ValiU

Membru
  • Content count

    745
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

138 Excellent

About ValiU

  • Rank
    Senior

Profile Information

  • Locatie Bucuresti / Motru
  • Auto S60 D5
  • Fabricatie 2006

Recent Profile Visitors

7,604 profile views
  1. Am revenit si cu poze. Am izolat firul si cablul.
  2. Cauciucuri Iarna

    Am avut si eu Dunlop. Mi s-a parut cea mai proasta anvelopa posibila. O mizerie Anul trecut am luat doua Debica. Le-am ales pentru flori. Mi se par niste cauciucuri cu flori potrivite pentru mersul prin zapada. Nu imi mai bat capul cu cauciucuri de viteza si performante. Romanica nu merita asa ceva. De multe ori drumurie nu sunt curatate, trebuie sa te bagi prin zapada sa poti parca.... drumuri proaste, linii de tramvai din care ies bucati de metal. Gropi si canale pe aproape fiecare strada..... Am luat de vara niste Michelin.... Au costat multicel, s-au uzat foarte repede si pe unul l-am si stricat lateral pe interior, probabil intr-o linie de tramvai. Drumurile noastre, in cea mai mare parte au nisip pe ele, chiar si pamant si asta duce la o uzura accentuata.... Am hotarat sa nu ma mai agit cu cauciucuri scumpe. Nu avem unde face performanta. Cauciucuri si atat. Crieteriul de alegere a fost un pret decent si crampoane asa ca, m-am bagat la Debica pentru al doilea an Cele de anul trecut nu par deloc uzate.
  3. Cablurile din plafon

    Cred ca s-a mai scris despre asta Si la mine vibra. De fapt, acolo ar trebuia sa fie o bucata de poliester, lipita, de fabrica, bucata care se dezlipeste cu timpul Cineva a avut ideea de a baga un burete pe la oglinda. Am desfacut zona cu butoane si lampi de interior si am bagat acel burete pe care l-am impins pana catre treimea din spate cu o rigla sau o sarma mai solida. Acum, nu sunt foarte sigur ca a fost o idee buna pentru ca poate sa faca condens si un burete o sa tina apa in el. Ideea e ca s-a rezolvat, Asa am rezolvat cu acel zgomot. Cred totusi ca tot o bucata de poliester e buna pentru ca nu tine apa.
  4. Pentru a reizola firul si a schimba mantaua, ar trebui sa scot mufele din calculatorul motor Este o procedura ceva pentru asta? Trebuie sa fiu atent la ceva? Desigur, motorul oprit, cheia scoasa, eventual borna scoasa de la baterie. Ar trebui sa mai fac si altceva? Multumesc
  5. Filet stricat.

    Fara sa pui suruburile? Ma indoiesc ca o sa stea. Sunt vibratii destul de mari. Cred ca iesi mai bine cu refacerea filetului. Gasesti un set de tarozi pe la 60-70 roni. Sau poate un service bun, cu baieti care isi dau silinta. Refaci filetul si scapi de bataia de cap.
  6. Filet stricat.

    Salut Vezi daca poti sa refaci filetul folosind un tarod mai mare. Eventual urmatorul numar sa nu subtiezi foarte mult peretii. Refaci filetul si schimbi si suruburile.
  7. Dupa ce am recitit am observat ca am scris computerul de bord E vorba de calculatorul de la motor. Cel care la modelele dupa 2006 este pus deasupra filtrului de aer. Sunt doua manunchiuri de cabluri care pleaca din partea stanga a calculatorului (cum te uiti spre motor) Ele sunt invelite in niste mansoane de plasa iar aceasta a atins carcasa filtrului s-a ros, a ajuns la fire, si au inceput si ele sa se roada. Momentan nu pot face poze si de asta incerc sa fac o descriere. Revin si cu poze
  8. Astazi m-am chinuit sa schimb becul pe stanga de la far. Nimic spectaculos la asta insa spatiul este foarte mic asa ca.... chinuiala mare Am reusit chiar sa scot siguranta care tine becul, si mai dramatic Am incercat cu o oglinda sa pun la loc siguranta insa lipsa spatiului a fost in dezavantajul meu asa ca, muncitoreste am inceput sa dau jos filtrul de aer, carcasa filtrului de aer si calculatorul de la motor. Demontandu-le am descoperit ca din cauza trepidatiilor, mantaua care inveleste firele care ies/intra in computerul de bord se freaca de carcasa filtrului de aer si se ingaureste. S-a facut o gaurica frumusica ceea ce a dus si la deizolarea a cel putin unui fir. Eu doar un fir am observat. Am deschis topicul pentru ca exista riscul ca si la alte masini sa se intample, sa se produca un scurt si sa se arda calculatorul asa ca, e bine sa o verificati. Motorul este un D5 de 185 cp. Cred ca e bine sa le verificati, eventual sa verificam si alte zone unde se poate intampla asta.
  9. La mulţi ani, Marius Daniel!

    La multi ani Marius!!! Sa ai parte de tot ce e mai bun!
  10. Popey? Tu nu ai nimic mai bun de facut decat sa te gandesti la asta? Astazi tocmai.am fost la targoviste si pe drum se vopseau stalpii de inalta tensiune. Ce crezi, acum am masina pestrita . Tare nu? Ce ne mai vbatem capul. Daca le stricam, le reparam. Hai sa nu ne mai batem capul. Vezi ca astazi tocmai am" dat" prim ajutor unui om capos care cazuse jos din cauza inimii. Nu stiu daca a scapat... sincer nici nu vreau sa stiu.... Asa caaaaa nu vreau sa vad pe cineva consumandu se pe chestia asta. Nu e nimicc grav si daca ar fi fost se repara.
  11. Popey, zic sa stai linistit. Masinile nu au nimic, iar eu sunt de parere ca accidentele minore te mai trezesc si iti mai reactiveaza atentia. Chestia cu sucul pentru Popey....
  12. Hoti cu VOLVO

    Foarte tare tipul. S-a tinut de ei pana i-a disperat si a chemat si politie. Super actiunea, ii mai descurajeaza... cat de cat.
  13. Cutie viteze manuala 6 trepte D5

    Salut Asa este. Din pacate, nu e un model de cutie rapida. Nu poti conduce prea sportiv pentru ca nu te lasa cutia sa schimbi rapid Daca incerci sa schimbi repede, simti ca se opune. Acum am vazut ca esti pe un V70 dar banuiesc ca avem acelasi model de cutie.
  14. Bucsi

    Pune-ti si voi ceva link-uri unde ati gasit. Sunt si eu interesat pentru bara din spate, si de ce nu, pe viitor pentru cea din fata.
  15. sonde lambda

    "Nu mai suntem in anii '90 cand toate becurile de "engine" erau aprinse de sonda Lambda. Sonda lambda citeste noxele care ies din motor. Daca motorul nu functioneaza in parametrii, automat nici noxele nu vor fi in parametrii cititi de sonda si astfel iti aprinde "check engine" in bord Check engine se poate aprinde din cauza: bujii, fise, aprindere, injectoare, un senzor defect, distributie sarita de la punct, sonda lambda defecta, catalizator infundat, semeringuri, supape, segmenti (atunci cand uleiul ajunge in camera de ardere si se amesteca cu benzina), etc, etc, etc... Tu ai vazut ca ai doua sonde la fel si te-ai gandit sa le schimbi intre ele.... " Asta am inteles si eu. Omul intreaba care e diferenta intre ele pentru a verifica daca nu cumva cel dinaintea lui le-a pus invers.....deci..... De ce va luati de el?