VOVLO 850

Consum Volvo 850 T5

142 posts in this topic

Fiind vorba de consumul la un T5 (850 sau S70 =2319cmc),pe unde se situeaza consumul aproximativ in oras pt. un motor intretinut bine.Trecind peste faptul ca este T5 :smile: , merita efortul achizitionarii unui exemplar de peste 300mii km si un buget ipotetic si total(reparatii ,inlocuiri ,etc ), alocabil de 3000e? ( S70)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu motor cind era in parametri undeva intre 11% si 13%

Asta se intimpla in giurgiu care nu are atitea semafoare si atita aglomeratie cum are bucurestiul

Imi lua 13 cund ma apucam de vreun treiar sau opel bertone intre 2 semafoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curios sunt si eu de aceste consumuri.... Ma poate ajuta cineva?

Cam cat este consumul la un t5 de 2.0 cu aproximativ 155 mii km parcursi? Din ce am citi aici m-am cam speriat, consumuri in jur de 15- 17 la suta de km sunt cam ingrijoratoare tinand cont ca sunt inca student si la 21 ani neimpliniti nu imi permit.... De renuntat nu pot renunta la masina dar ma sperie deoarece masina a fost si un pic manevrata la motor, o poveste cam lunga ce sare din topic, ce ma intereseaza pe mine este cam cat consuma un t5 de 2.0 in conditii normale la 155mii km reali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

un t5 de doua tone cmc la un trafic urban duce pe la 9.5-10.7 si 6.7- 7.9 extraurban la o viteza de ~ 120 km/h

este vorba de un break de 2000 cmc care are mult mai multi km decit a ta.

este masina unui prieten si se poate proba acest consum .

depinde de ''greutatea pantofului'',dar si de problemele pe care le ai ptr a scoate un consum optim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot break e si a mea, problemele sunt urmatoarele:

Masina a fost un pic modificata in sensul ca i s-a scos toba finala, filtru de aer sport in carcasa originala, rocitor de benzina si presiune marita in turbina, atat stiu eu despre modificari. Problema e ca italienii maresc presiunea in turbina dand o gaura in carcasa wastegate-ului, cu timpul acea gaura sa marit pana a distrus turbina, masina a fost dusa la un service volvo din roma si s-a inlocuit turbina, apoi proprietarul (nu cel care a modificat masina) a dat jos si filtrul si racitorul de benzina, toba nu a mai montat-o, dar el crede ca a mai fost si o remapare deoarece uneori la semafor ii mai da un fum alb pe evacuare, dupa 2-3 pedale pe loc isi revine...

Inca nu mi-a fost livrata sa vad ce este in neregula dar vroiam sa stiu consumul, am mers cu 210 pe autostrada cu ea, nu dadea semne de oboseala, mi-a povestit ca atunci cand era modificata, la 230 daca fortai pedala masina zvacnea dar lui ia fost frica sa mearga mai tare, tot el mi-a spus (ceea ce mi-e cam greu sa cred) ca pana intr-a 4 s-a tinut bot in bot cu un porsche, nu stiu exact ce model...

Cam atat, am cam deviat de la topic, astept sa o primesc si vad ce are, oricum ii pon totul la loc pe motor, inclusiv racitorul de benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Faza cu porsche-ul e foarte discutabila, in fine.

2) In Bucuresti nu o sa-ti scada consumul, orice ai face sub 12. Afara, depinde cum o calci, insa o sa-ti vina cam des acest imbold. Cu a 5-a, la 120 iti va lua 8-9. Dar ce T5 e ala care merge constant cu...120 ?? Sa fim seriosi.

4) Mi-a placut "metoda" italienilor de a da o gaura in wastegate (care apoi se mareste cu timpul !!). Nu puteau doar sa scoata furtunul de vacuum al wastegate-ului si gata ? Sau sa scurteze tija ce comanda wastegate-ul cu citeva spire, pentru un boost marit ? Sau modificau arcul de la dumpValve ?... Foarte tare metoda aia cu gaura :smile: Si vorbesc despre o natie care stie cu ce se maninca un Ferrari, un Lamborghini...

3) La 230 sa simti ca zvicneste atunci cind o calci, trebuie sa ai cel putin 1,2 bari in ceasul de boost + remapare. O turbina mare nu mai zvicneste asa tare ca una mica, dar se infige mai tare la acceleratie. Remapare, pompa benzina marita, injectoare mai mari, alte biele, turbina 19t, intercooler, Cold Air Intake, evacuare freeflow, suspensii sport, bari rigidizare, bla bla....Abia atunci incepe distractia. Si apoi,poate nu mai vrei sa stii...consumul ?

P.s. Sa-mi spui ce simti cu adevarat atunci cind mergi cu racitorul de benzina si ce simti fara el.

Bafta si tine-ne la curent. Daca iti place T5-ul, ia-l si gata.O sa te distrezi - doar daca nu mergi toata ziua cu ochii pe ceasul de benzina. Daca vrei consum, ia-ti un D5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are suspensia sport si bara de rigidizare pe fata model din acela rosu cum e pe masina de la ipd, iar despre presiune mi s-a zis ca atunci cand era marita, acel indicator de boost din bord trecea de capatul marcajului cu alb iar acum abia daca intra pe el, adica sta mai mult pe la primul sfert din marcaj... Nici eu nu cred ca o voi tine sa merg la consum, abia astept sa o primesc, plus ca acum 2 luni i s-a facut un fel de revizie de s-au bagat in jur de 1500 euro in anvelope si alte articulatii pe dedesupt...

Despre racitor, la o calibra cu motor 2.0 sfi s-a cam observa diferenta, sa vad cum va fi la t5.

Despre modificat presiunea in turbo tot cu scurtarea tijei stiam si eu ca se face, la fel de stupefiat am ramas cand am auzit ca omul avea o gaura in wastegate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo S70 T5 is a front wheel drive (FWD), 4-door sedan/saloon with 5 seats. This model has been manufactured for the first time in 1997. The automobile has the following measurements: width - 1760.00 mm, length - 4721.00 mm, height - 1404.00 mm. In addition, the lengths of the rear and front track of this model are 1468.00 mm and 1520.00 mm respectively and its wheelbase is 2663.00 mm. 1401 kg is the curb weight. Volvo S70 T5 has a turbocharged engine with engine displacement of 2319 cc, 5 cylinders with 4 valves per cylinder and double overhead camshaft (DOHC). It is mounted in the front of the vehicle and its alignment is transverse. Its cylinders are inline-arranged. The length of the piston stroke is 90.00 mm and the diameter of the cylinders is 81.00 mm . The compression ratio of the pistons is 8.50:1. The maximum torque generated by the engine is 329 Nm at 2400-5400 rpm and its maximum torque is 176 kW / 240 ps at 5100 rpm. The fuel system of this model is multi-point fuel injection (MPFI). A wet sump oiling system of the engine is used for lubricating its parts. The vehicle can accelerate from 0 to 100 km/h for 7.00 s. The Volvo S70 T5 has a manual 5-speed transmission. The urban fuel consumption of this automobile is 16.24 l/100 km, the extra urban fuel consumption is 8.15 l/100 km and the combined is 11.19 l/100 km. The capacity of the fuel tank is 70.00 l. The vehicle's steering box is power assisted rack and pinion type. The number of lock-to-lock wheel turns is 3.2. The front tyres are 205/50 R 16. The size/type of tyres in the rear is 205/50 R 16. The front brakes have with ventilated disks. The rear brake system includes disks, servo assistance, anti-lock braking system (ABS).

Astea sunt datele reale despre S70T5 si este foarte adevarat. Eu am S70T5 cu motor de 2319 cm3 si cateva modificari . In IASI mers linistit minim 15l/100 km pe computerul de bord. In exterior maxim 100 km/h 8,2l/100 km . Media undeva pe la 11 l/100 km. Abureli gen 10-11 urban .......povesti pentru copii mici.

In cartea tehnica a masinii (originala in suedeza) specifica doar media . Pentru motorul B5204T3 11,1L/100 km iar pentru B5234T3 11,2L/100 km.

Masina mea la origine a fost cu motorul B5204T3 166kW /226 Cp si consuma in general 8/11/14,5 . Am reusit un remarcabil 7L/100 km de la TG. NEAMT spre IASI mers ffff linistit .

Daca ai talpa mai groasa poti scoate si 20 in oras.

In rest f. multa distractie cu aceasta masina iar motorul are un potential fantastic daca este modificat corespunzator.

BAFTA TUTUROR!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu multumirile de rigoare dl.Marian :smile: am instalat astazi si blow-off-ul si ceasul de presiune turbo.

- saptamana viitoare trebuie sa soseasca pompa de benzina si regulatorul de presiune din rampa.

O sa va tin la curent cu ce modificari mai apar la masina mea verde :smile: !

Referitor la consum ... nu cred ca mai conteaza ... poate sa consume acum cat vrea !! ( ~ 20 )

post-1680-0-77703200-1335442241_thumb.jp

post-1680-0-53300800-1335442247_thumb.jp

post-1680-0-30159500-1335442254_thumb.jp

post-1680-0-72328700-1335442275_thumb.jp

post-1680-0-40645500-1335442282_thumb.jp

post-1680-0-90047000-1335442288_thumb.jp

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine. :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ele vin la pachet cu eleronul ? Ca-mi iau si eu vreo ...6 eleroane atunci :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eleronul ca eleronul... dar verde cu roz?

In fine... e decizia ta si probabil am vazut si mai rau pe undeva... nu imi amintesc acum unde. :D

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

schimbat luminile din bord si clima ... sper sa va placa !!!

( apropo, am de vanzare kit complet amortizoare KYB EXCEL-G fata si KYB Premium spate ( 800 RON tot kitul ) , am rulat cu ele 1000km, acum tocmai mi-am achizitionat un set de amortizoare Bilstein B6 )

post-1680-0-69220300-1349766796_thumb.jp

post-1680-0-38549000-1349766801_thumb.jp

post-1680-0-13022900-1349766807_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei interesati mai am urmatoarele piese :

- Radiator apa + Intercooler + ventilator motor ok

- debitmetru aer nou ( HÜCO - 138363 - senzor debit aer ) - 230 RON

- RAMPA INJECTIE + injectoare ok

- pompa benzina ( 2 bucati, ambele ok )

- senzor axa cu came ok

- senzor vibrochen ok

- amortizoare ( 199 ron / buc ) superok

- galerie evacuare ok

- senzor clapet acceleratie ok

- carcasa filtru aer ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

seara buna tuturor,

dupa ce am stat cu masina pe dreapta 2 saptamani pentru ca nu mai pornea , si culmea nu pricepeam de ce... ( in urma schimbarii cutiei de viteze , la care vechea nu-mi mai intra intr-a-doua ) mi-am luat inima-ni dinti si am zis ca e calculatorul .

Cum se manifesta masina mea : puneam contactul, porneau automat ventilatoarele motor + AC , masina decedata, search on Google,...nimic, am telefonat la Criss din Giurgiu, mi-a trimis un calculator de 2.3 T5, pus pe masina , dadea sa proneasca si atat,..eram foarte suparat, in cele din urma am comandat alta memorie ( dupa seria vechiului calculator al meu, seria procesorului ) sa o montez pe noul calculator de la Criss ( http://www.ebay.co.u...E:X:AAQ:GB:1123 ) .

Dupa 1 saptamana imi ajunge ( vechiul chip de pe ECU are 32 de pini, cel nou are 28, vezi atasament ) , il pun prima oara in soclul de pe ECU-ul meu, nimic, acelasi simptom, pun soclu pe noul calculator de la Criss, masina porneste la sfert si sunt foarte fericit.

Volvo-ul , cu noul chip fuge ca nebunul, sper sa am timp sa-i montez acum in iarna si noua pompa de benzina Walbro + regulatorul de presiune din rampa + 19T-ul.

Chiar sunt mandru ca am un Volvo 850 T5 ! ( e ca-n viata, nu ai cum sa te bucuri de o femeie frumoasa fara sa investesti impotriva vointei tale :smile:) )

post-1680-0-02199600-1354139950_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, sa inteleg, motorul tau de 2,0 merge acum cu un ECU de 2,3 si aceasta memorie ?

Hmmm, ciudat - ECU-ul de 2.0T se pupa cu ECU-ul de 2.3 la pini ?! Eu am probat unul acum 2 ani si nici macar nu a vrut sa porneasca.

Oricum, sa te bucuri muuuult de masina !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si felicitari pentru masina!Poate ECU-ul incercat de Florin avea si imobilizer???Apropo am si eu unul care "da sa porneasca si atat".Oare as putea gasi si eu un chip care sa optimizeze consumul pentru 2.0 10 valve aspirat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

dar ce consum ai acum ?!

(Ptr. Matrix : la t5-ul meu din 94 nu am immobilizer in ECU si cred ca de aceea a mers, la pini sunt identice calculatoarele )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!La 100 Kmh consumul instant 7.3-7.6.Nu reusesc nicicum sa scad sub 7.2 %.Mult zic eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!La 100 Kmh consumul instant 7.3-7.6.Nu reusesc nicicum sa scad sub 7.2 %.Mult zic eu...

Mult???

La motor de 2.5 mie nu imi pare deloc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 2.5 nici mie nu mi se pare mult,dar al meu e 2.0 aspirat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, sa inteleg, motorul tau de 2,0 merge acum cu un ECU de 2,3 si aceasta memorie ?

Hmmm, ciudat - ECU-ul de 2.0T se pupa cu ECU-ul de 2.3 la pini ?! Eu am probat unul acum 2 ani si nici macar nu a vrut sa porneasca.

Oricum, sa te bucuri muuuult de masina !!!

Salut! Are motor de 2.3 !! (Interne de S60T5)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, din saracul 850 va ramine decit tabla, ca in rest se schimba tot...Ii punem un motor de focus rs/porsche/etc si alte alea si gata, avem racheta.

Aici se intreaba de consumul REAL al unui 850 autentic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now