Posted 15 Nov 2007 · Report post Dupa ce am detinut cateva autoturisme Volvo, si inca mai detin cateva din ele personal am tras urmatoarea concluzie. Dupa ce a cumparat Ford firma Volvo masinile nu mai sunt calitative. Volvo nu mai e ce a fost. cei care o cumpara amagiti de imaginea Volvo din trecut se inseala. V40 cred ca a fost ultima masina rezistenta. Noul S40 pe care il detin nu mai e Volvo, toate scartaie pe el, plin de plasticuri de proasta calitate si multe alte probleme. uneori am impresia ca am dat pret de Volvo pe un Logan.Astept parerile voastre sincere, a celor care detin volvo-uri nu a celor de la reprezentanta Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Nu-s de la "reprezentanta" . Ford detine acelasi numar de actiuni ca si Volvo iar in urma vanzarii a 50% din actiuni Volvo si-a pastrat Brandul! E doar o chestie comerciala, nu are legatura cu masina in sine. Eu pot sa-ti spun ca la banii care i-am dat eu pe masina, nu gaseam ceva mai bun. Am cumparat-o cu 13.000E, aveam de ales intre Passat, Skoda Octavia 2 si un A6 hidramat. Crede-ma ca e net superioara Volvo. Da, ai dreptate, plasticurile din interior sunt de rahat dar asta este dintr-un motiv foarte bun. Sunt Prietenii cu Mediul, si au ales varianta cu substante chimice cat mai putine! Sa nu crezi ca e o "poezie" asta, Suedia, Olanda...se confrunta cu probleme mari de mediu din cauza topirii ghetarilor Nordici. Eu chiar sunt Pro Salvarea Planetei si din cauza asta apreciez eforturile oricarui constructor de masini care face ceva in sensul asta. Si chiar sunt sunt impresionat ca pot participa si eu cumparand o masina Prietena cu Mediul. Urmatoarea mea masina o sa fie electrica, daca ajuta Dumnezeu.... In concluzie eu cred ca nu are nici o legatura cu faptul ca au actiuniile impartite cu FORD, politica e aceeasi noi poate privim altfel.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Volvo si-a pierdut foarte mult din calitate, cred ca oricine a detinut Volvo in trecut a ajuns la aceasta concluzie in cazul noilor modele. In ceea ce priveste mediul poate ai dreptate dar asta nu inseamna ca din cauza mediului plasticurile nu au mai fost fixate ca si inainte. Daca faci un test intre un V40 cu 200.000km la bord si un S40 modelul nou cu 50.000Km la bord ai sa fii surprins cat de zgomotos e noul S40 (nu la motor ma refer, asta e alta treaba). Dupa 50.000Km ar trebuii sa schimb asa:- butoanele de pe bord (volum, clima etc) care se decojesc- la manere plasticul de degreadeaza- Contactul usa sofer (problema de serie)- senzorul de la climatronit- turbosuflanta in curand (parerea mea)- motorasul de la pompa se spalat parbrizul- sinele de la scaunsi alte cateva chestiila o masina care a fost ingrijitadeci? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Mda, chestia cu electronica e cam de neacceptat. Pe bordul meu scrie Made in Taiwan. Dar alte probleme majore nu am avut cu ea. Eu am vopsit o parte din plasticuri la o firma serioasa si arata ca noi ( o parte din ele pe care am facut teste). Dar eu am mai avut inainte de masina asta Volvo si chiar nu pot sa spun ca era mai buna. Clima era praf la ea, ploua in ea, plasticuri? pai era rupt din bord... Comparativ cu vechiul meu 740 Gl mie astea noi mi se par mai reusite.... Dar e o parere personala pe care nu intentionez sa o impun. Iar daca ma urc din S60-ul meu in Passat sau Audi mi se pare ca alea suna CA UN TRACTOR. Iti spun sincer ca e mult mai silentioasa si confortabila. Taica-meu are Vw si eu nu prea vad grad de comparatie intre ele...... A avut o multime de mici defecte, acuma i s-a defectat ceva cremaliera de la clima ...ciiraie ca dracu`. Eu nu am sesizat la S60 asa ceva....La nici unul. Si SH sunt c-am la acelasi pret! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Daca e sa compar recunosc ca S60 -ul nu e a sa de zgomotos ca noul S40, atat la motor cat si la plasticaraie, chiar de e conceptie mai veche e mai reusit poate chiar acesta este raspunsul, data cand a fost conceput:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Confirm chestia cu masinile mai noi si mai proaste chiar dintr-un dialog cu Godfather, care are un ... V40, si care a zis clar ca nu vrea sa-si ia alta pt. ca asta e foarte solida si fara probleme. Cat despre calitate... in lume s-au fabricat 1.000.000 de S40+V40 din 1996 pana in 2004, iar VW scoate 2 milioane de masini pe trimestru. Cred ca si asta ar trebui sa spuna ceva... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Parerile sunt impartite.... Eu nu as schimba S60-ul cu altceva.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Adevarul e ca partile electronice la masini sunt din ce in ce mai putin fiabile pe masura ce devin mai complexe. Dar asta e o problema comuna multor marci de masini. In primavara cand incercam sa ma hotarasc ce sa-mi iau in zona 12000-15000 euro am vazut cu surprindere citind pe forumuri cate probleme tehnice exista la o multime de marci: Peugeot, Mercedes, WW. Tot cu aceiasi surprindere am vazut ca in multe clasamente europene si americane primele 3-5 locuri la fiabiitate sunt japonezele in frunte cu Toyota.Dar.....cu toate astea mie Volvo mi s-a lipit de suflet. Nu e nici mai rea nici mai buna decat restul plutonului la capitolul fiabilitate dar la cum ma simt in ea e o incantare si de fapt asta conteaza.Cel putin pentru mine. Si , sa bat in lemn, a mea inca nu scartie deloc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Eu ce sa spun despre S80 (2002)? Doar ca este foarte bun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post lex69, masina de care vorbesti o conduci numai tu? Ma gandesc ca totusi trebuie sa fie alergata si luate toate gropanele cu ea, in conditiile astea normal ca se mai slabesc si ele, mai ales ca politica din ultimul timp este "cat mai mult plastic"....dar totusi daca este prins bine si finisat corespunzator (eu zic ca totusi cei de la VOLVO isi bat capul cu asta)si plasticul merge. Iar de Logan.....hai sa fim seriosi ca iese din calcul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Volvo-ul despre care vorbesc e condus doar de mine, l-am ferit de gropane deoarece am grija de masini. Masina chiar daca e inregistrata in Maramures o tin in capitala. In ceea ce priveste masinile japoneze am auzit si eu ca Toyota e foarte fiabila de asta a si crescut foarte mult in vanzari. in general cei care cumpara Toyota odata nu mai renunta la marca. Cat despre Volvo pot sa spun ca este marca mea de suflet acesta fiind si motivul pentru care investesc in ei de ceva timp dar repet sunt dezamagit de ea in ultima perioada. O spun asta deoarece nefiind primul sau singurul Volvo pe care il detin pot face o comparatie corecta. Ramane la nivel de parere personala, accept parerile altora, poate ca ma insel dar haideti sa vedem ce spun cei care au schimbat deja cateva Volvo-uri, chiar sunt curios:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Subscriu la ce au zis cei dinaintea referitor la "enviromnent friendly material" asa ca nu cred ca este vorba de economie de material. Aceleasi gen de probleme mai recent la noile modele ( nu doar Volvo)ca se zgarie mai usor. Motivul principal este noile tipuri de vopsea care sunt de asemenea "enviromnent friendly ".Eu prin ianuarie vreau sa-mi iau o masina noua. Tot oscilez intre un Volvo S40 2.0i pe benzina si un Honda Acord 2.0 i pe benzina. Volvo costa cam cu 4300 Euro mai scump cam la aceeasi dotari si performante. Am postat si pe forum aici un mesaj legat de acest subiect (atunci vorbeam de S60 dar mi-am dat seama intretimp ca nu ma tine punga).Cand am fost la dealerul la Honda sa ma uit la masina nu prea mi-a placut interiorul ma refer mai ales la materiale. I-am aruncat o vorba dealerului legat de Volvo si mi-a spus ce ai zis si tu: de cand i-a luat Ford nu mai fac aceleasi masini.(acum sigur puteti sa obiectati : E DEALER HONDA CE VROIAI SA SPUNA!!!!) Luni probail o sa ma duc la Volvo la Otopeni sa vad daca merita diferenta de bani. Din ce spui tu nu prea ar merita.Eu din 2002 am o Astra 1.6 pe benzina (am luat noua) Am 250.000 km cu ea .Inafara de cativa pivoti si un cap de bara nu am avut nic o problema cu ea. Azi am fost pe la Erebus sa ma uit la o Vectra si am observat aceeasi "problema" :numai folosesc aceleasi materiale. Mie bordul de la Astra modelul vechi imi place foarte mult (design si materiale). Cel de la modelul nou deloc.Daca aveti ceva de obiectat de adaugat ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Eu ma gandesc serios sa schimb pe Saab sau Audi, am sa astept noul XC60 care apare anul viitor si daca e aceiasi calitate am sa imi cumpar un Saab cred, pana una alta am citit intr-un ziar din UK ca Volvo e scos la vanzare de Ford la fel ca si JAguar si Range Rover. In ziar se afirma ca Volvo si R.R. sunt aproape achizitionate de BMW. Doamne ajuta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Daca cumperi Volvo nu te baza pe garantie, nu schimba mai nimic in garantie, pana si pedala de ambreiaj care suna nasol nu vor sa ii inlocuiasca o bucsa ci o dau cu un ulei siliconic, clar ca in curand va suna iar dar se bazeaza ca masina va iesii din garantie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post De cand era acel ziar ?! Eu tocmai am aflat ca a fost o maaaare speculatie si ca FORD nu va vinde Volvo pentru ca o mare parte din profit de aici ii vine. Mai mult, nici BMW nu va cumpara Volvo, din nou a fost o speculatie, s-a discutat pe forum si pana la urma a ramas "ca-n tren"... Nu stiu daca e vina acelei vopsele nedaunatoare mediului sau mai degraba dorinta de a scoate masini mai ieftine ca si cost de productie pentru a mari profitul. Uitati-va la Apple. A inceput sa foloseasca procesoare Intel in loc de IBM. Credeti ca au optat pt. varianta asta din cauza calitatii sau a mediului ? Nu, a fost o modalitate de a-si mari profitul, pentru ca un procesor Intel costa cu 15% mai putin, dar pretul de vanzare a ramas acelasi. Intr-adevar Volvo pune in masini materiale mai bune calitativ care emana in timp mai putine substante nocive pentru pasageri (suiti-va intr-un Renault apoi suiti-va intr-un S60 si vedeti are miroase mai tare a "nou" - de fapt a plastic), chiar era pe locul 1 cu V40-ul si V70-ul la capitolul asta (scria undeva pe HotNews). Uitati-va de asemenea cum arata tapiseria de pe niste scaune de Volvo la 100.000km fata de alte marci. Marca ramane marca si calitatea la fel, dar rabat la calitate trebuie facut daca se vrea profit mare. Din pacate foamea unora de bani duce la stricarea unui brand. Roata se invarte insa si nu se stie ce ne va rezerva viitorul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Pai am citit acu 4-5 saptamani in avion acel articol, Ford are probleme financiare serioase si va vinde divizia de lux acesta e un anunt facut chiar de Ford asa scria in acel articol. Vanzarea Volvo era preconizata pentru decembrie anul in curs Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Bine chestia cu vopseaua tine sigur si de norme Europene de mediu. Stiu un tip care are un Service, inainte de intra in EU a trebuie sa-si schimba cuptorul pentru uscare tocmai din cauza acestor norme altfel nu mai primea autorizatie.In alta ordine de idei, Saab e facut pe platforma de Vectra si detinut de GM, deci si acolo s-ar putea sa inceapa aceeasi discutie. Plus ca mie designul interior de SAAb nu imi place (mail ales bordul)iar la problema cu pedala cred ca sa vor proceda toti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Nov 2007 · Report post Tot respectul pentru cei dinaintea mea.Parerea mea e ca acesta discutie este absolut STERILA!!In fond fiecare e liber sa-si ia ce masina doreste. Eu am condus o gramada si m-am oprit la S60 ca mergea cel mai bine dintre toate (si nici macar nu m-a incantat forma initial, ulterior m-am indragostit de ea). Am incercat de la Passat pana la C class (vechiul model) si BMW seria 3. Ultimii doi sunt singurii competitori, parerea mea. Tot laudati atat de mult Toyota. Ia luati la o tura Avensis si apoi un S60. Pe urma mai povestim, eu am facut-o si sincer nu m-a incantat. Fiabilitate?, depinde de noroc si nu tine neaprat de marca. Dan_volvo spunea de Astra, el a avut noroc. Un prieten de-al meu a luat una noua si in fiecare luna e la service la resetat erori. By the way, ati testat noul Mercedes clasa C? Eu am fost la o tura. Masina extraordinara doar ca pe langa scaunele de Volvo in Mertz stai ca la clasa aII-a in trenul personal. Discutia poate continua.Bottom line, fiecare e liber sa-si ia ce vrea si cand vrea si cate bucati vrea!Mie unul imi place Volvo si chiar daca fiabilitatea nu e grozava o sa raman la marca asta daca nu pentru altceva pentru statement-ul care-l ofera. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2007 · Report post probleme cu electronica au foarte multe masini in ziua de azi. avem pretentia sa avem electronica de avioane dar sa platim cat mai putin. nu prea se poate asa ceva. stiu pe cineva cu un mercedes c220 cdi care are tot timpul probleme cu partea electrica. partea proasta ca la aceste defectiuni esti cam knock out. la partea mecanica mai strangi un surub sau ceva dar la electrica nu prea ai ce sa faci si ramai blocat pe marginea soselei. daca mi-as lua o masina as vrea sa fie cu cat nai putina ecectronica. sa fie doar motorul common-rail , atat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2007 · Report post Domnu` Administrator! Intel este prieten cu mediul. Un procesor nou Dual Core, Quad-Core face economie la curent de pana la 45% fata de alte procesoare, la aceleasi performante. Daca un Core 2 Duo consuma 45W ca sa faca aceeasi treaba ca un procesor care consuma 135W, fa o socoteala cat se reduce consumul la o firma care are peste 1000 de calculatoare in plina criza energetica! Da e vorba de bani, tu cu bani mai putini nu ai vrea sa faci o treaba mai buna? Plus ca esti si aliniat cu normele de Mediu in Vigoare!. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2007 · Report post Hai sa va dau un grafic facut de germani: increderea intr-un producator / problemele aparute la o marca [attach=#]Facut de ADAC, la scara nationala, deci foarte pertinent. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2007 · Report post Ok, am inteles, Lower is better, dar ce reprezinta capetele de coloana ? Traducere va rugam Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2007 · Report post STANGA = Increderea in marca (nota mica => cei mai multi care au votat respectiva marca)DREAPTA = Numarul de probleme raportate de service-uri (nota mica => putine probleme)Volvo nu sta rau. Si e vorba de Germania! Daca era vorba de SUA, eram chiar mai sus in topuri .Chiar citeam pe undeva despre ingrijorarea mai marilor nemti, datorita faptului ca in ultimii ani obtin rezultate mai bune in exterior, decat pe piata locala... Ingrijorare pe deoparte, ca au pierdut teren in fata japonezilor, bucurie pe partea a 2-a, ca exporta in disperare, si aduc bani in tara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2007 · Report post S-a cam perimat expresia "masina germana e masina germana"Japonezii fac treaba buna . Daca ar adauga un pic de design si personalitate ... Ma bucur sa vad VOLVO in pozitii fruntase. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2007 · Report post Sunt de acord ca rezultatele sunt bune in acel grafic dar hai sa vedem ce inseamna Volvo intr-o tara ca gemania. Insemna:masina de familie pe care o folosesc mamele care au copii (ca si in USA - familly car), insemana masina de familie folosita pentru concedii, masina folosita in uenel compannii pt MNG si prea putin ca si % masina de firma cu foarte multi km in comparatie cu alte marci care apar in tabel. Sa nu uiatam ca doamnele care o conduc sunt si foarte grijulii si precaute deci nu pot sa spun ca rezultaele sunt elocvente.In alta ordine de idei sunt de acord ca interiorul la SAAB e groaznic, la fel si la masinile japoneze dau impresia unei utilitare. Subscriu la aceasta idee Share this post Link to post Share on other sites