VOVLO 850

Consum Volvo 850 T5

142 posts in this topic

Un motor nu are voie sa faca asa ceva ... Alex si tu ai dat masina in limitare si nu numai odata ;)

Am "Logan Clubul" vis a vis de mine :lol: ce fac aia la Logane .... si merg de n-au nicio treaba . A avut ea ceva pe acolo , pierdere de presiune la ulei , un sorb infundat , oring sorb dus .

Foarte adevarat, am dus-o si eu in limitare, dar mai mult de "tam-tam-tam" (de 3 ori taiata injectia) n-am facut niciodata ca mi-e mila de ea... Cum naiba sa ai inima sa tii un motor la maxim aproape un minut ?! How heartless can you be ?! :sad2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piese de motor 2.0 T5 am eu daca o sa ai nevoie (pistoane ,biele ,arbore ). :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a topit cuzinetul pe vibrochen.( la pistonul nr.2 )..si acum incerc sa indepartez materialul cuzinetului de vibrochen sa vad daca a mancat din vibrochen.

am comandat preventiv cuzinetii la AlPadrino ..si maine sper sa am norocul sa-i pun fara sa schimb vibrochenul 

Sigur a fost o problema de ungere.. sorbul era cam infundat..simeringurile erau varza :) 

va anunt mai pe seara ce s-a intamplat !

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte adevarat, am dus-o si eu in limitare, dar mai mult de "tam-tam-tam" (de 3 ori taiata injectia) n-am facut niciodata ca mi-e mila de ea... Cum naiba sa ai inima sa tii un motor la maxim aproape un minut ?! How heartless can you be ?! :sad2:

Ca a tinut-o un minut nu stiu ... dar oricum nu avea voie . Sorb infundat ceva ... deh ca la toate .

@ Volvo 850 . Poate ai noroc sa scapi doar cu cuzinetii . Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

da..greseala e a mea..

Se pare ca sunt cuzineti de biela ... si cola c peste pupza...astazi cand mergeam cu ea foarte calm a inecput sa mai arda ceva pe la motor.. compresorul de AC .. :( are cineva de vanzare ?!

ma ajuta cineva sa schimb cuzinetii ?! :(

Mai întâi verfică de unde vine zgomotul mai exact :dinspre baia de ulei sau mai sus spre blocul motor ,caci se poate să fie si un piston gripat :excl:

Se pare că si uleiul nu a fost prea bun.

Şi nu mai turati motorul niciodata la max. pe loc ,nici măcar 1 min.

Iar turbina nu se blochează asa dintr-o dată ,mai repede se astupă catalizatorul 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da..am reusit sa scot cuprul de la cuzinet de pe vibrochen..si am scapat de o cheltuiala ..:)

Maine imi vin cuzinetii..si o sa vad daca se mai aude.. se pare ca si uleiul ELF COMPETITION ST 10W40 4L si faptul ca erau terminte oringurile.. au determinat lipsa de ungere.. maine o sa pun Motul 300V Power Racing 5w30 si schimb filtrul.. mai pun si la primul drum un metabond.. ptr motor..si dumnezeu cu mila pana-n primavara.

Daca e oka..ne vedem joi seara la Polivalenta ..

O seara placuta si pufoasa la toti !

Share this post


Link to post
Share on other sites

da..am reusit sa scot cuprul de la cuzinet de pe vibrochen..si am scapat de o cheltuiala ..:)

Maine imi vin cuzinetii..si o sa vad daca se mai aude.. se pare ca si uleiul ELF COMPETITION ST 10W40 4L si faptul ca erau terminte oringurile.. au determinat lipsa de ungere.. maine o sa pun Motul 300V Power Racing 5w30 si schimb filtrul.. mai pun si la primul drum un metabond.. ptr motor..si dumnezeu cu mila pana-n primavara.

Daca e oka..ne vedem joi seara la Polivalenta ..

O seara placuta si pufoasa la toti !

Sfatul meu este să măsori ovalitatea vibrochenului cu un micrometru ,ca să nu munceşti degeaba 8)

Dacă ovalitatea este mai mare de 2 sutimi trebuie să rectifici vibrochenul ,altfel arunci cu banii aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu " ELF 10W40" turezi un motor turbo la blana si vrei să mai si reziste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu a stiut omul ce a avut in motor pana sa o ''turbeze' :D

Succes in readucerea la viata a ''fiarei''!

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina este ok..se misca..dar tot 20 litri la suta de km papa in oras .. o sa vad eu incet de la ce poate fi..daca MAF-ul meu e ok..

Marea mea intrebare : Ambreiajul de pe masina mea VOLVO 850 2.0 20V Turbo 155KW tip motor B5204T mai exista si pe o alta masina ?!

Am gasit un kit de ambreiaj pe ebay.. dar e alt motor Asi nu stiu care-s compatibilitatile..avand in vedere ca e o suma considerabila ..

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310223172626&ssPageName=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123

Multumesc pentru ajutorul pe care mi-l veti acorda :) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge pe masina ta dar nu ai ce face cu el. Este pentru masini cu putere foarte mare si numai pentru curse/drag . Pentru o masina de zi cu zi discul de ambreiaj fara arcuri pe o volanta singlemass o sa-ti faca viata amara rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru sfat...

problema mai vece cu vibrochenul s-a intors :).. la peste 3000 de ture...se aude un tzacanit ... mult mai slab decat inainte..dar se aude.... ca urmare.. inevitabil..ori tre sa-mi rectific vibrochenul ori trebuie sa-l schimb...

ca urmare... inteleg ca trebuie sa-mi dau motorul jos :(( si in urma schimbarii vibrochenului .. obligat..tre sa segmentez si motorul..si eventual si obligat sa schimb si toate garniturile / oringurile...

stiu ca era pe partsforvolvo.com un kit cu toate garniturile...dar nu stiu exact care mi se potreveste..la fel si cu segmentii.. si as aprecia enorm daca mi-ati indica ce ar trebui sa comand..

o alta interbare care ma macina...eu am tipul de computer cu led..care-mi arata ce erori am..pot conecta acolo vreo interfata sa-mi arate in mers ce se intampla ?!..

multumesc ptr atentia acordata pe aceasta perioada de criza acuta :) !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda. Nasol cu arborele. Si eu am patit-o la 2 motoare turbo de Peugeot si s-a ovalizat la pistonul de langa volanta. Se poate rectifica dar alti cuzineti (care se gasesc mai greu) si in plus cine mai garanteaza ca treaba iese ca la carte!

Arbore de 2.0T5 in stare perfecta am eu (123.000) si te-as ajuta cu mare placere cu toate ca am o retinere la a vinde astfel de piese (mi-e frica sa nu patesc si eu o astfel de "minune" si atunci sa umblu disperat dupa piese) ,dar acum trebuie sa strang niste banuti pentru alte chestii.

Setul de garnituri are codul PFV904362 , este al 2-lea din lista

850 Series 94' up to 97' (Engines B5234FT,T,T5) Head Set (see application)

Ti-ar mai trebui si o garnitura la pompa de ulei si semeringul de pe arbore dinspre cutia de viteze (e bine sa-l schimbi daca tot umbli acolo). Garnitura pentru pompa nu stiu de unde o poti lua (poate te poate ajuta Alex... alias Midnight C. ... el vinde piese OEM Volvo) dar semeringul tot de pe PFVolvo ( cod PFV904451 850 Series, Rear Crankshaft Oil Seal ) si un silicon bun pentru baia de ulei si cam asta ar fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

o alta interbare care ma macina...eu am tipul de computer cu led..care-mi arata ce erori am..pot conecta acolo vreo interfata sa-mi arate in mers ce se intampla ?!..

multumesc ptr atentia acordata pe aceasta perioada de criza acuta :) !!!

Volvo Scan Tool ! :D

Daca il gasesti... si mie imi trebuie. :)

Cred ca au la Primus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare la voi...am gasit o poza pe net..si spuneti-mi si mie incotro se duc cablurile (de unde catre cine :) ? ) pe care le-am insemnat pe poza ... plss :)

ca eu am impresia ca la mine este inversat ceva..si de aceea e consumul ala imens ...

sunt curios..despre intercoolerul asta este vb. Marian ?

FMIC http://www.nolimitmotorsport.com/prod/053-1005

post-1680-064233400 1291235849_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

-furtunul cu sageata rosie e returul de vacuum al regulatorului de presiune (il gasesti sub rampa)

-furtunul cu sageata galbena este conectat la o valva de sens al sistemului de recirculare gaze si intra in "arborele" de vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,ala e intercoolerul !

Asa am si eu montat ,aceleasi dimensiuni cu traseu de 51 mm de la turbina la intercooler si 63 dupa IC spre admisie. Mult mai bine se raceste aerul iar flow-ul e incomparabil mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot prietenul lui Petrom am ramas.. 20l/suta atata -i place ei.. iz shucarit tare de tot... e ca si cum merg cu taxiul zilnic..

Dati si mie un link cu un kit de reparare turbina..sa fie si ala..sa fac o revizie si la tubina.. Poate maine seara cand vin.. o sa ascultati un pic vibratiile de pe la 1500 de ture.. ca eu cred ca e bolnav motoru..sau unrulment.. ca prea face urat !

:( sera buna va doresc la toti carora le merge masina cum trebuie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca ai sonda lamba universala .. cam tot este posibil .

Cat despre bataie ... o auzim maine seara !

O seara placuta tuturor !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dati si mie un link cu un kit de reparare turbina"

Eu de aici am luat kit-ul, nu gasesti mai ieftin:

http://cgi.ebay.co.uk/Turbo-Rebuild-Kit-TD04-TD04L-TD04HL-VOLVO-850-3000GT-/120601978512?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c14702690

Nu mai fi suparat si bucura-te de masinutza, asa cum e ea. O rezolvi tu, incet-incet. Spranta (Vali) ce sa mai zica, abia si-a luat masina si a schimbat un motor + 2 vibrochene+ munca titanica a unora - se stiu ei cine - masinuta stind "pe bara" aproape 2 luni jumatate....si tot a rezolvat-o.

Bafta si nu dispera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau Original Mitsubishi, dar costa putin mai mult, adica $100 cu tot cu posta catre Romania. (nu stiu cum este cu vama pachetelor din USA)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot uit prin vadis si nu-mi dau seama ce PN are . Mai ai sonda veche ? ca sa iei PN de pe ea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor,

Dupa micul accident de revelion..azi mi-am ansamblat masina..( am avut lovita arip[a si bara..care au fost furnizate de criss , cu okazia asta sarumana nenea Criss ), maine promit ca pun poze..cu schimbarea la fatza :) ..

Am schimbat acum la ea urmatoarele ( sperrr maine cand ies cu ea..sa consume normal....SPERR ) : am pus sonda lamba originala , am pus debitmetru nou, am schimbat oil trapu nou de pe fgproton, schimbat capac delcou si fise + bujii, am schimbat ulei + filtru ..puseseram motul 5w30 power arcing..acum am pus mobil 1 10w60 extended life ..., cum am spart farul..mi-am instalat..cele de la dectane https://www.dectane....-halo-rims.html , arata intr-un mare fel. xenon pe scurta si pe lunga ;) + pleopaele de pe ebay si grila fata ..si discuri fata + spate + discuri sport EBC Turbogroove si placute frana redstuff..

Acum . marea mea problema : ambreiajul imi tine f.sus.. cum imi pot da eu seama daca ambreiajul meu e ok sau nu ?! daca trag frana de mana si incep sa dau drumu la ambreiaj dupa ce o bag in viteza 1, cand iau piciorul de pe ambreiaj , incet, se opreste motorul, deci nu patineaza..dar imi tine f. sus ?! so.. help me cu un sfat...

Unul din sfaturi ar fi sa citesti regulamentul.

Edited by Danyx
Incalcarea regulamentului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-am spus ca e pe duca ... si sfatul meu este sa-l schimbi si iti zic sigur ca este uzat soarele de pe placa si iti forteaza in vilbrochen ... Iti zic ca am trecut deja prin astea .

Cu placa si discul care le avea masina cand am luat-o era pedala ca la tine .

Cu disc si placa noua .. este la fel ca pedala de acceleratie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now