS:

Am citit undeva ca o posibila cauza a fumului alb si a pornirilor nereusite mai poate fi si filtrul infundat de la pompa de combustibil. N-am reusit sa ajung la respectivul filtru (degetarul ala din dreptul piulitei), am renuntat impreuna cu un mecanic dupa vreo 20 de minute de incercari, este cam imposibil fara sa nu demontezi furtunele de combustibil sau chiar toata puntea spate.

EberspacherPump05_big.jpg.d8972bc377e798Eberspacherfilters_big.jpg.384f9fea9aadd

Astazi am pus testerul pe ea (mersi inca o data @blueazimut, un tip foarte de treaba) si avem:

  1. CPM-4001 Auxiliary heater Activated too long
    Pe un forum polonez am gasit unul care zicea de eroarea asta si ca s-a rezolvat schimband bujia si sita. La mine mai ramane sa schimb bujia (poate nu se mai incinge la fel de repede cum facea odata).

  2. CEM-DE18 Communication with the combustion preheater module (CPM). Signal missing
    La curatare, n-am pornit masina cu dispozitivul dat jos. O sa-i verific totusi mufa, contactele, cablajul ...

Tot astazi, i-am pus siguranta dispozitivului la loc si a pornit din prima, cu destul de mult fum alb de la pornirile precedente nereusite. A mers destul de mult, prin urmare n-ar avea o problema cu debitul de motorina. N-a mai ramas decat sa-i schimb bujia si ma asigur ca-i asamblat cum trebuie.

erori_v50.thumb.jpg.3544f19dd4d5b65c2d96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu fumul mult nu este de la bujie sau filtru . Pur și simplu vine prea multa motorina iar de aici este fumul din belșug . 

Exista o piesa mica cu găurele care omogenizează motorina dar nu o găsesc în kitul de reparație . Arata ca o sita . Știu ca se vinde separat pe Eberspacher dar nu o găsesc decât pe ebay .

http://m.ebay.com.sg/itm/181180853200?_mwBanner=1

La Volvo se vinde bujia cu tot cu atomizor cod 31455615 însă ție îți trebuie sita de mai sus .

 

Succes .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai și acum mai scoate fum ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Bogdan G said:

Pai și acum mai scoate fum ? 

 

Nu se aprinde flacara de fiecare data.
La fiecare pornire nereusita se acumuleaza motorina in incalzitor, care mai apoi este fumegata la prima pornire reusita. In momentul ala bag vecinii in ceata.
Procentul pornirilor reusite fata de cele nereusite este cam 50% / 50%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poți monitoriza pornirea ?

Vezi:

-senzorul de flacăra

-rotații ventilator

Totuși dacă era din bujie ma gândesc ca trebuia sa dea un dtc .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Bogdan G said:

Nu poți monitoriza pornirea ?

Asta o sa fac.
Cand mi se aliniaza si mie planetele, o sa fac un drum la Constanta (cea mai apropiata locatie pt. o diagnoza).

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaa. Credeam ca ai tu tester pt ca ai pus poze .

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11/12/2016 at 9:51 PM, sippppi a spus:

Salut! Am fost si eu la o diagnoza la Kecs insa nu a aparut nici o eroare pe dice, doar 3 parking senzor si atat. Interesant este ca daca masina are motorul pornit si pornesc de mana heaterul mi imi apare ca merge , si nu se opreste, ticaitul respectiv insa nu aud deloc. O sa incerc sa demontez pompa de diesel si eventual sa fac o curatare cap coada. Nu stiti pompa pentru heater e diferit fata de pompa de diesel? Se poate cumva sa am un furtun blocat sau ceva, ca in tester nu dadea nici o eroare nici la pompa nici la heater niciunde practic.

Salut!

ieri am avut cea mai buna surpriza cu masina, s-a pornit heaterul de la sime fara sa fac vreun service la ea. De atunci merge, ce am facut diferit a fost masina 2 saptamani in garaj incalzit. Cred ca era ceva murdarie sau ceva problema la alimentare. Heaturul asta la pompa de combustibil are vre-un filtru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , sunt nou pe aici si am si eu cateva intrebari. 

Mi-am cumparat de curand un volvo s60 din 2002 benzina si nu stiu daca are siroco , m-am uitat pe sub masina dar nu prea stiu unde sa caut. Este posibil sa nu am ?

Poate e disponibil numai pentru variantele diesel. 

In meniu nu am functia cu timer prezenta.

Cum schimb din unitati imperiale in unitati metrice. Acum consumul il arata in mpg. 

Acum doua zile stateam la semafor si cand sa facut verde am apasat pedela de acceleratie mai tare dar spre uimirea mea mi-a murit motorul. Precizez ca masina e hidramata si cateodata cand ma apropii de un rond sau merg mai incet si dupa aceea vreau sa demarez cateodata ezita , parca nu gaseste treapta , dar in rest e ok.

Masina este un volvo s60 , 2.0 , 5 cilindri, turbo , hidramata  varianta de uk deci cu volan pe dreapta. Poate astea sunt mai cu mot 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut , sunt nou pe aici si am si eu cateva intrebari. 

Mi-am cumparat de curand un volvo s60 din 2002 benzina si nu stiu daca are siroco , m-am uitat pe sub masina dar nu prea stiu unde sa caut. Este posibil sa nu am ?

Poate e disponibil numai pentru variantele diesel. 

In meniu nu am functia cu timer prezenta.

Cum schimb din unitati imperiale in unitati metrice. Acum consumul il arata in mpg. 

Acum doua zile stateam la semafor si cand sa facut verde am apasat pedela de acceleratie mai tare dar spre uimirea mea mi-a murit motorul. Precizez ca masina e hidramata si cateodata cand ma apropii de un rond sau merg mai incet si dupa aceea vreau sa demarez cateodata ezita , parca nu gaseste treapta , dar in rest e ok.

Masina este un volvo s60 , 2.0 , 5 cilindri, turbo , hidramata  varianta de uk deci cu volan pe dreapta. Poate astea sunt mai cu mot 

 

Masinile din Anglia nu au incalzire auxiliara.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

 

La s40-ul meu, la fel am patit si eu ca si @TitiB, scoate fum cand porneste intr-o veselie:) Spre deosebire de XC90, unde (acum) mi se pare usor sa curat heater-ul, la S40 nu am facut-o niciodata. 

 

E ceva anume de facut? Ceva sfaturi ? Daca tot il dau jos...ar trebui sa am pregatite sita/bujia, etc, care sa le schimb odata cu procedatul la curatat ?

 

Din ce am vazut, e in spatele motorului...pare complicat de scos:(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai și acum mai scoate fum ? 

 

Cred c-am rezolvat ultima problema a incalzitorului: bateria.

Avea voltaj dar n-avea amperi. După un drum de 200km seara, dimineața măsură 495a din 800 (cat scria pe baterie ca are curent de pornire) iar în medie cred ca aveam mai puțin de 400a. Respectivul care a măsurat a spus ca cel mai probabil are un element defect.

Sa ma contrazică careva care se pricepe mai bine, dar cred ca numărul ala mic de amperi nu înroșeau bujia la timp, încât sa producă flacăra la timp și din cauza asta fumega incalzitorului meu chiar și după ce i-am schimbat sita.

Nu mi-am bătut capul cu bateria pentru ca mașina pornea usor, chiar și la -18 grade.

Prima pornire de anul asta și a doua au fost cu succes, ambele cu bateria noua.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare forumisti!

Acum o saptamana am avut cea mai placuta surpriza la un service din Targu Mures, se ocupa doar cu incalzire auxiliara si sunt cunoscatori sistemului Ardic. Eu am avut un fir intrerupt de la incalzitor la pompa de motorina si din cauza asta nu s-a pornit. Am stat acolo aproape 4 ore pana cand domnul Nagy Daniel (0722503800) a rezolvat tot. Inainte de asta eu am dus si incalzitorul demontat si el a schimbat cateva piese la ea, a curatat si a facut ca noua. Recomand cu caldura, daca sunteti aproape de Targu Mures merita un drum, daca nu cred ca accepta domnul si demontat. Trebuie mentionat ca si sustinator moral si tehnic colegul nostru KECS a stat acolo cu noi cu Vida sa ne ajute la citirea codurilor de eroare, iar cu acest prilej ii multumesc inca o data.

Acum iara fluiera ardic-ul...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Daca in meniu apare parking heater inseamna ca am pe masina asa ceva? Intreb deoarece de o luna am achizitionat un V60 an 2014 si inca nu am dibuit toate chichitele. Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor, am un volvo xc70 d5 awd af 2007are151000 km ,am cumparat-o in   anul 2014 si  de atunci urmaresc postarile legate de acesta masina, acum am o problema pe care n-am reusit sa o rezolv si solicit respectos ajutor:

-incalzirea suplimentara-eberspracher artic 912d-nu mai functioneaza,la o verificare imediata am constatat ca porneste ventilatia, pompa de apa functioneaza dar dupa aprox un minut se opreste fara sa intre in functiune pompa de motorina,nu se auzea tacanitul specific.

Am demontat bara, si apoi sobita.Am demontat bucata cu bucata ansamblul, am curatat depunerile  am probat cu multimetrul bujia si am probat-o prin alimentare la baterie-este ok, am curatat lentila de la senzorul de flacara, am verificat injectorul, motorasul, elicea dispersorului-totul pare ok.

Am demontat si sonda de temperatura si termostatul de pe carcasa dar le-am verificat  vizual, cu multimetrul nu am stiut ce sa masor.Daca se pot verifica in vreun fel va rog sa-mi spuneti.

Am alimentat separat pompa de motorina, prin atingeri cu legatura la +,tacane iar pe conducta la fiecare tacanit curgea o picatura de motorina.

Am verificat si continuitatea firelor de la pompa de motorina la cupla sobitei-este ok.

Am concluzionat ca ar trebui sa mearga.Am montat totul la loc.NU merge.

Face exact la fel.

Am mers la un prieten pentru o diagnoza, va rog sa analizati valorile-mie imi par in regula, iar faptul ca pompa de motorina nu intra in lucru era cunoscut,cauza m-ar fi interesat.Va rog analizati si daca imi puteti da vreo idee mi-ar fi de mare ajutor.

Pun si niste poze ale sondei de temperatura si termostatului -sunt slabe calitativ, imi cer scuze- daca stie cineva codurile de piesa le-as cumpara , caci ma gandesc ca ar putea fi vreuna defecta si de aici nefunctionarea pompei de motorina.

Va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit acesta postare.

PB110020.JPG

PB110018.JPG

PB110019.JPG

Photo0225.jpg

Photo0224.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie facuta a diagnoza cu Vida Dice, si trebuie pornita pompa din Vida. Daca nu porneste posibil sa fie vreo defectiune in Central Preheater Module (CPM).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc d-le Kecs, Din pacate nu stiu nimic despre Vida Dice si nici nu stiu in Sibiu pe nimeni care sa utilizeze programul- Volvo este o marca destul de rara in zona .Daca cineva de pe forum ma poate indruma spre cineva din zona care poate face aceasta verificare rog contact.

KTS -ul nu este de folos? Am vazut ca diagnoza a fost facuta pe KTS 540....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru diagnoza dedicata Volvo, poti apela la colegul nostru de pe forum - volvo244. Are service-ul langa Turda. Trimite-i un mesaj privat si sunt sigur ca o sa te poata ajuta.

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este bun si KTS-ul insa doar daca poti sa faci simulari la pornirea A.H. Testerul DICE este dedicat si poti face initializari ,porniri ,etc in general pe module si poti sa iti dai seama ce si cum. 

Din print-uri vad ca pe bujie este ceva  ce nu trebuie ca si conditie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule Behu, domnule 1984, va multumesc pentru raspunsuri, apreciez si invat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sizan

  • Pasionat
  •  
  • sizan
  • Membru
  •  41
  • 207 posts
  • LocatieBrasov
  • Auto:Volvo XC90 D5
  • Fabricatie:2007
  • Auto2:Volvo S40 2.0D
  • Fabricatie2:2006

Update la problema mea ( si a lui sippppi ) cu auxiliary heater-ul:

Pus testerul, zice clar ca  :

Fuel pump - signal too low

thermostat - fault

Deci prin urmare, daca "thermostat" e defect, da eroare si de pompa. Asa ca asteptam sa vina thermostat sensorul (cod 3730414 ), si sa il schimbam, sa vedem ce iese :)

 


 

yada yada

  

 

Salutare,am facut azi o diagnoza cu un tester DELPHI  si codul de defect este 5F40 FUEL PUMP , TOO LOW SIGNAL asemanator cu ceea ce apare in postarea de mai sus.Ce parere aveti , sa fie si aceiasi rezolvare adica inlocuire termostat? 

 

Photo0230.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now