Posted 30 Sep 2008 · Report post Normal nu cred ca trebuia sa ia mai mult de 8-9 litri... poate mai scade consumul dar ma indoiesc ca de la 12 sa ajungi la 8-9... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2008 · Report post Mai scade, esti in rodaj acum ! Eu cu V40 1.6 la 200.000km tot in jur de 11-12 scot in oras ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2008 · Report post La vaporul meu mers pe A1 140 CC dus intors, medie 137km/h 8 si ceva, nu mai retin exact.Consumul nu mi-a scazut dupa perioada de rodaj, mi-a scazut dupa prima revizie la 20000 facuta in germania, nu stiu de ce dar a scazut simtitor, poate erau filtrele sau altceva in neregula. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2008 · Report post bucuresti - traseu 71km-mers normal-noua-7.4% (acu, la fel)ploiesti - mers sportiv, 2-3-a - 6.4% - nici o diferenta noua, acuploiesti-cimpina - viteza maxima(oricum , peste 240Km/h) (31km)- 13.3% - nici o diferentaploiesti -cimpina - 140km/h cruise- 4.1%- nici o diferenta (cu cip 4.0%)ploiesti cimpina - 180km/h cruise- 6.1%- nici o diferenta (cu cip 5.8%)ploiesti cimpina - crosetare la greu, liniute, accelerari la limita, etc (80 - 240km/h) - 6.9% (cu cip 7.8%)ploiesti geneva si retur 5500km - vit medie in romania 80-200, vit medie afara 150-240, masina plina, fara cip, mers sportiv - 6.5%consum mediu mixt de cind am luat-o aprox 6.2%n-am simtit nici o diferenta intre 0km si 28k km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2008 · Report post Deci...[attachthumb=#]la 100km/h...am 4l/100km...la 120km/h...5.6l/100km...la 140km/h...6.3l/100km...la 160km/h...8.6l/100kmMai mult n-am mers.in oras...in timpul saptamanii 12.5l/100kmin weekend sau noaptea...9-9,5l/100km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2008 · Report post offtopic: "swedespeed:inca unul...de ceva vreme insa noroc cu un volvo 850 cu un sticker mare pe luneta" . Cred ca eram eu Si fa si tu o poza decenta - adica cu acul pe la 200km/h, ce-s pozele alea ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2008 · Report post To make a long story short....M-am mai linistit dupe cateva calcule. Am 440 km la bord facuti cu 45 de litri. 120 km in bucuresti si restu pe autostrada cu cruise on la 120-130 km/h. Iese 10 la suta. Tot e mult. Am citit pe un forum din state un tip din bulgaria a avut un consum initial de 20 in oras si 12 afara la aceeasi motorizare. Dubios...Acum astept sa fac macar 3000 si sa se adevereasca ce imi spun cam toti. Si anume ca la inceput consuma mai mult... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2008 · Report post Apropo ...matrixxx am vazut un volvo 850 t5 verde care seamana suspect cu al tau azi dimineata in zona N.Grigorescu.Daca esti tu inseamna ca santem oarecum vecini Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2008 · Report post off-topic: sepukku-le, eu stau in zona N.Grigorescu Si daca T5-ul avea si sticker cu Volvo Club-RO pe luneta, eu sint sigur.Poate ne vedem la o cafea - daca-ti face placere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2008 · Report post 5,9% Valencia - Bucuresti (plecat vineri la 14:00 - ajuns duminica 23:35) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2008 · Report post off-topic: sepukku-le, eu stau in zona N.Grigorescu Si daca T5-ul avea si sticker cu Volvo Club-RO pe luneta, eu sint sigur.Poate ne vedem la o cafea - daca-ti face placere. tu erai ca am cautat poze si am vazut numarul. Eu stau dupa trapezului si l-am mai vazut ca ma duc pe jos la metrou. Si da...chiar as vrea sa discutam. Azi esti liber dupa amiaza? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2011 · Report post vreau sa imi iau si eu un c30 si mi-au sarit multi in cap ca ar fi mai scumpa de intretinut, la modul mai scumpa decat bmw-ul la revizie, piese, etc. Din ce am citit, o revizie costa in jur de 1300 ron si nu mi se pare mult. De asta apelez la voi. Ce parere aveti ? Costa ft mult intretinerea unui c30? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2011 · Report post Ca sa fiu scurt si concis... depinde unde o lovesti. Ca si consumabile nu e scumpa (filtre, ulei, placute, bujii,distributie, etc) Doar sa te fereasca D-zeu sa o lovesti TU si sa n-ai CASCO. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post @Ioana se face o usoara confuzie cand se spune C30 este scumpe de intretinut, mai scump decat BMW, BMW are o singura masina hachback si anume seria 1 iar seria 1 NU este mai ieftina de intretinut, o revizie la diesel costa 1600 ron iar la benzina 1200 ron . Piesele sunt la fel de scumpe iar problemele sunt asemanatoare, aceleasi bucsi bascula care se strica, aceleasi bube pe electrica, acelasi drac . Singurul avantaj al BMW-ului este ca se poate revinde, cu C30 ramai in curte si nu-l poti vinde decat la bani de nimic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post De ce sa nu vinzi C30-u ? Stiam ca Volvo are valoare bunicica de revanzare, nu la nivelul Audi, dar totusi peste medie. Asta din cauza rating-ului bun in ceea ce priveste fiabilitatea. Pe mobile.de vad ca C30 si-a pierdut cam 50% din valoare dupa 3 ani si ~80.000km. Audi A3 similar vad ca a pierdut cam 40% din valoare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post In Germania asa este, in RO este putin altfel, un C30 de 22.ooo E se vinde dupa 2 ani la 9000E adica 40% din valoare iar la 3 ani se vinde cu 8000E, faptul ca lumea cere 10-12k E pe o masina de 3 ani cheala este o prostie, un C30 1.6D din 2008 nu se vinde cu mai mult de 8000E, problema este la D5 si T5, masini care au costat 35.oooE si care nu se vand la 10.oooE sau XC70 2008 care a costat 63.oooE pe care nu-l cumpara nimeni la 22.oooE . In RO sintagma VOLVO FOR LIFE este 100% reala, ai un Volvo si in cel mai rau caz iti iei altul, in nici un caz nu-l vinzi la pretul corect ci il dai de pomana. Cel mai ieftin S40 din 2002 in RO este 3200E iar in Germania 5600E. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post Cred ca preturile la SH din Romania au si alte potentiale motivatii: - puterea de cumparare a romanului - kilometrii dati inapoi si viciile ascunse - taxa de prima inmatriculare ridicol de mare Nu vreau sa ma incapatanez doar din cauza ca tocmai am cumparat un Volvo nou. Ci chiar imi vine greu a crede ca-l voi da pe nimic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post Exact, in 2008 cand am descoperit Volvo, un V70 ca al meu se vindea in Germania cu 11.500E, la astea daca mai adaugam taxa de inmatriculare si drum saream de 14.oooE, eu am dat 7000 E pe masina . XC70-ul, l-am cumparat cu 11.500 E iar in Germania depasea 17.ooo E, iar in RO 14.ooo E . De cumparat Volvo merita, de vandut nu prea . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post Citind ultimele postari de pe acest topic, ma intreb oare unde o fi momentul in care pretul unei masini vechi incepe din nou sa creasca ? Sau mai exact, cand devine model de colectie si poti sa-l vinzi mai bine decat atunci cand ai fi vrut sa-l vinzi, dar nu primeai mare lucru pe el ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2011 · Report post Revenim si noi la topic ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2011 · Report post Revenim nenea Midnight dar care e subiectul pana la urma ? C30-uri sunt destule pe forum, unele chiar au ceva km si inca mai merg . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2011 · Report post Pai topicul este despre C30 nenea Gi, nu despre valoarea de revanzare a unei masini vechi (in speta VOLVO) si criteriile de stabilire a preturilor pentru ea Asta ca sa nu mai zic ca userul care a deschis topicul nici macar nu mai exista... Closed. Share this post Link to post Share on other sites