paunionutz

Probleme baterie?

12 posts in this topic

Salutare!

Am plecat din tara si am lasat masina unui prieten, sa o mai miste de colo-colo si sa-mi mai rezolve si mie ce treburi mai aveam prin tara. Si cum facerea de bine e f... de mama, alartaieri m-a anuntat ca mi-a rupt usile pe dreapta :D. Ceea ce ma nedumereste pe mine, este faptul ca dupa ce a stat la discutii cu taximetristul, vreo 2 ore, a murit bateria complet. I-a dat un prieten curent, a fost la politie si cand a plecat de acolo, la fel, bateria moarta. Geamul de pe fata functioneaza, iar cel de pe spate, nu se stie inca, ca eu i-am scos mufa, ca avea o problema. Sa fie oare o coincidenta, sau sa fie o problema pe undeva, tinand cont ca nu au fost lovite decat usile. Mi-a zis ca imediat cum opreste masina se sting si luminile de la plafoniera, deci bateria nu mai tine curent de loc in ea si cand da in gropi, licare luminile de la faruri. Bateria are cam 1,5-2 ani si nu am avut probleme cu ea, decat in cazurile in care am lasat cate 2 ore usile deschise, luminile aprinse si muzica mergand si s-a descarcat, dar nu a dat semne de oboseala la pornire, pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, ar putea să nu fie coincidenţă, dacă vreun fir face masă şi se scurtcircuitează pe undeva.

M-am gandit si eu la treaba asta, dar tinand cont ca masina are 5000 de sigurante, trebuia sa se arda una si sa nu mai mearga gemurile, inchiderea sau casetofonul, daca era la o boxa, ceva. In alta ordine de idei, daca se ardea o alta siguranta, inseamna ca pe firul acela nu mai venea curent si nu mai avea ce sa faca scurt. Plus ca daca ramanea scurtul, trebuia sa iasa fum de undeva si trebuia sa fie un fir foarte gros sa descarce bateria instantaneu, de cum opreste motorul! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu face contact vreo borna la baterie.

sau

Pe traseu este vreun fir intrerupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu face contact vreo borna la baterie.

sau

Pe traseu este vreun fir intrerupt.

Pai daca e intrerupt cum descarca bat? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vedem cum se comporta, ca a pus alta baterie pe masina si a pornit ok, a mers cativa km si e ok in continuare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate ca din cauza socului sa se fi lipit 2 elementi sau sa se fi rupt ceva prin baterie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate ca din cauza socului sa se fi lipit 2 elementi sau sa se fi rupt ceva prin baterie....

Pana la urma se pare ca ar fi o problema cu alternatorul, pentru ca in dimineata asta a facut iarasi probleme. A pornit fara probleme si dupa 200 de metrii a ramas semnalul pus, adica nu se mai oprea! A oprit motorul si cand sa porneasca... bateria moarta. I-a dat curent a mai mers 500 de metrii dupa care s-a oprit masina din mers. Deci se pare ca nu mai incarca alternatorul, dar oare sa fie o simpla coincidenta cu accidentul, sau sa aibe vreo legatura anume, ca totusi pe partea dreapta unde a fost lovita nu este panou de sigurante nici in portbagaj si nici la motor, pentru a ma gandii ca poate fi totusi un releu sarit de la locul lui. Prietenul meu nu se pricepe la masini de nici o culoare si parca nu l-as trimite pe la service-uri ca mai mult ca sigur o sa-l jecmaneasca aia. Ciudat este insa, ca nu se aprinde nici becul de la baterie in bord, desii becul functioneaza. Releul de incarcare este pe alternator, sau separat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost reparat alternatorul, acum incarca normal, nu mai sunt probleme,INSA a aparut o alta problema! Dupa pornire, motorul merge neregulat la relanti, in mers are o secunda in care nu raspunde la acceleratie si a aparut mesajul "ENGINE REDUCED PERFORMANCE". In afara de secunda in care nu raspunde la acceleratie, masina se accelereaza normal. Acum eu suspectez o bobina de aprindere, ca din cate imi aduc aminte s-a mai ars una odata si a avut cam aceleasi simptome. Asta sa-mi fie invatatura de minte, sa mai las masina pe la prieteni. Si aprinderea (daca este ea de vina), cred ca s-a dus tot din cauza alternatorului, care nu a mers cum trebuie si masina a mers numai pe baterie si a fost pornita doar cu cabluri. Asta e acum, vorba aia "facerea de bine, f... de mama", ca unu o strica si altul o repara :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Em vazut mesajul asta "ENGINE REDUCED PERFORMANCE" cand am avut filtru de aer imbacsit, inainte de prima revizie, cand nu prea stiam la cat timp se schimba :rolleyes:

"Asta e acum, vorba aia "facerea de bine, f... de mama", ca unu o strica si altul o repara" Asta am invatat si eu pe pielea mea, tot din greseli. Oricum, masina pt mine e ca si periuta de dinti, pur si simplu nu se imprumuta ::) Eu o stric, eu o repar. Succes cu reparatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la Bogdan si a pus testerul pe dansa. Era un vacuum iesit si de aceea facea figuri masini. Deci problema a fost rezolvata simplu si ieftin, mai greu a fost sa ajung pana la Bogdan, ca la fiecare frana se oprea si motorul :D, iar la plecarea de pe loc trebuia sa-i dau cateva "sprituri", ca altfel murea motorul :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna. apropo de baterie. zilele trecute bateria la 5d-ul meu diesel dadea semne de moarte . am gasit o oferta promotionala la baterii auto dar nu aveau de 80 AH si am luat una de 90AH. am pus-o pe masina si merge perfect (pornire) . ca dimensiuni este mai mica decit cea originala de la volvo .intrebarea mea este daca imi poate face ceva probleme daca este de 90 AH?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now