Posted 30 Nov 2010 · Report post In urma comparatiei facute intre motorul masinii lui thor4ever si a motorului masinii mele am observat ca masina mea are o tubulatura in plus la admisie practic e o piesa in forma de Y ce realizeaza o ramificatie iar la motorul lui exista o singura tubulatura.Intelegeti mai bine din poza.Care e diferenta comparativ cu cea de la motorul lui thor4ever ?Ce rol are? si dupa cum observati in poza de mai jos am o scurgere usoara de ulei la piesa indicata in imaginea de mai jos, e normal? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 (edited) · Report post nu am apucat sa fac o poze dar...am gasit pe net cam asa arata al meu,D4204T2 Edited 30 Nov 2010 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Pai... exista varianta T si T2... si am impresia ca mai este una care nu e listata in Vadis. Serie limitata, ceva (posibil diferenta de LPT sau HPT). Al tau e T2 ca al lui thor4ever ? BTW... arata nasty de tot motorasul asta din poze. E suficienta poza ca sa iti dai seama ca are un cuplu de zile mari. ...Sa fie la mine, sub 200cp nu l-as lasa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 (edited) · Report post al lui ii d4204t 100kw si al meu ii d4204t2(ceva norme franceze)98kw cu emisii 148 Co2 vasi tu ce emisii ai trecute in cartea din germania? dar ce rol ar avea tubulatura aia ? Edited 30 Nov 2010 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Al lui lerahau este Euro 4 cu DPF (EMISSION CODE 5) iar al lui Thor este EURO 3/4 fara DPF . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post al lui ii d4204t 100kw si al meu ii d4204t2(ceva norme franceze)98kw cu emisii 148 Co2 vasi tu ce emisii ai trecute in cartea din germania? dar ce rol ar avea tubulatura aia ? T nu foloseste aditiv la DPF, e euro 3.... T2, da... si e euro4. Unde merge tubulatura "in plus"? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 (edited) · Report post T nu foloseste aditiv la DPF, e euro 3.... T2, da... si e euro4. Unde merge tubulatura "in plus"? poi al meu este euro 3 cu dpf pasiv din ala fara aditiv,adaugat ulterior,este d4204T2 si celalalt este euro 4+dpf,de care nu stiu,d4204T cu YV1MS755162219210 tubulatura o ia in jos ,nu ne am uitat exact unde se duce daca se poate cei ce poseda acelasi motor sa ne zica cum arata la ei.cred ca ff putini au d4204T2 Edited 30 Nov 2010 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post vasi tu ce emisii ai trecute in cartea din germania? - innerorts 200g/km - ausserorts 126g/km - kombiniert 154g/km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post poi al meu este euro 3 cu dpf pasiv din ala fara aditiv,adaugat ulterior,este d4204T2 ... Inseamna ca le-am incurcat. E invers fata de cum am spus eu.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Ete colea raspunsul la intrebare legat de noxe http://volvo.herma.org/index.php?stranka=decode_en Eu cred ca este un bypass la intercooler, probabil pt a intra in admisie aer mai cald . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 (edited) · Report post si atunci toate motoarele d4204T au bypassu ala?sau doar alea cu VIN yv1ms755xxx ma gandesc ca cei ce au 2.0d ne pot zice.deasemenea cei ce stiu 100% ca au dpf cu aditiv:exista ceva martor in bord cand pui cheia in contact sa indince DPF? cred ca tubulatura aia o ia catre radiator in jos Edited 30 Nov 2010 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Dar eu mai am o nelamurire...ce e cu scurgerea aia de ulei?la piesa aia... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Dar eu mai am o nelamurire...ce e cu scurgerea aia de ulei?la piesa aia... prima data tre sa afli ce face si cred ca ar fi bine sa o stergi bine bine cu ceva solutie si apoi s o urmaresti sa vezi de unde apare exact.poate ca este stropita de alta componenta din alta parte, cu toate ca nu cred ca mai ai mizerie altundeva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post prima data tre sa afli ce face si cred ca ar fi bine sa o stergi bine bine cu ceva solutie si apoi s o urmaresti sa vezi de unde apare exact.poate ca este stropita de alta componenta din alta parte, cu toate ca nu cred ca mai ai mizerie altundeva Cu ce solutie? Am si eu o problema asemanatoare si am incercat sa degresez cu tot ceea exista in Cora/Carrefour/Real/Auchan, etc....si tot nu am reusit sa curat locul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 (edited) · Report post Nu mai am in alta parte mizerie e doar acolo in zona piesei respective dar cum zici tu, mai intai tre sa aflu ce e cu ramificatia aia... Azi mi-am luat cartea "VOLVO S40&V50 Mar 2004 to Jun 2007 (04 to 07 reg) Petrol & Diesel Owners Workshop Manual steb-by-step maintenance and repair" de la Haynes si nici acolo nu apare tubulatura asta "misterioasa"... Cu ce solutie? Am si eu o problema asemanatoare si am incercat sa degresez cu tot ceea exista in Cora/Carrefour/Real/Auchan, etc....si tot nu am reusit sa curat locul Deci sa inteleg ca si tu ai ramificatia aia...si nu stii ce e cu ea? Edited 30 Nov 2010 by larahau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Cu ce solutie? Am si eu o problema asemanatoare si am incercat sa degresez cu tot ceea exista in Cora/Carrefour/Real/Auchan, etc....si tot nu am reusit sa curat locul benzina...sau ceva wd40 sau din ala de curatit franele(cu toate ca pe flacon:a se evita contactul cu componentele din plastic/cauciuc,dar cei de la service dau cu veselie peste tot) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Nu mai am in alta parte mizerie e doar acolo in zona piesei respective dar cum zici tu, mai intai tre sa aflu ce e cu ramificatia aia... ramificatia dupa cum zice bogdan poate sa fie un bypass care iti baga are cald. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 (edited) · Report post Asta imi da daca introduc VIN-ul... Výrobce: Volvo osobní Model: S40 (2004...) Rok výroby: 2006 Karoserie: 4 dvéřová FWD Sedan Motor: D4204T --> 136k/4000ot -- 320Nm/2000ot -- 1998ccm -- S40/V50 -- 2003 Emise: EM R1 (od roku 2004: EURO5) Převodovka: manuální převodovka M66, MMT6 Továrna: Ghent, Belgie SN: 219210 Dar e ciudat...aici scrie EURO5 si in actele nemtesti EURO4 Edited 30 Nov 2010 by larahau Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2010 · Report post Cifra a 8 a din VIN reprezinta clasa de poluare, masinile care au 5 au acel Y, cele cu 3 si 4 nu au acel Y. Nu conteaza daca este D4204T sau T2 . Este ulei de la turbo (traseu IC) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2010 · Report post Cifra a 8 a din VIN reprezinta clasa de poluare, masinile care au 5 au acel Y, cele cu 3 si 4 nu au acel Y. Nu conteaza daca este D4204T sau T2 . Este ulei de la turbo (traseu IC) . si avantajul teoretic al tubulaturii in y care ar fi? pierderea de ulei se datoreaza piesei de plastic sau sa fie un colier slabit? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2010 · Report post Ce pot sa va spun e ca la motorul meu E4 2.0D am observat si eu aceeasi problema, imi e stropita cu ulei toata zona aceea. (da, motiorul nu e prevazut cu acea tubulatura). N-am descoperit nici eu care ar fi scopul. Ca o evacuare nu prea arata, mai degraba parca ar lipsi ceva de acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2010 · Report post Ce pot sa va spun e ca la motorul meu E4 2.0D am observat si eu aceeasi problema, imi e stropita cu ulei toata zona aceea. (da, motiorul nu e prevazut cu acea tubulatura). N-am descoperit nici eu care ar fi scopul. Ca o evacuare nu prea arata, mai degraba parca ar lipsi ceva de acolo. pune te rog o poza cu motorul sa vedem.ai dus masina pt curatit egru cumva? deci motorul are tubulatura in Y sau ii doar cu tubul pe stanga. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2010 · Report post pune te rog o poza cu motorul sa vedem.ai dus masina pt curatit egru cumva? deci motorul are tubulatura in Y sau ii doar cu tubul pe stanga. Am sa pun o poza... momentan masina e pe undeva in alt cartier. Am profitat de ziua libera de azi si am chefuit azi noapte. Cred ca imi scapa ceva: "ai dus masina pt curatit egru cumva?" Sau nu stiu eu ce inseamna sau ai tastat gresit si nu ma prind... nu are tubulatura in Y, are un orificiu pe unde "scuipa" ulei probabil. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2010 · Report post Am sa pun o poza... momentan masina e pe undeva in alt cartier. Am profitat de ziua libera de azi si am chefuit azi noapte. Cred ca imi scapa ceva: "ai dus masina pt curatit egru cumva?" Sau nu stiu eu ce inseamna sau ai tastat gresit si nu ma prind... nu are tubulatura in Y, are un orificiu pe unde "scuipa" ulei probabil. am vrut sa zic daca ai fost cu masina la service pt curatat EGR(tubulatura pt evacuarea gazelor) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2010 · Report post A mea are doar acel furtun spre stanga si la fel la piesa aia are ceva ulei pe acolo.Masina merge bine,la urmatoarea revizie o sa curat EGR,traseu turbo,turbina si va spun ce e pe acolo(asta daca nu o face cineva inainte ) Share this post Link to post Share on other sites