-
Content count
287 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
32 GoodAbout andy.ro
-
Rank
Pasionat
- Birthday 05/25/1983
Contact Methods
- Website URL http://www.andy.ro
Profile Information
- Locatie Bucuresti
- Auto S60 T6 AWD by Heico
- Fabricatie 2011
Recent Profile Visitors
6,222 profile views
-
mariusdaniel liked a post in a topic: De ce in afara tarii preturile sunt mai mici ? Lectia de economie
-
Gabriel1983 liked a post in a topic: Volvo Cluj - vreau o explicatie
-
Turok liked a post in a topic: Hai sa si vedem individul/individa din spatele tastaturii!
-
newly60 liked a post in a topic: Marca premium: Saab sau Volvo?
-
mariusdaniel liked a post in a topic: Hai sa si vedem individul/individa din spatele tastaturii!
-
Iar mănâncă rahat cu postul lui de "rahat" si moderatorii acestui forum permit acest lucru. E strategia mea de marketing si fac cum vreau eu. Nu o sa dau newsletter ca îl trimit pe Mav gratis la mare, ca așa vreau eu...
-
Eu spun ca mănâncă rahat
-
Sa înțeleg ca te referi la mașini second hand? Asta este etalonul unui preț la o mașina? Din câte știu prețurile de lista sunt la diferente de câteva sute de euro in toată Europa. Prețul pe Autovit este 16.935 € net. Ma astept ca lumea sa știe ce înseamnă net! Ps: schimba-ți cetatenia si îți vând mașina fără TVA
-
Romanul e expert in a se da cu parerea in necunostinta de cauza. Running Order Weight (Depending on type of engine, gearbox etc.) 1357 kg
-
mariusyoyo liked a post in a topic: Hai sa si vedem individul/individa din spatele tastaturii!
-
http://www.automarke...tica-49565.html ce spun altii proaspat intorsi de la un test drive in suedia P.s. Nu mai vorbiti in necunostinta de cauza. Inaltimea masinii este mai mare cu 40mm dar garda la sol doar cu 13mm. Sasiul este mult mai rigid decat la V40 normal (la motorizarile D4 si T5 AWD)
-
Mailul s-a gasit in eter. Nu a ajuns unde trebuie, l-am gasit pe backup-ul de pe server din ziua respectiva. Forwardul intern se pare ca nu a functionat atunci, motiv pentru care imi cer scuze pentru asteptare (!) si l-am redirectionat catre un coleg acum.
-
Daca astea sunt adresele de mail ale noastre, cum te astepti sa iti raspunda cineva daca trimiti catre vanzari@ ? Aveam impresa ca un client Volvo/Mercedes/BMW/Audi care nu a castigat banii de masina peste noapte, este destul de descurcaret sa afle o informatie banala. Si mai mult, daca chiar te intereseaza masina respectiva, apelezi si la alte mijloace ca sa aflii informatia. BUCURESTI - PRIMUS AUTO Showroom Unirea Str. Crisului nr. 3, sector 4, Bucuresti Tel : 021 330 90 11 Fax : 021 330 90 15 E-mail : volvounirii@primusauto.ro Showroom Otopeni SOS. BUCURESTI - PLOIESTI 165 - 169 SECTOR 1 Tel: 021 319 06 42 Fax: 021 319 06 35 E-mail : volvootopeni@primusauto.ro Macar poti sa imi spui de pe ce adresa de email ai scris? poate gasesc mailul pe server? orice mail venit pe adresa generica volvounirii / volvootopeni automat intra si la mine in CC. Eu personal verific intervalul cand se raspunde la emailurile astea si nu am vazut nici o problema. In concluzie, sunt anumite lucruri in segmentul premium care trebuiesc lamurite de catre vanzator la un prim contact direct. Sunt multe chestii care un Volvo le face vs MB/Audi/BMW, lucruri care chiar fac diferenta. Daca te uiti doar la pret... Offtopic. ma uitam acum o vreme dupa un televizor si chiar daca sunt fan Panasonic/Sony m-am uitat si la samsung. Daca faceam ca tine, ma multumeam cu impresia ca un TV mare (55 inch +) e de la 6000 RON la 16000 RON si sa zic ca e scump si sa imi vad de ale mele. Daca tu ai recurs la un forum volvo sa gasesti un dealer volvo, inseamna ca esti certat rau cu google.
-
andy.ro started following dealer Volvo
-
Capra vecinului deocamdata. O sa fie anuntat Cat despre denumirea modelului... daca produceam eu masini in curte poate aveam dreptul sa o denumesc Volvo V47, dar cum datele spun ca masina este mai mica decat orice alt Volvo (mai putin C30) logica spune ca trebuie sa fie intre 30 si 40/V50. "C" vine de la coupe deci este exclus pe modelul respectiv, Volvo a decis ca un hatchback este un break mai mic => V40. Bine ca nu ai intrebat de ce nu se numeste modelul Volvo "Coca Cola". Ce probleme avem noi daca se numeste asa sau asa? Si daca elucidam acest mister de importanta internationala, cu ce ne incalzeste? De ce noul ipad se numeste "Noul ipad" si nu ipad 3?
-
Legat de jaloanele lovite, parerea mea e ca soferul se indrepta spre jaloane cu peste 30km/h . masina a franat dar tot le-a lovit. City safety functioneaza intre 0 si 50km/h, adica acolo masina franeaza, dar evita obstacolul daca viteza relativa intre cele doua obiecte este de maxim 20km/h In cazul cand s-a suit pe ele cu V40ul, am impresia ca nici soferul nu stia pe ce pedale a apasat. L-am intrebat in timp ce se indeparta de ele si spunea ca tinea un picior pe ambreiaj si al doilea pe acceleratie deci masina nu a oprit motorul (ambreiaj apasat) iar + acceleratie = victorie
-
Limita de intaltime pentru declansarea airbagului este de 80 de cm. Sistemul nu e legat de forma fizica a piciorului, ci de puterea de deformare
-
Heim eu ma refeream cand am inceput discutia cu tine la faptul ca nu cunosti ce fac sistemele de pe Volvourile moderne, nu stii care este rolul lor, functiile, si cum pot AJUTA soferul. City Safety este standard pe majoritatea gamei Volvo si NU ARE PEDESTRIAN DETECTION. Airbagul pt pietoni pe V40 este foarte inteligent, si s-au gandit cateva sute de oameni la modalitatea ca ce spui tu sa nu se intample. Este setat sa se declanseze la o deformare a barii fata, cu un picior de om, nu stalp de parcare nu geanta la semafor pe capota. Masina nu se vede in geamul de la benzinarie, pentru ca functioneaza pe principiul de sonar cu doua lasere. Trebuie sa se reflecte semnalul, si sa fie in parametrii setati de cei de la Volvo. Latime cel putin 1,5m, inaltime cel putin 1m etc Parcarea laterala se face cu soferul controland frana, acceleratia si sensul de mers. masina doar iti spune, dai in fata, dai in spate si ea trage de volan. E treaba ta sa te asiguri ca nu e canal acolo. Pt biciclete exista senzorii de parcare fata/spate care vin standard cand alegi sistemul de park pilot. Simplu! "Vreau să ştiu că maşina face ce-i cer EU şi vreau să ştiu ce face! " Trebuie doar sa stii cum functioneaza tehnologia de pe masina ta. In cazul tau cu cainele, daca apesi acceleratia in kick-down/ 100% pedala apasata la cutie manuala, este daca vrei un manual over-ride la orice tehnologie a masinii. Volvo asa a proiectat sistemele de siguranta. Ca City Safety sa nu iti franeze ca tu faci slalom la viteze mici in trafic, trebuie sa tragi de volan brusc, cu mai mult de 30 de grade, si atunci masina nu franeaza, ci te lasa sa eviti, ca zice ca esti tu mai destept.
-
ma refeream la un test facut de cei de la ADAC vs niste baieti in parcare. Am exclus testele facute in-house.
-
Eu unul nu dau doi bani pe un test facut de niste baieti intr-o parcare. daca asa stau lucurile, nu avem nevoie de sisteme de siguranta, de masini sigure, de crash testuri si micutul Pablo nu ar fi fost inventat: http://www.autoevolu...mmies-9754.html toti soferii sunt atenti cand sunt la volan, respecta limitele de viteza si conduc regulamentar. si pietonii traverseaza doar pe culoarea verde a semaforului, doar dupa ce se asigura de 3 ori stanga, si de 3 ori dreapta. nu doar volvo are sisteme de franare automata. Hai sa ne uitam cum e la altii : Ps. Unele masini costa de 3x mai mult ca un V60.
-
putin offtopic, dar tot legat de sistemele de siguranta de pe un volvo viitor: "At volvo we have a vision...a vision of a future where cars do not crash" "but in the future, we believe we can ASSIST our drivers to avoid any type of collision" Prefer sa am un asa sistem pe masina si sa se strice, dar sa functioneze o singura data in 5 ani cand imi salveaza viata mea si a familiei mele, decat sa nu il am deloc.