VOVLO 850

Consum Volvo 850 T5

142 posts in this topic

Ultimul consum la drum lung,viteza medie 63 km a fost de 9.8 pe bord si 10.9 consum real la pompa.(pe GPL)

Asta dupa ce am schimbat bujii,fise,MAF,lamda,etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Multi Ani si un An Nou Fericit !

Si sa traiasca si un calduros La Multi Ani pentru toti cu numele de Ion, Ionut, ... !

acum al meu consuma la 80 km/h 6.6l, 100km/h 8l, 140km/h 11l, restul nu mai conteaza :smile: !!! ( acum iarna, in oras, la un stil de condus, nu lenes, am un consum de 18l, nu pot sa merg incet sincer )

In continuare, pentru cine doreste piese de Volvo 850 sunt donator. ( mai putin elemente de caroserie )

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, cat pe oras? 18? :confused2: la tine e 2.0 20V de 143 cai? Sau e T5-ul? Mie iarna trecuta nu mi-a sarit mai mult de 14L la un stil sportiv de condus o zi intreaga. Iarna asta nu stiu cat, caci nu am umblat cu Volvo de vreo luna si ceva, sta cuminte la parcare iar eu toata ziua imi misc fundul cu Fiat-ul (7L/100km :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

in talon este 2.0 210cp, T5, in realitate este 2.3 turbo..T5R :smile: stage 3

Pentru cei interesati de reconditionarea turbosuflantelor va pot ajuta cu cea mai mare placere si preturi decente !

turbo.jpg

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si La Multi Ani !!!

Am si eu nevoie de pozitia 8 din poza

Sorry dar ce treaba are asta cu topicul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot nu am vazut un raspuns concret (ma rog, nici n-am cautat prea mult), raspund eu. Cu motorul ok, sonda lambda OEM noua, MAF OEM care nu stiu cat timp are de cand e pe masina si fara pierderi de vaccum, la calm in oras in jur de 13 daca nu-i dai de lucru prea mult. Daca vrei sa iti cante turbina non-stop, ai medie 27,4% (testat la pompa). La drum este cam 8% la 100 km/h, 9 si umpic la 130 km/h. Sper ca nu v-am speriat. ;D

2.0T

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in afara de oras,unde la mine mai pui 3%, consumul in afara la vitezele alea e comparabil. Nu e T5 de 2.0 ci 2.5T...

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de 2.5 tot la 2500 de ture tine suta intr-a cincea? Daca da, probabil s-o chinui mai putin decat frate-su mai mic. Ambele au de tras ceva tabla dupa ele. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca mai jos, ca am 4 trepte luuuuuuuuuuuuungi la cutia automata, si daca o tin in kickdown, pe a 4-a o schimba abia la 200km/h ;D

Ma uit la primul drum in afara si iti zic :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mers bara la bara o automata este pur si simplu mana cereasca, dar in rest prefer 3 pedale. Cred ca de aici si consumul ala mai mare cu 3% in oras la S.

Ma rog, este acelasi gen de discutie ca intre benzina sau diesel, turbo sau aspirat. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, greu cu 850-ul , ne pregatim de restaurare si lucram intr-una . Am atasat ceva poze, sper sa va placa !!

Turbo nou cu fluturas de la ARD, furtune noi, segmentat, orige garnitura, cuzinet , oring schimbat.

Distributie plus intinzatoare + role noi, ulei Motul 300V 15W50 ... si furtune intercoolere siliconate, ca sa fie top !!!

O sa fie gata de vanzare in maxim o luna!!!

Revin cu pozele cand e pus pe masina si cu video la prima pornire !!

Cu stima

post-1680-0-81493900-1413816244_thumb.jp

post-1680-0-95212000-1413816256_thumb.jp

post-1680-0-93128200-1413816271_thumb.jp

post-1680-0-04726000-1413816285_thumb.jp

post-1680-0-31642800-1413816295_thumb.jp

post-1680-0-01873900-1413816313_thumb.jp

post-1680-0-57199600-1413816324_thumb.jp

post-1680-0-92442400-1413816335_thumb.jp

post-1680-0-39971300-1413816347_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate 15w-ul ala urgent din motor si pune MAXIM 10w ca o sa faca noul posesor turbina de la zero

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima poza vad un exhaust manifold Japan, de pe S60. S-a mulat "la fix" cu prinderea de pe bloc a 2.0-ului ?

Ce turbina ai acum - 19T cu foaia compresorului de la ARD CU 11 lame ?

Bafta si rabdare la restaurare !

Si fa cum spune si Alex mai sus - ca eu nu am mai apucat :smile:

Si mai ales - uita de Motul la 850. Il papa ca pe lapte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima poza vad un exhaust manifold Japan, de pe S60. S-a mulat "la fix" cu prinderea de pe bloc a 2.0-ului ?

Ce turbina ai acum - 19T cu foaia compresorului de la ARD CU 11 lame ?

Bafta si rabdare la restaurare !

Si fa cum spune si Alex mai sus - ca eu nu am mai apucat :smile:

Si mai ales - uita de Motul la 850. Il papa ca pe lapte.

Da galeria a mers perfect, turbo e cea de pe s60 si cu fluturasul de la ARD , turbina facuta de noi AVD Turbo din Bucuresti , referitor la ulei sunt putin sceptic si cred ca in rodaj o sa folosesc un 5W50 si ma mai documentez intre timp !! Va multumesc ptr sfatul referitor la ulei !!!

PS : Daca aveti nevoie de reconditionat orice turbo va pot ajuta la preturi decente si garantie 12 luni .

post-1680-0-10968500-1413824892_thumb.jp

Edited by VOVLO 850

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te bucuri de ea !!!! Sa pui si un film cu boost maxim, turometru si....viteza, bineinteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now