Harper

Inca o poveste....

68 posts in this topic

Salut tuturor si bine v`am gasit.

Prima si singura masina sexy patrata din istoria automobilelor (parerea mea).

Azi am pus mana pe un 850 t5 din `94 + gpl pret 1000euroi neinmatriculata(acum trebuie sa strang bani sa o inmatriculez)

Masina este a unui amic care a avut`o in Italia,intors acasa nu a avut bani sa o inmatriculeze si a mai circulat cu ea cat a mai fost valabila asigurarea in italia(asta in 2009), eu am parcurs cu ea circa 1500km pe vremea aia, DOAMNE CU STRANGE ASFALTUL SUB EA !!! si am fost foarte multumit de felul cum merge si pe gaz si pe benzina(pe gaz nu simti nici o diferenta)

Shade pe dreapta de un an de zile si am zis ca nu merita sa stea degeaba mai ales ca aceasta masina a avut un mare impact vizual asupra mea inca de la varsta de 12 ani :) nu stiam prea multe de acea masina pe atunci dar acum incerc sa adun cat mai multe informatii desprea ea.

Prima si prima data vreau sa fac schimb de ulei + filtru. Ce ulei si ce filtru sa iau si de unde daca e cazul ?

Cureaua la distributie si inca multe altele le`a schimbat el in Italia.

In manualul ei zice sa folosesc SAE 10W/30 sau SAE 10W/40, banui ca din ce am citit pe forum SAE 10W/40 e cel indicat, acum care producator?

O sa va tin la curent !

Adrian - 0741 70 66 50

post-1974-035822500 1291888188_thumb.jpg

post-1974-007340600 1291888198_thumb.jpg

post-1974-007358800 1291888207_thumb.jpg

post-1974-040869200 1291888221_thumb.jpg

post-1974-048700600 1291888229_thumb.jpg

post-1974-082135200 1291888240_thumb.jpg

post-1974-038066500 1291888252_thumb.jpg

post-1974-063241600 1291888262_thumb.jpg

post-1974-056419700 1291888288_thumb.jpg

post-1974-022688000 1291888300_thumb.jpg

post-1974-036326100 1291888310_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba!Pune-o mai repede in miscare ca e pacat de ea.Scaune cu memorie,T5 ce mai o ''frumuseata''.Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km!

Raspunsurile le vei gasi aici la toate problemele/nelamuririle!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele de pe galeria de admisie sunt originale sau au fost montate ulterior?

Masina arata foarte bine si sa o vedem pe sosele cat mai curand.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele de pe galeria de admisie sunt originale sau au fost montate ulterior?

Masina arata foarte bine si sa o vedem pe sosele cat mai curand.

Numai bine!

Sunt de la instalatia de gaz, cica a costat 3000euro in 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi, fericitule ! Sa te bucuri cit mai mult de ea ! Vei gasi aici toate sfaturile.

P.s. Ghici ce masinuta am eu 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi, fericitule ! Sa te bucuri cit mai mult de ea ! Vei gasi aici toate sfaturile.

P.s. Ghici ce masinuta am eu 8)

Identica? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am fost si am luat ulei, filtru ajungandu`mi maine.

Ieri am dat drumu la apa, fiindca vreau sa o schimb si pe aia, ce antigel sa folosesc, este ceva aparte sau oricare....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am fost si am luat ulei, filtru ajungandu`mi maine.

Ieri am dat drumu la apa, fiindca vreau sa o schimb si pe aia, ce antigel sa folosesc, este ceva aparte sau oricare....?

castrol verde as spune eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu intra 5.3 litri de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bun venit!S-o conduci cu placere si fara evenimente!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu intra 5.3 litri de ulei.

ulei da 5.3L da cati litri de antigel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

7.2 de antigel parca .

P.S. incearac sa schimbi maciulia de la schimbator :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit circa 7,2 litri pentru aspirant, iar la turbo 7litri

Share this post


Link to post
Share on other sites

7.2 de antigel parca .

P.S. incearac sa schimbi maciulia de la schimbator :D

tu ce antigel folosesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana care vine trebuie sa-l schimb si eu ..si am de ales intre Volvo Oem si Glaceol pentru Dacia , ambele fara silicati .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inmatriculat`o in Bulgaria(era sa fac atac cerebral la Romanica la fisc) ! Am o problema, una mai mare chiar, imi pierde ulei undeva pe la turbina nu pot vedea exact. vre`o ideea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica ori turul si returul care lubrefiaza turbina sunt slabe(o inelara sau tubulara de 17) ori pe la axul turbinei din cauza jocului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru kilometraj trebuie sa faci asta :

Mai mult ca sigur iti pierde pe la baia de ulei + returul de la turbina .

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru kilometraj trebuie sa faci asta :

Mai mult ca sigur iti pierde pe la baia de ulei + returul de la turbina .

Bafta !

M`am bagat azi dimineata pe un canal si nu am vazut nimic in jurul bai, doar in jurul turbinei era ulei,in partea de jos a acesteia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

returul de sub turbo are 2 suruburi cu cap de imbus,sau turul cu 17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now