Catalin.Dragos

Probleme cu relantiul la un S40 motor 2,0l

23 posts in this topic

In primul rand as vrea sa salut toti membri acestui site, ca sunt nou pe aici, sper ca nu am intrat pe unde nu trebuia... De volvo sunt un posesor mai vechi, am un volvo s40 an1998, 2,0l benzina, sunt multumit in general de masina, un volvist inrait dar in ultima vreme am probleme la relantiu, nu merge motorul rotund (usoare scaderi ale turatiilor). As vrea sa vad diverse pareri, am fost cu ea si la un testar, dar nu s-au descoperit probleme, in continoare cand se incalzeste motorul nu merge rotund, ce ar putea fi? Greu cu meseriasi buni pe la Brasov! Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand as vrea sa salut toti membri acestui site, ca sunt nou pe aici, sper ca nu am intrat pe unde nu trebuia... De volvo sunt un posesor mai vechi, am un volvo s40 an1998, 2,0l benzina, sunt multumit in general de masina, un volvist inrait dar in ultima vreme am probleme la relantiu, nu merge motorul rotund (usoare scaderi ale turatiilor). As vrea sa vad diverse pareri, am fost cu ea si la un testar, dar nu s-au descoperit probleme, in continoare cand se incalzeste motorul nu merge rotund, ce ar putea fi? Greu cu meseriasi buni pe la Brasov! Multumesc.

ti-ai dat raspunsul singur . verifica senzor de temperatura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari.Am un volvo v40 de benzina si am probleme cu relantiul.Creste si scade in turatii timp de cateva secunde sau chiar un minut uneori ramane turat pana la 2000 . Am curatat clapeta de acceleratie si am desfacut si motorasul de relanti dar doar faptul ca era un pic innegrit si l-am curatat dar nici o schimbare.face la fel.Am observat insa o mica uzura si un joc la pistonasul interior ,cel care are un magnet.probabil asta e problema si cred ca am sa caut sa-l schimb.v-as multumi daca mi-ati oferi si parerea dumneavoastra.Un saludo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-ai dat raspunsul singur . verifica senzor de temperatura

ok ok am si eu aceasi problema se incalzeste motorul si apare o fulctuatie de relanti! daca zici ca e de la senzorul de temperatura spunemi si mie unde e acest senzor sa il verific !

Am tot un volvo v40 an1998, 2,0l benzina fara turbo!

Astept un raspuns! Mersi anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara.

am si eu nevoie de ajutor,am un volvo 2.0L DIN 2000 si dimineata sau cand motorul este rece imi moare motorul,iar turatia este la 800-900 la pornire,efectele astea dispar din clipa in care se incalzeste motorul. am mai sesizat mici intreruperi in functionarea motorului si dupa incalzire dar astea sunt rare. am nevoie de niste sfaturi,ideei ce ar putea fi????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata clapeta de acceleratie si motorasul de ralanti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna seara

am curatat clapeta de acceleratie si am curatat si motorasul de relanti si totusi masina nu tine o turatie constanta (mai exact dupa o turatie de 4000 rm daca iau piciorul de pe acceleratie scade turatia la 500 rm pentru 2-3 secunde dupa care revine la normal) astept sugestii va rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dupa ce ai curatat IACul trebuie sa se recalibreze si el, daca te arunci cu ambele picioare pe acceleratie nu o sa mearga bine .

Trebuie sa mergi putin cu masina sa invete noile pozitii .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare! cum mai stai cu relanti-ul? sa rezolvat problema ca si eu am o problema asemanatoare cu a ta.

ai descoperit ceva cumva? sau sa rezolvat cu curatarea pana la urma,ceea ce eu nu cred in chestia cu recalibrarea ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog ajutati-ma cu sfaturi ca sunt disperat. Posibil sa fac o criza de isterie. Motorul parca merge in 3 pistoane sacadat si totul pana se incalzeste apoi parca merge mai bine dar tot ma da cu capul de volan cateodata. (imi da nas cum se spune) Daca motorul e rece nici macar nu pot pleca cu masina de pe loc ca moare. Trebuie sa astept 5 minute sa se incalzeasca. Nimeni nu stie ce are. Am fost la 5 service-uri bune si toti isi dau cu parerea dar pe mine parerile lor ma costa foarte multi bani.

service 1 : - Este calculatorul de la motor toata vina. Am cumparat unul de pe ebay folosit (70€) cu acelasi cod aceasi masina totul in regula. pana la urma nu e de la calculator. am platit 120€ pentru nimic

service 2. - Bujiile si capacul ala cu 4plus1 degete in care intra fisele care pleaca de la bujii si inca un deget in mijloc care intra alta mufa. am cumparat bujii si capac si nimic tot asa merge. 26€ bujiile 18€ capacul si 40€ la mecanic ca sa uitat la ea. (ora de lucru)

service 3 : Miercuri: o schimbat un releu care candva a fost ars si cineva la lipit cu cositor decat sa cumpere unul nou. am cumparat releu 30€ plus tester ca a sters erorile, 2 ore de munca si cica ar fi bagat 5l benzina ca nu mai era. Toate astea 200€ (releul inclus in astia 200€). am luat masina si m-am dus acasa (1km). Vineri am vrut sa pornesc si nimic. nu pornea nicicum. am impins-o, am terminat bateria si nimic nu vrea sa porneasca. iar mi-am luat masina mea si am tras-o la service nr.3 . Sambata (azi) o pus iar pe tester si zicea ca senzorul de la radiator sau de temperatura cum se spune e stricat. am cumparat si din ala (25€) tot degeaba. Tin sa precizez ca am cumparat cablurile (fisele) care duc de la capacul ala la bujii acum o luna deci sunt noi. Am lasat masina la ei pana luni. Luni daca imi cere iar 200€ o sa-i dau in cap.

Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat. Rog moderatorii sa ma inteleaga ca nu e vorba de masina mea Volvo ci de a sotiei mele, un rover 214i 1.4 75cp. Am vrut sa intreb pe forum rover dar n-am cont si plus ca pe volvo-club.ro ma simt acasa. Daca nu ma credeti fac poze si va arat facturile cat am platit la toate service-urile plus ce piese am cumparat. Imi vine sa o tractez pana Romania ca la noi sunt mecanici buni si romanul repara orice. Va rog ajutati-ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica potentiometrul de sub clapeta de acceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alexutz ai invatat sa repari Rover ? Esti tare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragutzule, sunt cateva simptome comune. Stii ce are ? Manifesta-te cu o parere ! ;)

Precizare - sfatul de mai sus e valabil daca ai clapeta actionata de cablu, nu clapeta electronica !

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare! cum mai stai cu relanti-ul? sa rezolvat problema ca si eu am o problema asemanatoare cu a ta.

ai descoperit ceva cumva? sau sa rezolvat cu curatarea pana la urma,ceea ce eu nu cred in chestia cu recalibrarea ???

In dispozitivul cu clapeta de aer intra un furtunas,verifica ca nu cumva sa fie infundat sau nu cuva sa fie prea moale fiindca va aparea fenomenul de ''suctie"adica se inchide canalul interior si motorul ramane fara aer.La mine asta a fost problema.Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragutzule, sunt cateva simptome comune. Stii ce are ? Manifesta-te cu o parere ! ;)

Precizare - sfatul de mai sus e valabil daca ai clapeta actionata de cablu, nu clapeta electronica !

multumesc mult de sfat. Luni cand ma duc sa vad cum se prezinta masina i spun sa verifice clapeta de acceleratie sa o curete, sa verifice potentiometrul de sub clapeta de acceleratie cu toate ca habar nu am unde se afla si cei ala. Acceleratia are cablu. Daca la o masina din '98 sunt incompetenti si habar nu au ce are, sunt curios cum rezolva probleme la masini 2012-2013 pline de senzori. orice sfat imi dati il iau ca atare si luni i zic lu' ala sa faca exact ce-mi spune-ti voi. Posibil sa "reparati" voi masina. Midnight Caller ma asteptam sa-mi faci vreo "nefacuta" (sa primesc vreun warn ceva) din ce mi-am dat seama esti cel mai sever dintre toti operatorii. :machinegun: Oricum, va multumesc pentru sfat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai injurat,nu ai scuipat ;). Chiar daca e vorba de o alta masina, ai avut un comportament exemplar si nu avem de ce sa ne suparam. Avem noi 'cuie" cu alt gen de persoane care fara "bonjur" sau "te'n c*r" cred ca li se cuvine si intra aici doar pt o rezolvare,apoi nu mai calca.

Imi asum "greseala" de a te considera "altfel".

Sa ne zici daca ai reusit ceva !

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragule nu am cum sa ma "manifest cu o parere" despre ceva ce nu cunosc si/sau fara o diagnoza inainte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atunci hai sa nu facem off-topic.

Nu-i asa Bugule ? :-P

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si acum marea noutate la masina sotiei. Tot ce am platit pana acum este mentionat in mesaj mai sus si astazi (marti) am mai platit 60€ ca au verificat nu stiu diuze care arunca benzina in motor si curatare clapeta acceleratie. Si auziti acum explicatie ce am primit de la inginer mecanic. Cand am ajuns la ei masina era pornita si mecanicul ar fi spus ca daca motorul este cald se invarte rotund. sa fiu atent cand o pornesc sa o las singura sa se incalzeasca fara sa dau pedala ca se inneaca. Daca o accelerez o sa-mi moara motorul si bujiile or sa inoate in benzina iar apoi nici nu o voi mai putea porni. La iarna masina va sta pe dreapta ca la temperaturi mici nu va mai porni sub nici o forma. (mecanicul spune asta nu eu) In cazul in care masina nu mai porneste sa nu ma mai duc la ei ca nu stiu ce sa-i faca si cel mai bine sa ma duc la Bosch un service din apropiere. Concluzia mea : am platit 400€ pentru niste piese si manopere care nu-si aveau rostul din moment ce masina si acum nu functioneaza in parametrii normali. Sunt si cu banii luati si cu nervii la pamant. Imi pare rau de masina asta ca toate piesele nu sunt noi daaar in cazul in care nu mai porneste nu mai tin cont de nimic si o sa ajunga la fier vechi. Va multumesc pentru sfaturi si bineinteles intelegere ca m-ati lasat sa "vorbesc" de o masina care nu are nici o tangenta cu VOLVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si acum marea noutate la masina sotiei. Tot ce am platit pana acum este mentionat in mesaj mai sus si astazi (marti) am mai platit 60€ ca au verificat nu stiu diuze care arunca benzina in motor si curatare clapeta acceleratie. Si auziti acum explicatie ce am primit de la inginer mecanic. Cand am ajuns la ei masina era pornita si mecanicul ar fi spus ca daca motorul este cald se invarte rotund. sa fiu atent cand o pornesc sa o las singura sa se incalzeasca fara sa dau pedala ca se inneaca. Daca o accelerez o sa-mi moara motorul si bujiile or sa inoate in benzina iar apoi nici nu o voi mai putea porni. La iarna masina va sta pe dreapta ca la temperaturi mici nu va mai porni sub nici o forma. (mecanicul spune asta nu eu) In cazul in care masina nu mai porneste sa nu ma mai duc la ei ca nu stiu ce sa-i faca si cel mai bine sa ma duc la Bosch un service din apropiere. Concluzia mea : am platit 400€ pentru niste piese si manopere care nu-si aveau rostul din moment ce masina si acum nu functioneaza in parametrii normali. Sunt si cu banii luati si cu nervii la pamant. Imi pare rau de masina asta ca toate piesele nu sunt noi daaar in cazul in care nu mai porneste nu mai tin cont de nimic si o sa ajunga la fier vechi. Va multumesc pentru sfaturi si bineinteles intelegere ca m-ati lasat sa "vorbesc" de o masina care nu are nici o tangenta cu VOLVO.

Sper ca nu ai fost la Auto Töter Unger nu :D !?

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand doresc sa salut toti membrii acestui site. In al doilea rand caut sa cumpar un senzor VDC pentru pozitie volan pentru un Volvo S60 Motor de 2,4 full-optional.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te supara, dar... te-ai uitat cumva in ce sectiune esti inainte sa postezi ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristian Scutaru am fost la Points Hoheneder Reifen si Kfz service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now