fludracula64

problema?

26 posts in this topic

SALUT,am acest sem pe care l-am postat care se aprinde pe bord si imi reduce turatia la max 3200,si orice as face nu mai urca,am fost la service si am plecat tot cum m-am dus.pate ati mai avut de aface cu asa ceva,ce sa-i mai fac,multumiri anticipate.

acest semn este marea problema.

post-685-012225700 1289449908_thumb.jpg

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

acest semn este marea problema.

ii semnul lambda probleme la catalizator

nu vede gazele la normele de poluare si se aprinde beculetul

sau catalizator infundat

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand trebuie testata sonda lambda si legaturile acesteia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele diesel nu au sonda lambda (decat astea E4/E5), pana nu vezi ce eroare ai stocata nu ai de unde sa stii ce este de făcut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sall,deci cea mai buna solutie este un tester sau cum pot afla mai exact ce trebuie facut in vederea remedierii acestei probleme.Nu ma supar daca imi spuneti care ar cele mai bune solutii.multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poți face o vizita la un service Bosch, sigur au sculele necesare pt a da verdictul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau... ca sa nu mai dai bani la Bosch, poate te ajuta cineva din aceasta comunitate care are un tester, si-o face doar din amabilitate.

Asta ar fi cea mai buna solutie !!

Edited by DragosGD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu stiu pe nimeni care sa aiba un VST dar ma rog poate o avea careva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc,sint dispus sa platesc dar sa am incredere ca este o constatare corecta,daca are cineva un tester VST,si este dispus sa ma ajute astept un raspuns..cu stima VIOREL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc,sint dispus sa platesc dar sa am incredere ca este o constatare corecta,daca are cineva un tester VST,si este dispus sa ma ajute astept un raspuns..cu stima VIOREL.

sall,nu mai sunt alte pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sall,nu mai sunt alte pareri?

ai umblat cumva la distributie?la pompa de injectie?

eu am patito asa dupa ce mia sarit "de pe punct" ,a trebuit sa dau inapoi pompa de injectie 2 dintzi la curea,inainte sau inapoi nu mai retin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai umblat cumva la distributie?la pompa de injectie?

eu am patito asa dupa ce mia sarit "de pe punct" ,a trebuit sa dau inapoi pompa de injectie 2 dintzi la curea,inainte sau inapoi nu mai retin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sall,nu m-am atins pina acum de distributie ,acum as vrea sa schimb distributia,nu am incredere ca a fost schimbata inainte sa o iau eu.

Edited by fludracula64

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai schimba distribuția pt ca nu merita sa riști atât . Chiar nu găsești pe nimeni în Ploiești sa-ți facă o diagnoza ca lumea ? Din păcate nu merita sa o iei pe bajbaite pt ca la final ajungi sa plătești mai mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal si eu am aceiasi problema dar nu imi "limiteaza "turatiile pana la 3200,ceea ce mi se intampla mie este k nu raspunde cum ar trebui, merge k si cum ar fi infundata si in 3 pistoane.si ink ceva consuma mai mult dekt ar trebui.

Aceasta scriere nu este conform regulamentului.

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal si eu am aceiasi problema dar nu imi "limiteaza "turatiile pana la 3200,ceea ce mi se intampla mie este k nu raspunde cum ar trebui, merge k si cum ar fi infundata si in 3 pistoane.si ink ceva consuma mai mult dekt ar trebui.

pt k ar trb s vrf inj in d tte leg d cons d un st u k cons m m dc ar trb kt cons? ai skmb dist rcnt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt k ar trb s vrf inj in d tte leg d cons d un st u k cons m m dc ar trb kt cons? ai skmb dist rcnt?

te mai distrezi din cand in cand citind (descifrand asa ceva ;trebuie sa luam enigma din vremea razboiului):lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ardelenilor ce va mai arde de glume, hai la subiect dacă se poate .

@fludracula64 ai incercat sa cureti si tu EGRul? Nu de alta dar se murdăresc destul de repede și trebuie curățate la un moment dat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sall,ma scuzati am lipsit, putin am facut sapaturi in legatura cu testerul,si nu am rezolvat nimic.In legatura cu EGRul,e prea stiintific nu ma pricep atit de bine la mecanica auto,ce este acesta,si cum se poate face?Sint gata sa fac si asta numai sa rezolv problema .mutumesc pentru solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie ca la mine la MiniD5 regulatorul de presiune ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime numai CR are regulator de presiune :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Ploiesti nu prea cred ca o sa gasesti un tester care sa faca treaba.Am umblat si eu tot Ploiestiul asta vara,inclusiv la Bosch si nu se baga la Volvo.Asa ca pana la urma am ajuns la Bucuresti la Bogdan si sunt multumit.

Eu acum am un tester dar nu sunt in Romania ca sa te ajut(vin deabia de Craciun :D:santa: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu merge testata masina decat cu VST, poate o merge si cu altceva dar eu nu stiu cu ce .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Ploiesti nu prea cred ca o sa gasesti un tester care sa faca treaba.Am umblat si eu tot Ploiestiul asta vara,inclusiv la Bosch si nu se baga la Volvo.Asa ca pana la urma am ajuns la Bucuresti la Bogdan si sunt multumit.

Eu acum am un tester dar nu sunt in Romania ca sa te ajut(vin deabia de Craciun :D:santa: ).

multumesc sper sa nu am atita ghinion,dar daca nu o sa fac nimic pina atunci ,poate o sa ne intilnim atunci la un sorici si restul si o rezolvam atunci..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este mai simplu sa mergi pana la Volvo în Otopeni, nu costa o avere și afli 100% ce eroare are mașina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now