lik1999

Frana de "ajutor"

3 posts in this topic

Salutare.De fiecare data cand parchez asigur masina cu frana de "ajutor",dar azi dimineata au fost -2 grade.Am pornit ,totul a fost bine.Dupa aproximativ 1 km ,mi s aparut ca miroase a cald,problema fiind o roata (etrierul,drepta,spate,pasager).M am gandit ca ar fi ruginit cablul,de accea as avea nevoie de sfatul celor priceputi.As dori sa schimb cablul,pe partea stanga si dreapta.Se schimba greu?A reusit cineva sa faca aceasta operatiune cu succes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceiasi problema, cumparat cablu nou, schimbat cablu la sfatul lui manole mecanic, schimbat toate gumele la garnituri, platit o tona manopera si .... rahat. S-a dus etrierul! Parerea mea... Aceiasi problema, acelasi etrier, aceiasi parte a masinii, problema descoperita la mai multi colegi de masina. Etrierul ramane blocat si aloha. Acum circul cu el deblocat, cu cablu nou si frana de mana netrasa, ca ramane iar blocat

P.S. Eu m-am si prajit la roata pe cand cautam de unde pute a ars. Noroc ca is alu si nu tabla, ca fie faceam mititei pe roata sau eram la doi metri sub pamant ca se bloca roata. Nu te juca cu din astea e periculos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu am de "metal".Dar asta nu i problema.Daca actionez din nou frana de mana merge,nu ramane blocata.De aceea tind sa cred ca este vorba de rugina / cablul "gata".:rolleyes:Ramane blocata doar atunci cand e foarte frig.Dar ma intreb cum de iarna trecuta nu s a blocat,cu toate ca au fost pana la -28 grade..Stiu ca imi ramanea aprins ABS ul pentru cateva secunde,apoi totul revenea la normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now