Shogun

Cadere de turatie

31 posts in this topic

Salutari pentru toti fanii marcii!

Am un Volvo S40 1.9D, business class-limited edition si in ultimul timp ma confrunt cu urmatorul aspect: dupa ce o scot din viteza si franez, turatia motorului scade sub cea de ralanti, acest fapt dand vibratii maricele. Fenomenul dureaza de la o secunda, la cateva secunde. Uneori e necesar sa accelerez putin, in stationare, ca sa-si revina. Am dus-o la reprezentanta, la tester,dar nu au gasit nimic anormal. Avand in vedere ca vorbesc despre reprezentanta Volvo din Constanta, care, spre dezamagirea mea, este cea mai slaba din tara, am fost la un alt service, insa nici testerul de acolo nu a descoperit nici o anormalitate. Daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva, sau a auzit de o astfel de simptoma, il rog sa imi spuna cum a scapat de ea.

Salutari calde intr-o iarna rece!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egr ul nu cred ca afecteaza chiar asa mult,poate filtru de motorina ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandesc sa nu piarda vacum pe undeva.Stiu un prieten care a avut o problema asemanatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din 2004.

I-am facut toate reviziile la time si sincer, nu stiu daca a fost curatat sau nu vreodata EGR-ul. In alta ordine de idei, daca ar fi fost murdar, ma gandesc ca ar fi trebuit macar la unul din cele doua service-uri la care am fost sa se gandeasca la asta....

In privinta filtrelor, le-am schimbat asa cum scrie la carte. Avand in vedere ca am 118.000 km si ceva, ma apropii de revizia de 120.000km. Bag in ea motorina buna si foarte buna, n-am bagat motorina suspecta si nici n-am apelat la tiristi....

Din ce an e maşina? EGR-ul a fost curăţat vreodată? Filtrul de motorină şi filtrul de aer când le-ai schimbat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul asta, ce ar fi de facut?....

Eu ma gandesc sa nu piarda vacum pe undeva.Stiu un prieten care a avut o problema asemanatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Bun sfat!....Si mai ales, se potriveste mult cu "meseriasii" de la service-urile noastre, nu-i asa?!....:)

La tester n-a iesit nimic, asa cum am scris in topic. O varianta ar fi, avand in vedere ca ma apropii de revizie, precum si datorita drumurilor noastre pline de praf si gropi, sa astept sa fac revizia sa sa vad dupa daca mai are aceasta simptoma....

In privinta "bagatelei" de cateva zeci de milioane, ma gandesc ca ar fi mai indicat sa ii "investesc" in altceva, decat in "posterioarele" "minuntatilor" mecanici....:)

Păi, ce să zic? Foarte multă lume şi de nenumărate ori a păţit că a mers la service(uri) şi nimeni nu s-a gândit la câte-o problemă, uneori, banală. Atunci, hai să-ţi dau un sfat la care sigur s-au gândit cei din service: pune-o pe tester şi dacă nu iese nimic, mai mergi cu ea aşa, până pică de tot că, pe urmă, e uşor de descoperit ce problemă are şi, cu câteva zeci de milioane, se rezolvă! grin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, ce să zic? Foarte multă lume şi de nenumărate ori a păţit că a mers la service(uri) şi nimeni nu s-a gândit la câte-o problemă, uneori, banală. Atunci, hai să-ţi dau un sfat la care sigur s-au gândit cei din service: pune-o pe tester şi dacă nu iese nimic, mai mergi cu ea aşa, până pică de tot că, pe urmă, e uşor de descoperit ce problemă are şi, cu câteva zeci de milioane, se rezolvă! grin.gif

De ce esti cinic, doctore ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect!

Doar ca pe mine nu ma apuca ameteala, ci imi vin toti dracii cand aud astfel de lozinci de incapabili.....Dar...."traim in Romania, iar asta ne ocupa tot timpul", nu-i asa?!....

:)

Păi, nu sunt cinic, profesore. Asta fac service-urile mioritice. O constatare superficială şi, pe urmă, replica: "Mai lăsaţi-o, să vedem...". Pe mine mă şi ia cu ameţeală când aud aşa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, nu sunt cinic, profesore. Asta fac service-urile mioritice. O constatare superficială şi, pe urmă, replica: "Mai lăsaţi-o, să vedem...". Pe mine mă şi ia cu ameţeală când aud aşa ceva.

Din pacate, cam asa este. Dar eu ziceam sa nu speriem omul. Acum, eu, care nu sunt de meserie, as incerca sa desfac problema astfel : daca motorul merge bine atunci cand e in viteza si turat, inseamna ca e ceva de la relanti. E clar ca, atunci cand nu apesi acceleratia, nu se alimenteaza corect. Deci, ceva pe la alimentare, ceva care obtureaza. Mai mult nu pot sa-mi dau cu parerea, mai ales ca eu merg cu petrol.

Apropo de petrol si de motorina. Bag seama, tot citind de unele si de altele ( a se citi - probleme la masini -), ca cele cu motorina au probleme mai mari

Aplicand la acestea Legile lui Murphy, as putea spune ca desi platesti mai multi bani pe o masina cu motorina, decat pe una cu petrol, cea cu motorina se defecteaza mai des.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Polemica "benzina vs motorina" este foarte veche si nici nu o sa se termine atat timp cat vor exista motoare termice.

Parerea mea e ca ambele tipuri de motoare au avantajele si dezavantajele lor, iar fiecare isi cumpara ceeace simte/crede ca i se potriveste...In rest, totul e filozofie.

;)

Din pacate, cam asa este. Dar eu ziceam sa nu speriem omul. Acum, eu, care nu sunt de meserie, as incerca sa desfac problema astfel : daca motorul merge bine atunci cand e in viteza si turat, inseamna ca e ceva de la relanti. E clar ca, atunci cand nu apesi acceleratia, nu se alimenteaza corect. Deci, ceva pe la alimentare, ceva care obtureaza. Mai mult nu pot sa-mi dau cu parerea, mai ales ca eu merg cu petrol.

Apropo de petrol si de motorina. Bag seama, tot citind de unele si de altele ( a se citi - probleme la masini -), ca cele cu motorina au probleme mai mari

Aplicand la acestea Legile lui Murphy, as putea spune ca desi platesti mai multi bani pe o masina cu motorina, decat pe una cu petrol, cea cu motorina se defecteaza mai des.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema cu aceleasi simptome am si eu la masina ( S40 1.6D-2007), insa la mine revine imediat ce calc ambreiajul la 900 rpm. Am tot intrebat in stanga si in dreapta dar nu am gasit nicio rezolvare, ce-i drept nu am primit vreun raspuns infricosator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti.Si eu am ceeas problema ca si Shogun, acu 2 zile pe bord sa aprins beculetul de la motor.

Am mers la reprezentanta si dupa tester mi-sa spus ca "targe prea mult aer" adica ceva la admisie.si ca trebuie sa o testeze sa vada care e problema,poate fi la EGR poate fi la debitmetru poate fi ceva fisur la ceva conducta in

concluzie nici ei nu stiu ce are

Daca a mai avut careva semenea probleme rog sa scrie si aici sa vedem si noi ce putem face.

P.S Masina mea VOLVO S40 16D 2006

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

sporadic am si eu problema asta la v40. mai multa lume mi-a spus sa nu-mi fac griji, pt. ca e o problema comuna tuturor masinilor care regleaza mersul motorului cu ajutorul vaacumului. cade turatia relanti-ului cam la 600 cand scot pe liber si franez. daca am dat drumul pedalei de frana, si-a revenit. asta e, pot sa traiesc (si) cu asta.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate observ, nu numai a mea are problema asta.

Addy, si a mea revine dupa ce calc ambreajul, de aia am scris ca dureaza de la o secunda la cateva (asta nu inseamna ca sunt mai mult de 3-4).

M-am documentat aseara si pe alte site-uri, am vorbit pe mess cu un prieten din Suedia si mi-a spus ca, din cate spune si constructorul, intr-adevar ar fi o problema comuna motoarelor care isi regleaza turatia/regimul motorului cu ajutorul vaacumului. Remediul inca nu l-am descoperit, dar mai caut....:)

Daca il gasiti vre-unul dintre voi, sper sa ma anuntati si pe mine.

O iarna usoara!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O problema asemanatoare am avut si eu. Timp de vreo 2 saptamani la relanti scadea turatia mai mult decat stiam eu ca trebuie. Intr-o zi, incercand sa urc o bordura, am fortat motorul si a plesnit furtunul de turbo, cel de langa radiator. Simteam de fapt de mai multe luni ca la accelerare, pe la vreo 2000-2200 de ture, se simtea o pierdere de putere (era deja fisurat). Dupa schimbarea furtunului, motorul se accelera corect si nici nu a mai scazut turatia la relanti. E usor de verificat integritatea acelui furtun si se schimba fara probleme in parcare. Se leaga, cumva, de raspunsul lui MiHaIPop003. Bafta!

Edited by delphinman2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

O problema asemanatoare am avut si eu. Timp de vreo 2 saptamani la relanti scadea turatia mai mult decat stiam eu ca trebuie. Intr-o zi, incercand sa urc o bordura, am fortat motorul si a plesnit furtunul de turbo, cel de langa radiator. Simteam de fapt de mai multe luni ca la accelerare, pe la vreo 2000-2200 de ture, se simtea o pierdere de putere (era deja fisurat). Dupa schimbarea furtunului, motorul se accelera corect si nici nu a mai scazut turatia la relanti. E usor de verificat integritatea acelui furtun si se schimba fara probleme in parcare. Se leaga, cumva, de raspunsul lui MiHaIPop003. Bafta!

Salutare tuturor am vost atent la tot ce sa scris mai sus si aceeasi problema o am si eu ca la shogun aceleasi simtome in momentul in care o scot pe liber si calc frana scade turatia de zici cac acu se opreste,si filtrele de aier,motorina sunt noi nu am nici un bec aprins in bord si am fost cu ea la reprezentanta si mi-au puso pe tester si nimik suspect acu nustiu ce sa zic ce poate sa fie tinand cont caci eu locuesc in madrid iar masina mea nu a vazut romania decat o singura data acu 3 ani.Am un volvo s40 2003 85kw,1.9 d, d4192t3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti acum o saptamana am luat si eu un v40 din 2001 motor 1.8. Am fost cu ea la tester si imi da doua erori 1.supapa de inalta presiune cei de acolo au spus ca trebuie schimbata pomba din rezervor si 2. probleme al cilindrul 4, cand au desfacut capacul sau uitat pe la bobina de inductie ma rog nu ma prea pricep eu si au zis ca ar trebui schimbate bujiile(sper sa fie doar atat). De ce am ajuns cu ea in service : Dimineata cand vreau sa o pornesc sta un pic accelerata cum e normal pana se incalzeste dar imediat imi scade sub 900 imediat asta insemnand 30 de sec deci nu apuca sa se incalzeasca ca imi si scade dand sa se opreasca motorul dupa ce se incalzeste sunt momente nu intotdeauna dar stand cu ea la relanti la fel tinde sa se opreasca motorul dar nu o face numai ca scazand sub limita intra si in acele vibratii specifice.Daca stiti care ar putea fi cauzele si daca este vb doar de o amarata de bujie care nu lucreaza oricum astept ca luna asta sper sa o duc sa schimb de l;a distributie pana la placutele de frana dar nu as baga bani in ea daca stiu ca e ceva mai rau la faza cu relantiul. va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor care citesc despre problema de cadere de turatie sar putea sa fi gasit problema deoarece se intimpla mai ales vara cand foloseam aerul conditionat am verificat incarcare si era cam slaba sub 14v si asa am verificat firele de masa dintre motor si caroserie si erau insuficie acum astept zile mai caduroase sa incerc deoarece deatunci nu sa inimplat fenomenul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta pare sa fie o problema a modelului in sine... am si eu un s40 din 2006 1.6 D .... si ma confrunt cu aceeasi problema....cand e in miscare masina....o scot pe liber si calc frana...scade turatia sub 900 si pana nu iau piciorul de pe frana nu urca la 900....dar mi se intampla asta doar cand e masina in miscare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea .....controlati absolut toate furtunele de facum ....si toate colierele ......daca sunt fisurate sa poate sa nici nu le vedeti deoarece se pot vedea numai in presiune si pentru cei din Bucuresti apelati cu incredere la Bogdan G pt tester........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema...

La mine nu cade turatia la relanti insa "smuceste" in mers, cand e la 2200/2400. Practic parca pierde din putere. Parca pierd din alimentare, in reprize foarte scurte (sub 1/2 secunda).

La testere (2 facute in interval de 2 zile) totul e ok. Sa fie filtrele (combustibil, aer)?

Motorul e 1.9D, T3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns pe la baietii de la PWG si mi-au rzolvat problema rapid. Din fericire nu era una prea complicata; doar un furtun fisurat [de la intercooler la...], si au rezolvat problema "romaneste" deocamdata. Trebuie sa caut pe la dezmembrari, ca nou e cam scumputz. Daca ma poate ajuta careva...Codul furtunului e 30621587

Edited by pc80034

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut....am si eu aceeasi problema cu relantiu'...oscileaza intre 600-700 si 800-900 rpm....dar nu cand franez....cateodata face la rece,cateodata la cald....uneori abia se observa oscilatia.....la voi cum s-a rezolvat? ca din iarna de cand s-a postat ultimul rasp..presupun ca cineva a descoperit buba.....(1.9 tdi.2002.116cp)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, daca aproape toate dizelele fac asa, nu cumva e proasta motorina? prea multe "defecte" la fel ...

sa scrie si cineva din afara, Germania, Franta, etc. daca li se intampla si lor .... ca nu prea cred eu ca

Volvo sa fie asa de incuiat sa nu stie de fenomen, asta daca ar fi asa ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul lor nu cred ca Volvo ar trebui sa stie ceva,ci mai degraba Renaultgrin.gif Posibil sa fie si motorina de vina,asa ca folositi ulei 2Twink.gif

Eu unul la a mea(motor PSA)nu a facut niciodata asa,inca...blush.gif

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now