lik1999

Volvo 850/855 Tdi

10 posts in this topic

Salutare.

1.Stie cineva care este diferenta intre 850 si 855 tdi?

2.Cum sta la :

-intretinere

-consum

-stabilitate

-ce papuci foloseste,marimea

-iarna cum se comporta

-merita cumparat daca are mai mult de 300 k

-care sunt problemele intalnite

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pare a fi un motor sanatos ,dupa cum suna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E super-ok, vazut ca motor cip-at (pe la 170-180cp, sa simti ca e 850).

Nu e la fel de reusit ca cele cu romb (e mai sensibil putin) pe ele dar tot invart ceasul de la 400k in sus.

Ahh... da. Consuma ceva mai mult ca un D5... dar se tine mult mai bine in tuning.

850/'855 tdi = A6... AEL... 2.5tdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce zici ca se tine mai bine la tuning pt ca nu ma prind ? Din D5244T poti scoate 210CP adica 29% iar din D5252T poti scoate 24.3% (ambele la RICA), deci ?

Poti spune ca la motorul VW gasesti mai multa documentatie si mai multe modificari hardware dar asta nu inseamna ca este mai tunabil, injectia VE are limitarile ei si vorbim de masini foarte vechi cu sute de mii de km, la ele nu ai ce modificari sa mai faci pt ca sunt batrane .

Share this post


Link to post
Share on other sites

PE v70 se regaseste acelasi motor?Fiind vorba de v70 2.5d .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un 855 tdi,dar are ceva probleme cu cutia.Agata treapta a 5a si R ul.Poate fi din timonerie ? sau E gata cutia? Km are doar 289 000 cu service la volvo pana in decembrie 2010 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fii sigur,fa-i o proba,unge-i timoneria cap coada si vezi daca se amelioreaza intr-un fel.Daca nu atunci te poti gandi ca e ceva din cutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit un 855 tdi,dar are ceva probleme cu cutia.Agata treapta a 5a si R ul.Poate fi din timonerie ? sau E gata cutia? Km are doar 289 000 cu service la volvo pana in decembrie 2010 :lol:

Timoneria este pe cabluri .... eventual sa nu se fi rupt bucsile de la capatul cablului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca nu ti-a raspuns nimeni la prima intrebare...

850 este clasa masinii si are 2 variante de caroserie : 854 (adica 850 cu 4 usi,berlina,ca a mea) si 855 (850 in cinci usi,break-ul,ca al lui Matrix)...restul e CanCan..:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now