Sign in to follow this  
Followers 0
javer

arunca ulei

15 posts in this topic

se pare ca numai probleme am cu masina mea un volvo v40 1.9 diesel

mai nou imi arunca ulei nu stiu exacat cum se numeste locul dar este un frtun gros care pleaca de la un fel de radiator din fata si ajunge deasupra moitorului si se cupleaza cu o piesa de aluminiu. mecanicul mi-a spus ca este cava de la turbina si chiar daca schimb piesa respectiva tot o sa arunce ulei pe acolo ca si-a gasit loc .....

chiar nu mai pot face nimic in legatura cu aceasta problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai depinde pe unde.Daca este vreun furtun la turbina poate fi inlocuit.Din ce an este masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo v40 1.9 115cp 2004

deci este furtunul care intra intr-o piesa care are legatura cu turbina si duce intr-un fel de radiator in fata

ulei mult gasesc pe capacul de la sigurante , borcanul de la lichidul de frana, capota ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a si arunca se pare chiar pe la piesa de aluminiu in care intra furtunul

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu sa-ti zic cat de grava e problema, dar am patit-o si eu. la mine era la fel, pulveriza ulei pe la galeria de admisie si furtunul de la intercooler (piesa de aluminiu despre care ziceai tu). nu dupa multa vreme mi s-a rupt axul de la turbina, am fost nevoit sa o schimb cu una noua. de atunci e mai bine, insa pierderi tot mai exista. eu am observat pete chiar venind dintre bloc motor/galeria de admisie. de tras, trage inca bine?

daca o rezolvi sa ma tii si pe mine la curent.

bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu sa-ti zic cat de grava e problema, dar am patit-o si eu. la mine era la fel, pulveriza ulei pe la galeria de admisie si furtunul de la intercooler (piesa de aluminiu despre care ziceai tu). nu dupa multa vreme mi s-a rupt axul de la turbina, am fost nevoit sa o schimb cu una noua. de atunci e mai bine, insa pierderi tot mai exista. eu am observat pete chiar venind dintre bloc motor/galeria de admisie. de tras, trage inca bine?

daca o rezolvi sa ma tii si pe mine la curent.

bafta!

Adica vrei sa zici ca turbina i pe duca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreau sa zic ca mi s-a dus mie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici o parte din rezolvări .

Iti arata cum sa demontezi EGRul si turbina.

Trebuie prima data sa cureti EGRul pt a scapa de mizerie, de asemenea trebuie schimbata garnitura de le EGR (shut off valve) pt a scapa de mizerie dupa care trebuie curatat VNT-ul ca sa nu patesti ce a patit Chuck.

Din cauza acestei garnituri ai motorul murdar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu a fost blocat nimic la mine bre! nu sunt foarte sigur, dar am impresia ca turbina avea numa´ wastegate!! (nu stiu daca cea de pe masina sau cea pe care am primit-o din spania si nu s-a potrivit). garnitura (coapta) de la shut-off-valve am schimbat-o cu una pe care am adaptat-o.cea din urma avea un profil dreptunghiular mai mare si am fortat-o un pic ca sa intre in lacas. fiind si in diametru mai mare, am taiat o bucata din ea cu un cutter. pe acolo e etans acum. restul de pierderi pe care le mai am acum sunt pe la garnitura de tabla dintre egr/admisie si eventual intre galeria de admisie si bloc motor.

bafta la curatat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar acuma dupa ce ti-au curatat baietii EGRul iti merge mai bine masina . Sau ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

baietii mi l-au deblocat, de curatat, l-am curatat singur.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum iti dai seama daca lucreaza egr / nu?Pentru ca asa la "mana" merge foarte greu.

Mi se pare mie sau astea de 102 si 116 cp au mai mullte probleme + murdarie mai multa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu se poate proba la mana. trebuie actionat electric si trebuie sa te asiguri ca nu e rupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am fost la sevice si am schimbat distributia

mecanicul mi-a schimbat si garnitura de la egr sper sa nu mai arunce ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0