Sign in to follow this  
Followers 0
Guest lex69

schimbat filtru climatizare la noul S40

35 posts in this topic

Pentru cei care nu stiu, filtrul de climatizare la noul S40 se afla undeva in dreptul pedalei de acceleratie. pentru a ajunge la el trebuie sa inlaturati materialul textil din partea dreapta a pedalei dupa care trebuie sa inlaturati un capac prins in 5 suruburi. Este foarte dificil accesul la locatia respectiva. Ca si comparatie la un V40 filtrul se afla sub bord in zona pasagerului si schimbarea este cat se poate de simpla. La noul S40 este foarte dificila desfacerea suruburilor deoarece sunt in locuri foarte greu accesibile. Parerea mea e ca daca nu aveti rabdare nu va apucati sa dati jos acel capac deoarece e mult mai dificil de pus la loc. Eu m-am gandit la un moment dat sa desfac pedala de acceleratie dar in cele din urma am reusit sa introduc filtrul la locul lui indoindu-l!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi s-a parut cel putin nefericita alegerea locatiei pentru filtrul de polen la S40 modelul nou.

Dar, o mica mentiune: procedura corecta de schimbare a filtrului presupune demontarea pedalei de acceleratie.

Lucru absurd de altfel. Neglijent proiectat ..asta e :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Confirm, in VADIS aceasta este procedura, si implica DEMONTAREA pedalei de acceleratie... Probabil la noul model ca sa golesti scrumiera va trebui sa scoti arborele cotit si sa dai jos planetarele ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau mai stii tinand cont de grija pentru mediu ei spera ca in noul model sa nu mai existe filtru de climatizare deoarece poluarea va disparea:)) si in asa fel iata inca un cost reduction:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yello!

Întrebare: filtrul de climatizare despre care ați vorbit mai sus este același cu filtrul de polen?

Știu că am înlocuit acum 6 luni filtrul de aer + polen și parcă tot era ceva praf când porneam AC. Când mi-au înlocuit consumabilele, am lăsat mașina la service, iar din câte am înțeles de la ei, filtrul de polen ar fi fost undeva prin torpedo.

Să mai fie un filtru (de climatizare) de schimbat - pe lângă aer și polen - ca să fie treaba treabă?

Mulțam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Ai doar un filtru de polen la torpedou. Atat

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Midnight Caller said:

Nu. Ai doar un filtru de polen la torpedou. Atat

Danke schön, MC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica in lateralul pedalei de acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica fix in spatele consolei centrale, posibil sa nu fii schimbat filtru, daca au mentionat de torpedou .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine volanul fiind pe dreapta, filtrul este pe stanga. Respectivul care mi-a facut serviceul, cand a ajuns la filtru de polen mi-a dat jos jumatate din bordul masinii ca sa poata sa ajunga acolo. Data viitoare voi incerca eu sa-l schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, e noul S40

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Cristi Muresan said:

Adica fix in spatele consolei centrale, posibil sa nu fii schimbat filtru, daca au mentionat de torpedou .

Da, m-am uitat peste cateva tutoriale pe youtube si se pare ca acel filtru se schimba doar prin lateral, pe la acceleratie. Clar n-ai acces la el prin torpedo

Îmi e clar acum de ce miroase a șosete murdare în mașină:cursing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te apuci de schimbat, atentie la flux .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sageata trebuie pusa spre interiorul masinii. Succes la desfacut, ia multe prelungitoare si tubulara de 10. La mine ultimul timp cronometrat a fost de 3m20 secunde dar s-au desfacut toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Midnight Caller said:

Sageata trebuie pusa spre interiorul masinii. Succes la desfacut, ia multe prelungitoare si tubulara de 10. La mine ultimul timp cronometrat a fost de 3m20 secunde dar s-au desfacut toate.

O să înmulțesc cu 15. Probabil 30-45 de minute tot mi-ar lua pentru că nu l-am schimbat niciodată.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Midnight Caller a spus:

Sageata trebuie pusa spre interiorul masinii. Succes la desfacut, ia multe prelungitoare si tubulara de 10. La mine ultimul timp cronometrat a fost de 3m20 secunde dar s-au desfacut toate.

Ba da-ma dracu.... ce ai desfacut in 3 minute?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de polen, ala meserias de la pedala bre :)))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curios sunt cine si de ce te-a cronometrat ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroiam sa stabilesc un personal best :))) Eu sunt cu astea de pe P3, Vadimutz le schimba pe alea de la xc60/V70 iii / S60 II. :)))

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greu se ajunge si la alea ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știam ca 3 minute e record. Chiar sunt curios cat de repede se poate schimba .

La v60 e chiar ușor de schimbat dacă știi cum .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti iese repede blocul de sigurante, se schimba repede si la ala, dar s-a specializat colegu' :))

Sent from my D5503 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce e după el . Apeși ce trebuie și iese. Bine ca nu au toate tablou de siguranțe.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Acum 21 ore, Cristi Muresan a spus:

Curios sunt cine si de ce te-a cronometrat ? 

Faceam un concurs cine schimba mai repede. 

Ideea e ca ala de la pedala se schimba intre 3-10 minute, la xc60 &co 3-5 minute, plus un minut recalibratul geamurilor(cele la care se scoate panoul de sigurante)

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe bune???? Am schimbat si eu la cateva Volvo si Forduri si nu-mi dau seama cum le schimbati voi in 3 min si ceva. Iti ia 30 de sec pana gasesti pozitia pragului in coaste si inca aprox 30 de sec. cand te ridici amortit, pana iesi de sub volan. Daca, capacul filtrului are si ele cele 3 surubele care se desfac greu si cu crichetelul si la care nu prea ai acces, nu-mi dau seama cum se pot desface toate in 2 min si ceva si se schimba si filtrul...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0