Harper

Inca o poveste....

68 posts in this topic

returul de sub turbo are 2 suruburi cu cap de imbus,sau turul cu 17

man nu am apucat sa vad exact, taicamiu` doar mi`a aratat pe unde curge + canalul pe care am urcat`o era de camioane (astea fiind foarte mici pentru turisme),am programare pe sambata la un mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe la retur pierde ulei, la intrarea in motor curge, iar din cate am vazut eu e doar un furtun cara nici un colier sau ceva de genul ! ce sa cumpar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o garnitura si un O`ring la acea teava de Oil Return.

Ai aici 3 poze, poate te ajuta. Vei gasi teava respectiva cit si garniturile.

post-96-041706600 1295014399_thumb.jpg

post-96-087513000 1295014436_thumb.jpg

post-96-068695800 1295014446_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact matrix,am fost si am comandat tot furtunul, pe vineri imi ajunge ! Cred ca nu trebuie demontata turbina pentru instalarea lui !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu este furtun ci o teava si nu ai treaba cu turbina.

desfaci cele 2 suruburi cu cap de imbus de sub turbina si se scoate teava din blocul motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu este furtun ci o teava si nu ai treaba cu turbina.

desfaci cele 2 suruburi cu cap de imbus de sub turbina si se scoate teava din blocul motor.

teava scuze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de la care am dat comanda, a sunat acum si mi`a comunicat despre teava de retur ca nu imi poate ajunge deoarece nu stiu cum si ce.... De unde poat face rost de acele garnituri in special o-ring-ul !?! Ma puteti ajuta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O-ring bloc cod : 30637866

Garnitura turbina : 3514546

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

O-ring bloc cod : 30637866

Garnitura turbina : 3514546

Bafta

Servus Brava ! Acum trebuie doar sa astept jucariile !:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur sa aud ca ai rezolvat cu piesele ... acum te asteptam pe la Bucuresti cu masinuta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde se afla pozitionat compresorul de la AC ?

Edited by Harper

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum stai in fata masinii,sub alternator, in partea stinga.

4 suruburi de 8 cu cap de 12.se ajunge foarte greu la suruburi,trebuiesc scoase radiatoarele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ar putea sa am lipsa de la instalatia AC ! Nu imi merge(caldura baga, daca cobor sub 25-26C imi baga aer rece), iar vechiul prorietar mi`a spus ca a dat ceva de la instalatie (altui volvo 850,schimb de piese sau ceva de genul) dar nici el nu stia ce anume !

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt 2 chestii in care intra curent (electrovalva sau senzor)am inteles ca aastea mai pica si nu mai merge a/c-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat in seara asta si am observat ca din compresor atarna un fir, deci cel mai probabil compresorul ! Se vor uita baieti cand voi ajunge la Bucuresti.

Apropo cand va intalniti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu se gaseste pe la noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa-ti cateva site-uri de unde pot achizitiona piese,gen ipd.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de link , azi am instalat o-ring-ul la retur turbo ! Acum am observat ca o-ring-ul de la intrare in radiator racire ulei e cam dus, la fel si acea clema, am gasit pe eeuroparts

6842411K

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu odometrul ! Ce trebuie facut ? Vreau sa stiu si eu cati Km rulez cu duduia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Read this :

Trebuie sa cumperi rotita , s-o schimbi si voila .... va merge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fierbe(aburi pe la vasul de expansiune) daca stau la ralanti mai mult de 10 minute sa zic ! idei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cateva variante :

Pompa apa rupta ( am patit-o eu )

Termostat blocat

Garnitura chiulasa crapata .

Read this :

Share this post


Link to post
Share on other sites

E panica daca circul cu ea asa pana rezolv problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E panica daca circul cu ea asa pana rezolv problema?

este o mare problema daca mergi cu ea asa , poti cala motorul,garnitura chiuloasa etc. Verifica cel mai bine termostatul daca nu a ramas inchis dar inainte de toate verifica daca porneste electroventilatorul de la radiator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now