betty

problema ciudata DSTC

37 posts in this topic

data si km cand so produs eroarea (si alti parametrii) poti vedea cu dice ,nu depinde de masina; de cat de destept ii calculatorul masinii ;la grupul vag ii asa trebuie sa fire macar din 2005 sa vezi cand cum so produs eroarea?

sau volvo ii mai destept???

La S60/80/V70/XC70 se pot vedea Km,stare motor,temp.exterioara,si parca mai este ceva.Parca am vazut ceva de genul asta si la S/V 40 si la S/V50 cam ca la S60.La vag nu stiu cum e.

Se pot vedea si cu vct2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S60/80/V70/XC70 se pot vedea Km,stare motor,temp.exterioara,si parca mai este ceva.Parca am vazut ceva de genul asta si la S/V 40 si la S/V50 cam ca la S60.La vag nu stiu cum e.

Se pot vedea si cu vct2000

inseamna ca volvo ii mai destept decat vag:lol: :lol: :lol:

sau gandit la treba asta mai repede

ajuta mult la o diagnoza corecta

Share this post


Link to post
Share on other sites

inseamna ca volvo ii mai destept decat vag:lol: :lol: :lol:

sau gandit la treba asta mai repede

ajuta mult la o diagnoza corecta

La Trucks&Bus e mai tare are time stamp adica an/luna/zi ora,e super tare si e cu prima si ultima data cand a aparut codul de defect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se numeste "freeze frame data" si are si Loganul asa ceva :lol:

Loganul lui Vadim de exemplu :

Freeze Frame Data for address 7A

PID02 DTC that caused freeze frame data storage: P0670

PID04 Calculated load value: 0.0 %

PID05 Engine coolant temperature: 67 °C

PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 99 kPa abs

PID12 Engine RPM: 0 /min

PID13 Vehicle speed: 0 km/h

PID16 Mass Air Flow: 0.00 g/s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se numeste "freeze frame data" si are si Loganul asa ceva :lol:

Loganul lui Vadim de exemplu :

Freeze Frame Data for address 7A

PID02 DTC that caused freeze frame data storage: P0670

PID04 Calculated load value: 0.0 %

PID05 Engine coolant temperature: 67 °C

PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 99 kPa abs

PID12 Engine RPM: 0 /min

PID13 Vehicle speed: 0 km/h

PID16 Mass Air Flow: 0.00 g/s

da da multe informatii ofera :lol: cam pe obd au aceasta functie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate au freeze mai mult sau mai putin,dar cu timestamp e cu totul altceva.

La golan da si Km? De ex.si la BMW da Km nu numai la Volvo

Edited by DETONATOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da iti spune acum cati km s-a intamplat buba, in cazul de fata erau 0km ca doar resetasem erorile .

La Volvo am gasit ceva gen timestamp doar la alarma (Volvo Guard) imi spunea cand s-a petrecut "spargerea" dar dupa o data universala, de genul milioane secunde, nu am inteles mare lucru .

Totusi aici vb de ABS, hai sa ne mutam in alta parte :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare, daca dstc functioneaza, ledul de pe buton tre sa fie aprins sau oprit? la mine e tot timpul potnit ledul si nici nu pot sa opresc dstc, dar tre sa reglez directia ca imi freaca un cauciuc pe margine, poate sa fie si din cauza directiei? ,ledul aprins

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tre sa stea in permanenta aprins e un lucru bun, am incercat sa il opresc dar fara rezultate, iar cauciucul il toceste din cauza directiei, si volanul il am rotit spre stanga putin.,oricum am programare la volvo pe 15 sa o regleze....multumesc pt raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Am un S60 din 2006. Am circulat cu ea 95000 km. Recent a trebuit sa merg la service penru ca am ramas fara frana.

Bad news: tulumba servofrana stricat. Piesa impreuna cu DSTC te costa in jur de 600 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servofrana parcă o are (sau o avea) şi Sandro, ceva mai ieftin (cam a şasea parte din cât ai zis tu). S-ar putea să mă înşel, dar nu cred... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri, cred ca varianta cu mizeria care a cazut la schimbarea rotilor e cea mai plauzibila. N-a mai facut probleme.

@Bogdan G Daca ar fi modulul de ABS picat n-ar trebui sa am si martorul de ABS aprins?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now